Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi pakko valita nyt uudet astiat joko Pentikiltä tai Iittalalta, kummat ottaisit? Jos hintaa ei tarvitsisi miettiä

Vierailija
06.07.2024 |

Ja saisi vain omaan käyttöön, ei jälleenmyyntiin.

valitsisitko Pentikin vai Iittalan?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyet lautaset ja kaikki tarjoilukulhot myös. Posliini voisi olla kevyttä. Arabian painavat astiat ovat kaapissa.

Vierailija
122/126 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta

Minäkin ottaisin ikeasta. En iittalasta todellakaan ja pentik on sellainen mökkijuttu.

Meillä on näitä kaikkia. Arkikäyttöön on ostettu ikean leipälautasia. Ne ovat täysin naarmuilla. Pentik on kestänyt hyvänä kohta 25 vuotta ja Teema-sarjan astiatkin melko hyvin. Joten mulle kävisi kumpi vain, riippuisi sitten sarjasta ja astiasta mitä ottaisin. Paitsi ettei kaappeihin enää mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Arabia osaksi Iittalaa?

Vierailija
124/126 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat vastaa Iittala, mutta vastaa jonkun vanhan sarjan. Näitä uusia ei haluta.

Vierailija
125/126 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikillä on vain muutama kahvimuki, joista tykkään eli valitsisin Iittalaa. Merkillä ei minulle ole sinänsä väliä ja omasta astiastosta löytyykin sekaisin Iittalaa ja Marimekkoa sekä paria ulkomaalaista merkkiä, joiden nimeä en edes muista. Itseäni jotenkin jopa kammoksuttaa tietynlainen merkkiuskollisuus tai se, että astiasto on kokonaan vaikkapa jotain tiettyä mallia. Sellaisesta täydellisestä homogeenisestä astiastosta tulee itselleni jotenkin kliininen olo. Minusta on kivempi tehdä vähän persoonallisempi yhdistelmällä eri sarjoja keskenään. Oma astiastoni on kerääntynyt vuosien varrella ja kokonaisuuden sitoo sattumalta yhteen sama värimaailma.

Vierailija
126/126 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi, että Pentik on lestadiolaisten yritys. En tykkää tämän bisnesuskonnon sulle-mulle tyylistä, joten valitsen mieluummin Iittalaa.

On sulla kaveripiiri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi