Meidän suku päättyy minuun
Meidän suku päättyy minuun ja se on ihanaa! Ihanan voimaannuttava tunne, kun voi tehdä jotakin oikeasti merkittävää. Minä en lisäänny ja meidän suku sammuu tähän.
Kommentit (49)
Ihan oma syy. :)
Minustakin on hienoa. Se on juuri mitä ansaitset.
Minäkin luulin että sukumme tämä haara päättyy minuun mutta sitten ilmestyi nuorempi serkku josta en ole koskaan kuullutkaan!
Onneksi synnyin vapaaseen maahan. Ei tarvitse lisääntyä, ellei halua.
Sanoisin että samoin, mutta minulla on sisaruksia joihin ei ehkä voi luottaa :D Uskon kyllä ettei heitäkään kiinnosta lisääntyä. Onhan se mukavaa ettei tarvitse olla joku suvun jatke.
Samat sanat. Maailma pelastuu kun ihmisten määrä vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin että sukumme tämä haara päättyy minuun mutta sitten ilmestyi nuorempi serkku josta en ole koskaan kuullutkaan!
V1tuttaa kyllä aina kun noin käy!
Vau! Onnea! Mieti mikä valta sulla on :D ja saat kirjoittaa sukusi eepoksen viimeisen luvun. Tee siitä eeppinen!
Kaikki sukulinjat sammuvat tyhjiin, koska maapallon ja sen biosfäärin elinikä on rajallinen.
Olen ilmeisesti viimeinen tällä sukunimellä. Siskollani on kyllä lapsia toisella sukunimellä. Ehkä siskoni vielä eroaa ja vaihtaa takaisin oman ja lastensa sukunimen tähän sukunimeen, joka itselläni on.
Tiedä nyt sitten ap merkittävästä. Ei lisääntyminen tai lisääntymättömyys muuta täällä mitään.
Toki jos asia sinulle jotain merkitsee niin sitten asia on niin.
Ei tämä maa tyhjäksi jää minun jälkeeni, uusia sukuja ja heimoja tulee täyttämään tätäkin niemeä. Minulle se on vapauttava ajatus, ihmiskunta jatkakoon kulkuaan. Minä en ole sitä jatkamassa, vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sukulinjat sammuvat tyhjiin, koska maapallon ja sen biosfäärin elinikä on rajallinen.
Ei pidä pilata hyvää öyhötystä faktoilla :)
Sama..jos ei sitten löydy nyt Aasiasta vaimoa.
Suku päättyy, en ole onnellinen siitä, sillä on meidän suku ollut ihan mielettömän upea. Valitettavasti olen viimeinen suvun jatkaja ja viiskybänen sinkku. Joo, näitä serkkujen haaroja, (pun intended) on tuolla levällään ja etäisempi suku jatkaa kasvuaan. Se pohjanmaan sydämestä lähtenyt valitettavasti päättyy muutamaan serkkuun, minuun ja veljeeni.Taidan olla viimeinen minäkin..
Sama juttu. Jotenki tuo suku päättyy minuun kuulostaa dramaattiselta mutta ainakin omalla kohdalla ajattelen että hyvä vaan ettei nämä geenit lisäänny enempää.
Simpanssin ja ihmisen informaatiota sisältävä dna on 99% yhteneväinen.
Sukumme tai me emme ole niin ainutlaatuisia kuin kuvittelemme.
Vierailija kirjoitti:
Vau! Onnea! Mieti mikä valta sulla on :D ja saat kirjoittaa sukusi eepoksen viimeisen luvun. Tee siitä eeppinen!
Ketä kiinnostaisi kyseinen eepos?
Oletko ajatellut käyttää kaiken rahan ja ajan itseesi?