En saa miestä tai parisuhdetta ujouteni tai hiljaisuuteni takia
Kärsin tästä. Ehkä sitä oppii elämään yksin. Miehet haluaa puheliaan ja rohkean naisen. Ei mitään hissukkaa
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä ei löydy niin kokeile naista?
No olipas harvinaisen PASKA vitsi!
Jos vihaa vastakkaista sukupuolta niin paljon ettei löydä kumppania, kannattaa miettiä, olisko oma sukupuoli sopivampi.
Pätee miehiin, naisiin ja persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen nettiä. Noin tapasin mieheni.
"Mehän voisimme jatkaa iltaa asunnollani. Minulla on siellä internet-yhteys."
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet kaipaa puheliasta naista. Päinvastoin.
No, eivät miehet kaipaa semmoistakaan naista, jossa pitäisi olla koko ajan "hauska seuramies" kun toinen ei tee mitään keskustelun avauksia, niin että juttu kulklsi luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet kaipaa puheliasta naista. Päinvastoin.
No, eivät miehet kaipaa semmoistakaan naista, jossa pitäisi olla koko ajan "hauska seuramies" kun toinen ei tee mitään keskustelun avauksia, niin että juttu kulklsi luonnostaan.
Puheliaan naisen kanssahan miehenkin pitää olla samanlainen, koska sillä naisella on varmasti kööri samanlaisia naisia, joiden kanssa hiljainen mies tulee "yliajetuksi" vässykkänä.
Vierailija kirjoitti:
Whatever. Pitäkää tunkkinne.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo mies ei koskaan pääse tuohon tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ujo saattaisi saada apua tällaisista itsehoito-oppaista, mitkä on tarkoitettu narsistille. En missään nimessä väitä, että ujo olisi narsisti. Veikkaan että asia on yleensä päin vastoin! Mutta siinä on jotain samaa. Molemmat on käpertyneet sisäänpäin ja mielenkiinnottomia siinä, mitä itsen ulkopuolella tapahtuu. Autisti on tietysti kolmas joka käyttäytyy näin. Jokin opas autistille tai narsistille voisi auttaa.
Ei ujo usein ole mielenkiinnoton ympäristöstään, kerää havaintoja kuin imuri. Vasta tutummassa seurassa avautuu enempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujo saattaisi saada apua tällaisista itsehoito-oppaista, mitkä on tarkoitettu narsistille. En missään nimessä väitä, että ujo olisi narsisti. Veikkaan että asia on yleensä päin vastoin! Mutta siinä on jotain samaa. Molemmat on käpertyneet sisäänpäin ja mielenkiinnottomia siinä, mitä itsen ulkopuolella tapahtuu. Autisti on tietysti kolmas joka käyttäytyy näin. Jokin opas autistille tai narsistille voisi auttaa.
Jos ne oppaat ei auta, varmaan löytyy myös itsetuho-oppaita, joita voi soveltaa.
Vinkkaatko itsemurhaa. Tsot tsot.
Sitten ei auta muu kuin olla ilman miestä tai parisuhdetta. Niin tekee moni muukin, ja yleisemmin miehet kuin naiset. Et ole yksin, vaikka oletkin ilmeisesti yksin. Kuten minäkin.
Parisuhteessa haluaisit sitten olla rauhassa. Seuraa temperamentiasi ja usko polkuasi.
Parisuhteessa rasittuisit miehen seurasta, kun mies roikkuisi jaloissa.
Parempi tyytyä rakastajaan. Mahdollisesti varattu, niin pysyy etäällä omalla reviirillään.
Sinkut tykkää takertua ja se ahdistaa introverttiä.
Vierailija kirjoitti:
Kärsin tästä. Ehkä sitä oppii elämään yksin. Miehet haluaa puheliaan ja rohkean naisen. Ei mitään hissukkaa
Olet siis kuitenkin joissain tekemisissä miesten kanssa, mutta he eivät kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa haluaisit sitten olla rauhassa. Seuraa temperamentiasi ja usko polkuasi.
Parempi tyytyä rakastajaan. Mahdollisesti varattu, niin pysyy etäällä omalla reviirillään.
Mä olin toisen introvertin kanssa yli 25v mutta suhde päätyi eroon. Oon nyt ollut sinkku ja tapaillut miehiä. Vuosi kohta erosta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne oppaat ei auta, varmaan löytyy myös itsetuho-oppaita, joita voi soveltaa.
Vinkkaatko itsemurhaa. Tsot tsot.
Jotkut täälläkin valittavat, että elämää ei ole ilman parisuhdetta. Niin mitä vaihtoehtoja jää jäljelle, jos ei pariudu?
Eikö ujo ja hiljainen ole ollut ainakin perinteisesti positiivisia ominaisuuksia naisessa. Vielä jos posket punoittaisi söpösti ja poimisi syksyisin omenoita joista tekisi hilloa, niin sellainen olisi ihan ok tyllerö. Kiva, kiltti ja fiksu voisi olla myös, vanhanaikaiset silmälasit ja epämuodikas pukeutuminen olisi myös plussaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin toisen introvertin kanssa yli 25v mutta suhde päätyi eroon. Oon nyt ollut sinkku ja tapaillut miehiä. Vuosi kohta erosta
Ap
Jaha, ap olikin eronnut vanharouva. Aloituksen perusteella luulin alle 3-kymppiseksi koskaan seurustelemattomaksi. Jos tuo nyt oli ap.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Eikö ujo ja hiljainen ole ollut ainakin perinteisesti positiivisia ominaisuuksia naisessa. Vielä jos posket punoittaisi söpösti ja poimisi syksyisin omenoita joista tekisi hilloa, niin sellainen olisi ihan ok tyllerö. Kiva, kiltti ja fiksu voisi olla myös, vanhanaikaiset silmälasit ja epämuodikas pukeutuminen olisi myös plussaa!
Posket punottaa ja siemenet sisällä.
Joo... haluaa ja haluaa. Lopulta tulee turpaan! Sinä säästyt siltä.
Kaikissa on hyvät puolensa. Hiljaiset arvostaa hiljaisia. Teidän pitäisi löytää toisenne. Se on varmasti lähes mahdotonta, kun kumpikaan ei puhu.
Eikö siitä ole mitään apua, että katsoo tai lukee tällaisia draamoja ja tarinoita, missä on dialogeja? Missä ihmiset keskustelee kaikesta maan ja taivaan välillä. Eikö niistä jää mitään päähän?