En saa miestä tai parisuhdetta ujouteni tai hiljaisuuteni takia
Kärsin tästä. Ehkä sitä oppii elämään yksin. Miehet haluaa puheliaan ja rohkean naisen. Ei mitään hissukkaa
Kommentit (72)
Kiltti ja kunnon mies ei kelpaa. Haluatte sen komean jännämiehen joka vie naista ja viksette kun mies vähän kehaisee mutta lopulta pettää teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tutustua keneenkään arkana ihmisenä. Habitukseltani olen Julia Roberts tyyppinen. Luonteeltani olen tutkivaa ja pohdiskelevaa tyyppiä. Pitäisi vaan yrittää löytää jostain vastapuoli.
Hevosnaamainen ja valtava suu?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja kunnon mies ei kelpaa. Haluatte sen komean jännämiehen joka vie naista ja viksette kun mies vähän kehaisee mutta lopulta pettää teitä.
Kiltti mies on väsykkä ovimatto joka ei uskalla sanoa ei. Sinulla ei ole mitään muuta tarjottavaa naiselle kuin se että olet kiltti.
Äänekäs ja itseään koko ajan esiintuova huomiohuora on paljon huonompi vaihtoehto kuin ujo ja hiljainen, oletettavasti myös kiltti nainen.
Itse haluan mieluummin hissukan, mutta hankala löytää. Pälpättäjää en halua.
Introverttina olen yleensä hiljainen ja taka-alalle jättäytyvä isommissa yli 4 hengen porukoissa, mutta seurustelukumppaneista ei ole ollut koskaan puutetta aikuisiällä. Kahden kesken taas juttua riittää. Yksikin kumppani leikillä valitti että puhun liikaa. :)
Oletteko te hiljaiset muka hiljaisia myös kun olette päässeet tutustumaan kunnolla ihmiseen?
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö jostain tanssipaikasta? Perinteiset tanssit tai yökerho, jossa tanssi puhuu puolestaan? Näin löysin aikanaan oman kumppanini. Olen kanssa ujo ja hiljainen. Tsemppiä!
En osaa, en halua enkä halua opetella tanssia. Että näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies on väsykkä ovimatto joka ei uskalla sanoa ei. Sinulla ei ole mitään muuta tarjottavaa naiselle kuin se että olet kiltti.
Nuolen kuin Lassie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolen kuin Lassie.
Varmasti nuolet. Kieli käy kuin koiralla, mutta mitään tunnetta et saa aikaiseksi. Alapäätä ei kuulu nuolla kuin koira...
Menetin toivoni parisuhteesta jo kymmeniä vuosia sitten. Toisaalta jo ennen murrosikää olin kuulemma sanonut, etten kyllä koskaan mene naimisiin (tark. avioliittoon).
M59
Ei hiljainen ja ujo ole yhtä kuin tylsä. Se vain tarkoittaa ettet luota heti ihmisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolen kuin Lassie.
Varmasti nuolet. Kieli käy kuin koiralla, mutta mitään tunnetta et saa aikaiseksi. Alapäätä ei kuulu nuolla kuin koira...
Sitähän sinä et saa koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mykkään ihmiseen on aika vaikea tutustua.
varsinkin jos se piileskelee kotonaan odottamassa prinssiä
Suosittelen nettiä. Noin tapasin mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolen kuin Lassie.
Sitähän sinä et saa koskaan tietää.
Kysy vaikka naisilta. Ei varmasti ole kivaa jos mies nuolee kuin yli innostunut koira joka näkee omistajansa pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä "kiltti mies" on mielisairas. Ihan varmasti omistushaluinen jos edes sais tyttöystävän.
3h laivalla. Ilmaisia: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega , https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist tai https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen nettiä. Noin tapasin mieheni.
Minulla on ollut netti jo kymmeniä vuosia. Ei ole tehonnut.
Vaikea tutustua keneenkään arkana ihmisenä. Habitukseltani olen Julia Roberts tyyppinen. Luonteeltani olen tutkivaa ja pohdiskelevaa tyyppiä. Pitäisi vaan yrittää löytää jostain vastapuoli.