Voisko joku kiekkovaimo selittää, kun esim. miksi Sirpa ei käyttänyt yhtään oman itsensä kehittämiseen mahdollisuutta asua
miehensä kustantamana USA:ssa? Esim. käynyt jotain kouluja tms. ilmoittautunut yliopistoon tai muutakaan?
Juu tiedän, et joku työlupa pitäs olla ennen ko saisi tehdä töitä sillä puolisollakin, mutta eikö sellaisen olisi jo ehitnyt tuossa ajassa saada? Tai ainakin kirjautua yliopistoon ja repästä joku tutkinto.
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokaisella on sananvapaus, mutta joskus on viisaampaa olla hiljaa, jolloin ei paljastaisi omaa typeryyttään, kuten Selänteet.
----------
Mikset sitten ole hiljaa, vaan paljastat oman typeryytesi tuolla ulinallasi viestistä toiseen?
Mihinkäs se minun sananvapaus hävisi? Onko vain Selänteillä oikeus puhua?
Luulin, että tämä on keskustelupalsta, mutta taitaakin olla vain Selänteiden kehuminen sallittu - muuten alkaa törkeä nimittely ja jankkaaminen. Luuletko saavasi sillä suosiota ja menestystä?
Älä lässytä. Selänteet ovat menestyneitä, sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te pöjäkkeet todella tajua, että Selänteet trollaavat tahallaan. Nauttivat huomioista ja siitä, että kateelliset räksyttävät kiimoissaan. Toimivat siis tarkalleen samalla tavoin kuin elämäntapatrollit tällä palstalla. Kyllä noin kauan julkisuudessa ollut pari tietää tasan tarkkaan, miten mediapeli toimii.
Tämä!
Hakevat huomiota hinnalla millä hyvänsä ja täällä heitä puolustellaan kynät sauhuten 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokaisella on sananvapaus, mutta joskus on viisaampaa olla hiljaa, jolloin ei paljastaisi omaa typeryyttään, kuten Selänteet.
----------
Mikset sitten ole hiljaa, vaan paljastat oman typeryytesi tuolla ulinallasi viestistä toiseen?
Luulin, että tämä on keskustelupalsta, mutta taitaakin olla vain Selänteiden kehuminen sallittu - muuten alkaa törkeä nimittely ja jankkaaminen. Luuletko saavasi sillä suosiota ja menestystä?
Mitä sekoilet? Missä olen sellaista väittänyt? Elämässä on muitakin arvoja kuin raha. Menestystä on monenlaista, hyvä Sirpa.
Vierailija kirjoitti:
ap tässä, ihmettelin vain miksi ei käyttänyt tilaisuutta hyväkseen. :/ Ei muuta. Itse olisin varmaan keksinyt vaikka mitä. Mutta ihmiset on erilaisia. Ei kaikkia kiinnosta.
USAssa yliopisto ei ole mikaan ajanviettopaikka mihin vaan ilmoittaudutaan. JOS paasee sisalle, opiskelu on kokoaikaista ja kovatahtista. Jos ei pysy tahdissa mukana, potkitaan pois. Yota myoten opiskellaan kirjastossa ennen tentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----------
Unohdit kertoa, miksi et ole hiljaa, vaan paljastat oman typeryytesi tuolla ulinallasi viestistä toiseen? Sinähän niin kovin nohevasti olit neuvomassa, että kannattaa olla hiljaa, jos ei ole muuta kuin typerää sanottavaa. Kuitenkaan et noudata omaa neuvoasi. MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta kertaa meinaat trollata tuota kateuskorttia tässä ketjussa? Ilmeisesti joku ei tajua, ettei heissä ole mitään kadehdittavaa.
Elämässä on muitakin arvoja kuin raha.
---------
No miksi sä sitten itket heistä? Mikä muu kuin kateus voi aiheuttaa pakkomiellettä haukkua Selänteitä jatkuvasti? Ja ei, vastaus ei ole heidän typerät kommenttinsa, koska typeriä kommentteja on maailma täynnä. Tämä palsta erityisesti. Silti sinulla on hampaissa vain Selänteet. Miksi?
ITse vaihtaisin heti paikalla elämääni Sirpa Selänteen kanssa. Ei tarvitse käydä töissä, silti on luxus-elämä. Kiltti mies ja terveet lapset. Itse olen kyynistynyt lääkäri ja mietin vain, miten jaksan eläkeikään asti.
Selänteiden mielipiteet kiinnostavat lehdistöä, sillä Teemu Selänne on julkisuuden henkilö, joka tunnetaan kansainvälisestikin. Ei rahan takia vaan hienon uran takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----------
Mitä sekoilet? Missä olen sellaista väittänyt? Elämässä on muitakin arvoja kuin raha. Menestystä on monenlaista, hyvä Sirpa
Niin. Kai sekin voi jollekin olla arvo, että käyttää elämänsä haukkumalla Selänteitä vauvapalstalla. Tapa se on toki sekin osoittaa, mikä on omassa elämässä tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te pöjäkkeet todella tajua, että Selänteet trollaavat tahallaan. Nauttivat huomioista ja siitä, että kateelliset räksyttävät kiimoissaan. Toimivat siis tarkalleen samalla tavoin kuin elämäntapatrollit tällä palstalla. Kyllä noin kauan julkisuudessa ollut pari tietää tasan tarkkaan, miten mediapeli toimii.
Tämä!
Hakevat huomiota hinnalla millä hyvänsä ja täällä heitä puolustellaan kynät sauhuten 😂
Ei Selänteiden tarvitse hakea huomiota. He saavat sitä muutenkin. Onhan Teemu erittäin menestynyt uransa lopettanut kiekkoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se kamalaa, että Sirpa ei ole Kelan tuilla elävä työtön maisteri. Kyllä pitäisi käydä yliopisto vaikka kortistoon päästäkseen ennemmin kuin tehdä elämällään, mitä oikeasti haluaa.
Mikä ansio naimisiin meneminen on?
Sirpa on valinnut menetyneen miehen ja siksi olet kateellinen hänelle.
🤣🤣🤣🤣 Päivän paras vitsi
Menestystä on monenlaista, mutta aivokuollut ex-lätkäri ei ole kovin monen käsitys menestyksestä.
Teemu Selänne on erittäin menestynyt uransa lopettanut jääkiekkoilija. Häntä pidetään yhtenä maailman parhaista jääkiekkoilijoista. Hymiös
Siksi onkin aika surullista, että pilaa perintönsä aukomalla päätään äärimmäisen sivistymättömällä ja juntilla tavalla. Pitäisi palkata PR-henkilö neuvomaan pitämään turpansa kiinni. Mutta jokainen elää haluamallaan tavalla.
Kiiltokuva-Teemu oli siinä mielessä hyvä esimerkki, että kannusti nuoria pelaajia tavoittelemaan unelmiaan. Nykyään kukaan täysipäinen ihminen ei halua olla Selänteen kaltainen jurpo.
Tämä!!! Suosittelen heitä hankkimaan apua PR-henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Ei Selänteiden tarvitse hakea huomiota. He saavat sitä muutenkin. Onhan Teemu erittäin menestynyt uransa lopettanut kiekkoilija.
Myös muun muassa Saku Koivu ja Jari Kurri ovat erittäin menestyneitä uransa lopettaneita kiekkoilijoita. Silti heillä ei ole tarvetta huomiohoorata ip-lehdissä laukomalla ties mitä. Ei Selänteetkään lehtien palstalla olisi ilman, että tietoisesti itse sinne itseään tyrkyttävät. Suomessa ex-kiekkoilijat saavat halutessaan elää ihan rauhassa medialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----------
Mitä sekoilet? Missä olen sellaista väittänyt? Elämässä on muitakin arvoj
Niin. Kai sekin voi jollekin olla arvo, että käyttää elämänsä haukkumalla Selänteitä vauvapalstalla. Tapa se on toki sekin osoittaa, mikä on omassa elämässä tärkeintä.
Niin, kai sekin on tapa osoittaa menestystä ja rikkauttaan, että käyttää elämänsä palvomalla Selänteitä ja puolustamalla heidän typeriä lausuntojaan. Hyvin sulla menee, jatka samaan malliin, niin ehkä ne sut huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----------
Mitä sekoilet? Missä olen
Mistä palvonnasta sä taas hourailet? Se, että kommentoi sinun idioottimaisia avautumisiasi ei liity millään tasolla kenenkään palvontaan. Yritä nyt vain kestää, että kaikkien elämä ei pyöri Selänteiden ympärillä, vaikka sinun elämässäsi he ovat ainut sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä on ihan normaalia, että varakkaan miehen vaimo on kotirouvana. Vain Suomessa ihannoidaan ajatusta, että lapset tuupataan 10kk iässä "varhaiskasvatukseen" 10 tunniksi riippumatta siitä, onko äiti kotona vai töissä.
