Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, kuinka paljon etävanhempi hoitaa lapsia heidän sairastuessaan?

Vierailija
01.02.2007 |

Otatteko palkatonta, jos paljonkin sairastelua vai auttaako etävanhempi silloin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etävanhemman kanssa tuppaa olemaan ns " laatuaikaa" eli hauskanpitoa. VÄärinhän se on, kaikkia kohtaan, mutta tilanne on mikä on.

Vierailija
2/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän ei saanut pitää lasta 100 %, ei hän välitä vähemmästä. Mutta lapsen isä pystyy yrittäjänä joustamaan työajoissa ja minäkin voin tehdä etätöitä kotona tai ottaa vapaata, vaikka olen " vain" 24/7 äitipuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo silti normaalisti kotiin ja minä olen pois töistä. Muistanko nyt väärin, vai onko niin, ettei etävanhempi voi hyväksytysti ollakaan töistä pois jos lapsi sairastaa?

Pääsääntöisesti tämä kyllä sopii minulle, itse minä lapsen hoidankin mielummin.

Vierailija
4/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroperheen lapsella on siten parhaimmillaan 3 ihmistä, joilla on laillinen oikeus olla poissa töistä lapsen sairastaessa: isä, äiti ja jommankumman uusi puoliso (sen, jonka luona lapsi on kirjoilla).

Vierailija
5/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hoitanut, mutta kun ei ollut ainakaan 5 vuotta sitten mahdollista.

Vierailija
6/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut joulukuun alusta tai vuodenvaihteesta.

Vierailija
7/8 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kun sairastuivat keskellä viikkoa. Eli ei oikeestaan yhtään. Ei kyllä hoitanut silloinkaan kun asuttiin yhdessä. Jos olisi paljon sairaspoissaoloja, pitäisi varmaan uudelleen miettiä/ keskustella/ toivoa että auttaisi, mutta tähän asti on lapset olleet suht terveitä, onneksi!

Vierailija
8/8 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sattui onnettomuus kun lapsi siellä ja exä ei viennyt lasta sairaalaan vaan toi kotiin tavalliseen aikaan vaikka lapsi oli hysteerinen ja sairas ja itki! Itse sitten vein lääkäriin ja lapsi pääsi heti laikkaukseen. Exä maksoi sairaalalaskut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän