Meidän suku päättyy minuun
Meidän suku päättyy minuun ja se on ihanaa! Ihanan voimaannuttava tunne, kun voi tehdä jotakin oikeasti merkittävää. Minä en lisäänny ja meidän suku sammuu tähän.
Kommentit (49)
Minä olen lapseton nainen ja minulla on 2 veljeä, jotka ovat kumpikin lapsettomia. Kukaan meistä ei ole ollut koskaan naimisissa. Meidän suku varmasti sammuu, mutta mitä väliä. Ainoa ongelma on, että kenelle jättää perinnön, kun jokaisella on oma talo ja säästöjä. Itse ajattelin jättää asuntoni ja säästöni eläinsuojeluyhdistykselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lapseton nainen ja minulla on 2 veljeä, jotka ovat kumpikin lapsettomia. Kukaan meistä ei ole ollut koskaan naimisissa. Meidän suku varmasti sammuu, mutta mitä väliä. Ainoa ongelma on, että kenelle jättää perinnön, kun jokaisella on oma talo ja säästöjä. Itse ajattelin jättää asuntoni ja säästöni eläinsuojeluyhdistykselle.
Sama täällä. Jos perintöä ei testamenttaa, perintö menee ensin sisaruksille, sen jälkeen valtiolle. Jos testamenttaa, sen voi itse päättää mihin.
Sama juttu. Tiedä nyt aivan varmasti että olen sukuni viimeinen koska muut ovat minua vanhempia. Muilla on paljon sairauksia ja minulla ei ole mitään sairauksia ole ollut.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vau! Onnea! Mieti mikä valta sulla on :D ja saat kirjoittaa sukusi eepoksen viimeisen luvun. Tee siitä eeppinen!
Ketä kiinnostaa luuserisuvun viimevaiheet?
Minulla koskaan ole ollut oikeaa isää, jonka olisin tavannut. Jätti kun olin vauva.
Eläny valheessa koko ikäni.
Mulla on 3 veljeä ja 2 siskoa jotka ei tiedä minusta mitään,
Nimellisesti päättyy mullakin. 1 lehtolapsi on jota yks aisankannattaja kasvattaa, että biologisesti jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau! Onnea! Mieti mikä valta sulla on :D ja saat kirjoittaa sukusi eepoksen viimeisen luvun. Tee siitä eeppinen!
Ketä kiinnostaa luuserisuvun viimevaiheet?
Kerroppa tarkemmin?
sama homma täällä, tosin jäin tahattomasti lapsettomaksi
Niin, siis eikö isälläsi ole veljeä? Tai edes miespuolista serkkua.
Eikä sen lähisukulaisen tarvitse olla edes olla miespuolinen, suku ja geenit voivat jatkua myös ädin puolelta. Äidin suvun kautta.
Joku suku jatkuu ja lisääntyy aina,