Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa miestä tai parisuhdetta ujouteni tai hiljaisuuteni takia

Vierailija
06.07.2024 |

Kärsin tästä. Ehkä sitä oppii elämään yksin. Miehet haluaa puheliaan ja rohkean naisen. Ei mitään hissukkaa

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa haluaisit sitten olla rauhassa. Seuraa temperamentiasi ja usko polkuasi.

Parisuhteessa rasittuisit miehen seurasta, kun mies roikkuisi jaloissa.

Parempi tyytyä rakastajaan. Mahdollisesti varattu, niin pysyy etäällä omalla reviirillään.

Sinkut tykkää takertua ja se ahdistaa introverttiä.

Minulla on 26 vuoden suhde varattuun mieheen ja tapaamme teetä juodessa tai muuten harvakseltaan. Meillä on yhteys ja totta puhuakseni en kaipaisi yhtään enempää. Olen onnellinen ja minulla on oma vapauteni. Ei minua luotu perhe-elämään tai asumaan miehen kanssa yhdessä. On hetkiä, kun olen saanut viettää joulun kaksi päivää rakkaani kanssa tai harvoja matkoja hänen kanssaan. Olen niistä todella onnellinen ja ovat rakkaita muistoja meille molemmille. Introverttiys on siunaus ja kirous samassa paketissa. Mies on minua 19 vuotta vanhempi. Emme ole enää nähneet kovinkaan usein. Hän on jo 79 vuotias. Käyn katsomassa vanhainkodissa ja muistelemme elämäämme. Miehellä on etenevä muistisairaus.

Vierailija
62/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa haluaisit sitten olla rauhassa. Seuraa temperamentiasi ja usko polkuasi.

Parempi tyytyä rakastajaan. Mahdollisesti varattu, niin pysyy etäällä omalla reviirillään.

Mä olin toisen introvertin kanssa yli 25v mutta suhde päätyi eroon. Oon nyt ollut sinkku ja tapaillut miehiä. Vuosi kohta erosta

Ap

Kuitenkin väität, ettet saa parisuhdetta ja miestä. Huijaat meitä täällä, huijaat muita muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin toisen introvertin kanssa yli 25v mutta suhde päätyi eroon. Oon nyt ollut sinkku ja tapaillut miehiä. Vuosi kohta erosta

Ap

Jaha, ap olikin eronnut vanharouva. Aloituksen perusteella luulin alle 3-kymppiseksi koskaan seurustelemattomaksi. Jos tuo nyt oli ap.

Eiköhän ap ole se millaiseksi hän itsensä kirjoittaa. Sinä olet lukija ja muutat ajatteluasi ap:n rytmin tahtiin.

Ei luulisi olevan vaikea täski, kun täti käski.

Syöt nyt jugurtin loppuun ja asetat lusikan pois tyhjän purkin reunalta tai koko helahelvetti putoaa sen painosta lattialle. Olet pudottanut jugurttipurkin turhan usein tällä menoin lattialle.

Et ole hölmö ja anna tyhjän purkin kolista lattialle. Lusikkakin on parempi nuolla puhtaaksi tai se tahraa pöydän.

Jugujugumania

Vierailija
64/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaha, ap olikin eronnut vanharouva. Aloituksen perusteella luulin alle 3-kymppiseksi koskaan seurustelemattomaksi. Jos tuo nyt oli ap.

Eiköhän ap ole se millaiseksi hän itsensä kirjoittaa. Sinä olet lukija ja muutat ajatteluasi ap:n rytmin

Ap on tuolla perusteella saanut miehen ja jopa pitkän parisuhteen. Ei siis pidä väittää, ettei sellaisia saa.

Vierailija
65/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te hiljaiset muka hiljaisia myös kun olette päässeet tutustumaan kunnolla ihmiseen? 

Minä olen aina ja kaikkien kanssa hiljainen. En vaan jaksa jutella, jos ei ole mitään kunnon asiaa.

Vierailija
66/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua. Mun miesystäväni sanoi, että olen ihanan rauhallinen... Ihanaa kuulema se rauhoittava vaikutus. Olin itse pitkään todella puheliaan miehen kanssa ja se jatkuva pälpätys saman kaavan mukaan alkoi kyllä rasittaa. Jutut toisti jo samaa kaavaa ja puheissaan eksyi aina aiheesta. Ei semmoista jaksa jatkuvasti kuunnella. Luulen, että sama on myös miehillä, eli jotkut tykkää hiljaisemmista naisista. Hiljaiset eivät vaan pidä ääntä itsestään ja siksi jäävät niiden äänekkäiden jalkoihin. Monesti kuitenkin ovat monin tavoin hienompia ihmisiä kuin ne jotka pitää itsestään kokoajan ääntä. Kannattaa katsoa ympärilleen, kun puolisoa etsii.

Vierailija
67/72 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä aluksi ujo ja hiljainen, mutta se ei kuvasta todellista persoonaani. Olen huumorintajuinen ja kiinnostava keskustelija sitten kun päästän ihmisen lähelleni. Kaikkien kanssa ei synny sellaista yhteyttä, että todellinen persoona pääsisi esille

Vierailija
68/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lukenut vielä koko ketjua mutta toivoisin että kaikki ujot uskaltaisivat ladata deittisovelluksia ja tutustuttaisiin niiden avulla.

Vierailija
69/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ujo ja hiljainen ja sinkku edelleen 32-vuotiaana. Ulkonäkökään ei ole sellainen, että miehet jaksaisi yrittää. Pitäisi olla jotain, joko luonnetta tai ulkonäköä, mielellään molempia, jotta kukaan kiinnostuisi.

Vierailija
70/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo lukenut vielä koko ketjua mutta toivoisin että kaikki ujot uskaltaisivat ladata deittisovelluksia ja tutustuttaisiin niiden avulla.

En kehtaa. Nykyään päätyy vaan ylilaudalle julkisesti nöyryytettäväksi ja naurettavaksi.

Vierailija
71/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen lisännyt listalleni hiljaisen ujomman naisen, koska olen itsekkin ujompi ja hiljaisempi enkä bilettäjä.

Meinaan erakoitua Lapin metikköön mökkeilemään, kaupunkielämä ahdistaa, viihdyn tietokoneita räpläämällä.

Vierailija
72/72 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo saattaisi saada apua tällaisista itsehoito-oppaista, mitkä on tarkoitettu narsistille. En missään nimessä väitä, että ujo olisi narsisti. Veikkaan että asia on yleensä päin vastoin! Mutta siinä on jotain samaa. Molemmat on käpertyneet sisäänpäin ja mielenkiinnottomia siinä, mitä itsen ulkopuolella tapahtuu. Autisti on tietysti kolmas joka käyttäytyy näin. Jokin opas autistille tai narsistille voisi auttaa.

Jos ne oppaat ei auta, varmaan löytyy myös itsetuho-oppaita, joita voi soveltaa.

Vinkkaatko itsemurhaa. Tsot tsot. 

Jotkut täälläkin valittavat, että elämää ei ole ilman parisuhdetta. Niin mitä vaihtoehtoja jää jäljelle, jos ei pariudu?

Meillä on ero juuri käynnissä. Parisuhdetta takana reilut 17 vuotta. Voin sanoa varmaksi, että omalta osalta parisuhde on nähty. Yksin elämisessä on myös puolensa, tai siis ilman miestä. Lapset toki pitkästä parisuhteesta ovat syntyneet 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi