Meidän suku päättyy minuun
Meidän suku päättyy minuun ja se on ihanaa! Ihanan voimaannuttava tunne, kun voi tehdä jotakin oikeasti merkittävää. Minä en lisäänny ja meidän suku sammuu tähän.
Kommentit (49)
High five sinnekin! Mikäli samantyyppisten, luultavasti vielä vakavampien, henkisten haasteiden kanssa taisteleva veljenpoikani ei päätä lisääntyä (tuskinpa päättää), päättyy isän puoleinen suku täälläkin. Missä ikinä olenkin, kun viimeinen meistä kupsahtaa, tulen vaikka kylmänä ruumiina riemuitsemaan tästä makaaberista tapahtumasta.
Jos olisin nähnyt, eeeeh, hahmolomakkeeni ennen syntymää olisin heittänyt Minäni roskikseen ja antanut lipun jollekulle toiselle. Tosi julmaa kirjoittaa näin - sori siitä, isukki - mutta kärsittyäni suvun henkisistä "ominaisuuksista" vuosikymmeniä on näkemys vain vankistunut vuosi vuodelta.
Onnittelut.
Darwinin survival of the fittest-periaate toteutuu geeniesi suhteen.
Meidän ei, mutta isäni geenit eivät siirry eteenpäin.
Viera kirjoitti:
Samat sanat. Maailma pelastuu kun ihmisten määrä vähenee.
EK./Kok. hoitelevät suomalaisten häviön.
Viime sodan jälkeen pidettiin tärkeänä, että lapsia syntyy. Melkein joka torpassa kymmenkunta lasta. Loppupäässä syntyneet saivat jo huonot geenit (jos olit 11. lapsi). Isäni on yksi näistä. Nykytietämys valottaa, että meidän perheeseen onkin isän kautta siirtynyt autismia. Oma lääkärimieheni ei halunnut siksi lapsia kanssani. Erottiin. Nyt olen tyytyväinen tässä maailmantilanteessa, ettei lapsia tullut.
Miksi välittäisit?
Elämällä on vain yksi tarkoitus: lisääntyä ja jatkaa sukua. Tämä tarkoitus on kaikella elämällä kasveista eläimiin ja eliöihin. Se on luonnon meille antama tarkoitus. Vain ihminen ja erityisesti suomalainen voi olla onnellinen siitä, että vapaaehtoisesti jättää täyttämättä elämän tarkoituksen. En ymmärrä tätä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Elämällä on vain yksi tarkoitus: lisääntyä ja jatkaa sukua. Tämä tarkoitus on kaikella elämällä kasveista eläimiin ja eliöihin. Se on luonnon meille antama tarkoitus. Vain ihminen ja erityisesti suomalainen voi olla onnellinen siitä, että vapaaehtoisesti jättää täyttämättä elämän tarkoituksen. En ymmärrä tätä lainkaan.
Marxistinen Ajatteleva Nainen vapauttaa kehonsa patriarkaatin ikeestä mutta näkee silti seksiunia.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on vaarana, että jatkaa huonoja geenejä. Miten selität tämän?
Minä miellän elämän tarkoituksen laajempana evoluutiona.
Määrittele suku: sun isovanhempien jälkeläiset vai sun vanhempien isovanhempien jälkeläiset. Loppupelissä aika harva suku sammuu, yksittäinen sukuhaara voi niin tehdä.
SAMA TÄÄLLÄ JA OLEN NIIN NIIN SINUT ASIAN KANSSA! En haluaisi DNAni pyörimään tähän paskaseen maailmaan. Olen ihan tyytyväinen tähän elämäni lopputulokseen nyt elämän ehtoolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo luontoa niin rosoisin risukin yrittää toteuttaa elämän tarkoitusta. Eivät ne jätä lisääntymättä sen vuoksi, että jälkipolville periytyy mahdollisesti huonoja geenejä.
Ketään meistä tuskin on elossa 50 v jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sukulinjat sammuvat tyhjiin, koska maapallon ja sen biosfäärin elinikä on rajallinen.
Olen samoilla linjoilla kanssasi.
Oot pelle joka ei tajua että ihmiskunta tuhoutuu kohta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo luontoa niin rosoisin risukin yrittää toteuttaa elämän tarkoitusta. Eivät ne jätä lisääntymättä sen vuoksi, että jälkipolville periytyy mahdollisesti huonoja geenejä.
Luonnossa ovat sitten muut mekanismit, jotka poistavat rivistä huonon aineksen. Joko ei pysty hankkimaan ravintoa tai sitten saaliseläimenä jää toisten hampaisiin. Ja kyllä jäävät lisääntymättäkin, jos esim. soidinmenoissa ei käy flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vau! Onnea! Mieti mikä valta sulla on :D ja saat kirjoittaa sukusi eepoksen viimeisen luvun. Tee siitä eeppinen!
Ei vaan ole ketään, joka sitä lukua välittäisi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa ovat sitten muut mekanismit, jotka poistavat rivistä huonon
Soidinmenoissa ei flaksi iske tänä päivänä monella ihmiselläkään. Vapaaehtoisesti lisääntymättä jättäminen taitaa olla silti lähinnä ihmisen huvi.
Minun sukuni on niin ahterista, että tosiaan joutaisi päättyä minuun. Perhanan serkut ja pari sisarusta kuitenkin päättivät toisin.
Suku sammuu? Ei jää serkkujakaan?