Nina Mikkonen sanoi telkkarissa, että hänen mielestään äidin paikka ja tehtävä on olla kotona hoitamassa lapsiaan. Suomen äitylit kuorossa haukkuivat Ninan lyttyyn, kun äityleitä ei oma lapsi kiinnosta vaan "uran" luominen. Kakarat hoitoon ja itse töihin.
Nyt on rva Mikkonen saanutkin kohtalolta tuta oikein elämän mitalla että mitä tulikaan sanottua ja tehtyä. Mahtais olla toiset mielipiteet nyt.
Ei kai? Rouva Mikkonenhan eli niin kuin puhuikin. Oli kotiäiti ja hoiti omat lapsensa itse ko
Jep ja itki kohtaloaan lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----------
Mitä sekoilet? Missä olen
Voitko edes käsittää että kaikkien mielestä heidän lausuntonsa eivät ole typeriä? Ja Trumppia myös kannatetaan vaikka sinä et?
Sirpa on kyllä joutunut joustamaan rahan takii. Kertonut haastattelussa, että ollut aina miehensä käytettävissä vaikka keskellä yötä kun mies on tullut pelireissulta kotiin. Lisäksi kestänyt syrjähypyt ja muut sekoilut kuten kunnon vaimon pitääkin. Tässä naisen prototyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Juu täällä voi älykkäät ja vähemmän älykkäät opiskella vaikka ikuisesti jos haluavat. Ei ole kiellettyä. Suomessa on vaan kiellettyä mennä naimisiin rikkaan miehen kanssa ja hoitaa itse lapsensa. Se on saatanasta. Jos näin tekee niin se aikaisemmin suoritettu yliopistokoulutuskin nollautuu ja paskaa sataa niskaan 24/7.
Ja joka kerran sulle vastataan, että Teemu vonkaa vieraita naisia, vaikka olisi Sirpan ulkonäöstä tai koulutuksesta kyse. Aloitus tehdään vain jostain muusta, ja aletaan solvata Sirpaa, ja sitä ihmetteleville jankataan, että Teemu pettää. Silti ei olla "petetyn" puolella, vaan onnellisia siitä, että saattaa pettää, vaikka ei mitään varmaa tietoa tällaisesta, ainoastaan toiveet.
Olisiko aika miettiä, että voi olla yhteinen sopimus, avoin suhde, tai "mitä sitten, kyllä minä sen tiedän", ja sitten ne todisteet tiskiin, kiitos (itse nähty Teemu tositoimissa)??? Ja miksi yleensä miettiä? Kuuluuko jollekin heidän yksityisasiansa?
Miten jotkut voivat olla näin kiinni jonkun avioliitossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----------
Mitä sekoilet? Missä olen sellaista väittänyt? Elämässä on muitakin arvoj
Niin, kai sekin on tapa osoittaa menestystä ja rikkauttaan, että käyttää elämänsä palvomalla Selänteitä ja puolustamalla heidän typeriä lausuntojaan. Hyvin sulla menee, jatka samaan malliin, niin ehkä ne sut huomaa.
Kateutesi vain jatkuu.
Ai se johtuukin palvonnasta että niin aktiivisesti promoat Selänteiden sanomisia tänne? Olisit heti sanonut. Ja kyllä sä voit sen ihan suoraan myöntää, että palvot heitä. Ei tarvitse projisoida muihin sinun fanipoika/tyttö tunteitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----------
Mistä palvonnasta sä taas hourailet? Se, että kommentoi sinun idioottimaisia avautumisiasi ei liity millään tasolla kenenkään palvontaan. Yritä nyt vain kestää, että kaikkien elämä ei pyöri Selänteiden ympärillä, vaikka sinun elämässäsi he ovat ainut sisältö.
Sinähän se täällä roikut aamusta iltaan "puolustamassa" Selänteitä? Miksi? Se on melkoinen pakkomielle - ex-kiekkoilija ja vaimonsa.
Eri
Ei kai? Rouva Mikkonenhan eli niin kuin puhuikin. Oli kotiäiti ja hoiti omat lapsensa itse kotona. Nythän ne lapset ovat jo aikuisia kaikki.