Voisko joku kiekkovaimo selittää, kun esim. miksi Sirpa ei käyttänyt yhtään oman itsensä kehittämiseen mahdollisuutta asua
miehensä kustantamana USA:ssa? Esim. käynyt jotain kouluja tms. ilmoittautunut yliopistoon tai muutakaan?
Juu tiedän, et joku työlupa pitäs olla ennen ko saisi tehdä töitä sillä puolisollakin, mutta eikö sellaisen olisi jo ehitnyt tuossa ajassa saada? Tai ainakin kirjautua yliopistoon ja repästä joku tutkinto.
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se muille kuuluu käykö Sirpa Selänne kouluja vai ei?? Tämä palsta on täynnä kateellisia omaan elämäänsä kyllästyneitä saastoja.
Sinähän se täällä muita nimittelet saastoiksi - olet selvästi näitä "elämänkoululaisia".
Kyse on siitä että kaksi typerää Selännettä kommentoi asioita, joista heillä ei ole mitään käsitystä ja vieläpä hyvin törkeällä tavalla.
Raha ei todellakaan tuo sivistystä tai viisautta. Silloin olisi parempi olla hiljaa, niin ei nolaisi itseään säännöllisesti.
Niin? Kommentoithan sinäkin asioista, joista sinulla ei ole mitään käsitystä. Ja vieläpä hyvin törkeällä tavalla. Eli pata kattilaa soimaa eikä edes tajua sitä :D
Selänteet ovat ainoita, joita tässä nyt on nimeltä solvattu.
Itse en ihaile "menestystä", joka saavutetaan urheilussa ja rahaa itselle keräämällä. Se on vain viihdettä, ooppiumia kansalle, eikä se hyödytä yhteiskuntaa tai ihmiskuntaa millään lailla.
Vielä oudompaa on, että jotain kiekkoa tai palloa liikuttelemalla joku muka saavuttaisi arvostetun mielipidevaikuttajan aseman. Niillä meriiteillä?
Saati olemalla naimisissa jonkun mailanheiluttajan kanssa, hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos yrität itse pariutua, kannattaa pysyä visusti suu kiinni tällaisesta hyväksikäytön ja häpäisyn tukemisesta, mitä Koivu tekee Sirpalle. Jää nimittäin nainen saamatta
JÄi vaivaamaan, että mitä Koivu tekee Sirpalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokaisella on sananvapaus, mutta joskus on viisaampaa olla hiljaa, jolloin ei paljastaisi omaa typeryyttään, kuten Selänteet.
----------
Mikset sitten ole hiljaa, vaan paljastat oman typeryytesi tuolla ulinallasi viestistä toiseen?
Mihinkäs se minun sananvapaus hävisi? Onko vain Selänteillä oikeus puhua?
Luulin, että tämä on keskustelupalsta, mutta taitaakin olla vain Selänteiden kehuminen sallittu - muuten alkaa törkeä nimittely ja jankkaaminen. Luuletko saavasi sillä suosiota ja menestystä?
Älä l
Hyvä, että meillä on täällä Eri valvomassa ja pitämässä kirjaa kaikkien kirjoituksista. Miten edes selviäisimme ilman Erin kirjanpitoa, jossa on kellontarkkuudella kirjattuna, kuka milloinkin kommentoi ja mitä :D
Vierailija kirjoitti:
Niin, kai sekin on tapa osoittaa menestystä ja rikkauttaan, että käyttää elämänsä palvomalla Selänteitä ja puolustamalla heidän typeriä lausuntojaan. Hyvin sulla menee, jatka samaan malliin, niin ehkä ne sut huomaa.
Ai se johtuukin palvonnasta että niin aktiivisesti promoat Selänteiden sanomisia tänne? Olisit heti sanonut. Ja kyllä sä voit sen ihan suoraan myöntää, että palvot heitä. Ei tarvitse projisoida muihin sinun fanipoika/tyttö tunteitasi.
Kuka täällä mitään sanomisia promoaa. Minulla ei ole mitään tietoa, mitä ovat sanoneet, ja missä. Minä olen vastaillut noihin kotiäitiyteen ja koulutukseen liittyviin asioihin, joista täällä on kirjoiteltu halventavasti ja tietämättömästi. Selänteet ovat minulle yhdentekeviä. Mutta minusta toisten ihmisten haukkuminen ja elämänvalintojen pilkkaaminen on törkeää. Jos olet eri mieltä asioista, puhu niistä. Älä vedä mukaan amerikkalaista koulukulttuuria ja kotivanhempien roolia, josta et ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ihaile "menestystä", joka saavutetaan urheilussa ja rahaa itselle keräämällä. Se on vain viihdettä, ooppiumia kansalle, eikä se hyödytä yhteiskuntaa tai ihmiskuntaa millään lailla.
Vielä oudompaa on, että jotain kiekkoa tai palloa liikuttelemalla joku muka saavuttaisi arvostetun mielipidevaikuttajan aseman. Niillä meriiteillä?
Kenen mielestä Teemu Selänne on arvostettu mielipidevaikuttaja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kai sekin on tapa osoittaa menestystä ja rikkauttaan, että käyttää elämänsä palvomalla Selänteitä ja puolustamalla heidän typeriä lausuntojaan. Hyvin sulla menee, jatka samaan malliin, niin ehkä ne sut huomaa.
Ai se johtuukin palvonnasta että niin aktiivisesti promoat Selänteiden sanomisia tänne? Olisit heti sanonut. Ja kyllä sä voit sen ihan suoraan myöntää, että palvot heitä. Ei tarvitse projisoida muihin sinun fanipoika/tyttö tunteitasi.
Kuka täällä mitään sanomisia promoaa. Minulla ei ole mitään tietoa, mitä ovat sanoneet, ja missä. Minä olen vastaillut noihin kotiäitiyteen ja koulutukseen liittyviin asioihin, joista täällä on kirjoiteltu halventavasti ja tietämättömästi. Selänteet ovat minulle yhdentekeviä. Mutta minusta toisten ihmisten haukkuminen ja elämänvalintojen pilkkaaminen on törkeää. Jos olet eri mieltä asioista,
Jos Selänteet olisivat sinulle yhdentekeviä, et olisi täällä kommentoimassa heidän elämäänsä. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen. Kirjoitat vain halventavasti nimeltä mainiten ihmisistä. Se on väärin. Jos sinulla on jotain sanottavaa niistä mielipiteistä, aloita niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä mitään sanomisia promoaa. Minulla ei ole mitään tietoa, mitä ovat sanoneet, ja missä. Minä olen vastaillut noihin kotiäitiyteen ja koulutukseen liittyviin asioihin, joista täällä on kirjoiteltu halventavasti ja tietämättömästi. Selänteet ovat minulle yhdentekeviä. Mutta minusta toisten ihmisten haukkuminen ja elämänvalintojen pilkka
Minä en ole kommentoinut heidän elämäänsä sanallakaan. Olen yrittänyt vastata otsikon kysymykseen, eli kertonut Usassa asuneena kotirouvana, miksi se on ihan mielekäs valinta.
Minä en ole kommentoinut heidän elämäänsä sanallakaan. Olen yrittänyt vastata otsikon kysymykseen, eli kertonut Usassa asuneena kotirouvana, miksi se on ihan mielekäs valinta.
Älä sitten osallistu lainausketjuun, jossa puhutaan Selänteiden elämästä. Tai kerro edes, ettet ole se, joka puhui Selänteiden palvonnasta. Ei täällä ANONYYMILLA palstalla voi tietää, kun on kommentoinut ja mitä. Ja jos jatkat kommentoit lainausketjua ilman, että kerrot olevasi eri, oletetaan ilman muuta, että olet se, jolle alunperin on kommentoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä on ihan normaalia, että varakkaan miehen vaimo on kotirouvana. Vain Suomessa ihannoidaan ajatusta, että lapset tuupataan 10kk iässä "varhaiskasvatukseen" 10 tunniksi riippumatta siitä, onko äiti kotona vai töissä.
Nina Mikkonen sanoi telkkarissa, että hänen mielestään äidin paikka ja tehtävä on olla kotona hoitamassa lapsiaan. Suomen äitylit kuorossa haukkuivat Ninan lyttyyn, kun äityleitä ei oma lapsi kiinnosta vaan "uran" luominen. Kakarat hoitoon ja itse töihin.
Nyt on rva Mikkonen saanutkin kohtalolta tuta oikein elämän mitalla että mitä tulikaan sanottua ja tehtyä. Mahtais olla toiset mielipiteet nyt.
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on rva Mikkonen saanutkin kohtalolta tuta oikein elämän mitalla että mitä tulikaan sanottua ja tehtyä. Mahtais olla toiset mielipiteet nyt.
Olet sairas.
Totuus satuttaa.
Opiskeleminen jenkeissä on tosi kallista, mistä se olisi rahat siihen saanu?
"Leipää ja sirkushuveja" Naiset syövät nyt verissäpäin toinen toisensa, kun Selänteet avasivat sanaisen arkkunsa. Mistä tämä kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Teemu Selänteen vuositulot siltä ajalta kun pelasi ja päättele siitä, jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap tässä, ihmettelin vain miksi ei käyttänyt tilaisuutta hyväkseen. :/ Ei muuta. Itse olisin varmaan keksinyt vaikka mitä. Mutta ihmiset on erilaisia. Ei kaikkia kiinnosta.
USAssa yliopisto ei ole mikaan ajanviettopaikka mihin vaan ilmoittaudutaan. JOS paasee sisalle, opiskelu on kokoaikaista ja kovatahtista. Jos ei pysy tahdissa mukana, potkitaan pois. Yota myoten opiskellaan kirjastossa ennen tentteja.
Sisälle pääsee kuka tahansa, jonka isukilla on massia. Jos on ihan taulapää, Ivy Leaguesta on ehkä turha haaveilla, mutta jokin opinahjo aina löytyy.
Esimerkki: George W Bush taisi käydä sekä Harvardia että Yalea. Jälkimmäistä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosi kallista, kun palkka mitataan miljoonissa. Rahat se olisi saanut sieltä, mistä on saanut rahat kaikkeen muuhunkin viimeiset noin 30 vuotta. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä Teemu Selänne on arvostettu mielipidevaikuttaja? :D
Täällä riehuvat sekopäät, joilla on jostain syystä kova tarve puolustella heitä ja heidän törkeitä puheitaan. Kaikenlaisia faneja sitä piisaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpalla on fysioterapeutin koulutus, ei ole siis aivan kouluttamaton.
Se siis kävi yliopiston? Ei siihen aikaan ollut amk:ja.
Opistoasteen tutkinto oli. Mutta eikös se yliopistokin ole opisto!
Ei yliopistotutkinto, mutta ihan kelpo ammatti. Parempi kuin ei koulutusta ollenkaan.
Fysioterapeutiksi opiskellaan ammattikorkeakoulussa. Tutkinnon laajuus on 210 opintopistettä ja opiskelun kesto tyypillisesti 3,5 vuotta. Suomenkielistä koulutusta järjestää 13 ammattikorkeakoulua. Ruotsinkielistä koulutusta järjestää Arcada ja englanninkielistä koulutusta Satakunnan ammattikorkeakoulu. Kaikkiaan fysioterapiaa voi opiskella 14 eri ammattikorkeakoulussa
Sirpalla lienee 30 vuotta sitten tehty opistotutkinto, joka on aivan erilainen kun tämän päivän AMK-tutkinto.
Sinähän se täällä roikut aamusta iltaan "puolustamassa" Selänteitä? Miksi? Se on melkoinen pakkomielle - ex-kiekkoilija ja vaimonsa.
Eri
----
Osaatko sä koskaan kirjoittaa mitään muuta kuin noita 3-vuotiaan tasoisia "sinäpäs sanoit" juttujasi?