mitä tarkoittaa jos naisella on vasemmassa kädessä nimettömässä ja keskisormessa kultainen sormus?
Kommentit (31)
Ei tarkoita välttämättä yhtään mitään. Sormuksia saa käyttää ihan missä sormissa haluaa, myös nimettömässä, vaikka ei olisi kihloissa/naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varattu kun asuu yksin
Moni varattu asuu yksin
Vaikka asuisi yksin, niin voi olla varattu, esim. etäsuhde, leskeytyminen, Jeesuksen morsian... Se ei vain ole kiinnostunut sinusta, niin siksi näytti sen keskisormen sormuksen.
Tarkoittaa sitä, että sormissa on sormuksia. Henkilö pitää koruista.
Miksi luulet että se tarkoittaa yhtään mitään muuta kuin että henkilö tykkää käyttää sormuksia näissä sormissa?
Se tarkoittaa, että sormukset mahtui niihin sormiin.
Tarkoittaa että tykkää kultaisista sormuksista. Olipa tyhmä kysymys, kai sitä saa käyttää sormuksia missä tahansa sormissa. Kultaisia, hopeisia tai vaikka muovisia.
Nimettömässä oleva sormus kertoo suhdestatuksesta ("varattu"). Keskisormessa oleva kertoo siitä, että se sormus on keskisormeen sopiva. Ihmisillä on keskimäärin ainakin 0.5-1mm:n ero vallitsevan käden ja toisen käden vastaavien sormien koossa. Eli toisen käden sopivat sormukset ei ole sopivia toisen käden vastaaviin sormiin. Ja viereiseen toisen käden sormukset on liian isoja/pieniä.
Todellisuudessa vierekkäisissä sormissa ei olisi hyvä pitää ainakaan kultasormuksia. Ne naarmuttaa ja kuluttaa toisiaan.
Että sen exä on narsisti ja se ite on mensan jäsen ,vaativalla alalla asiantuntijana.
Kiinnostunut jännämiehistä joilla on rannekoru ja valkoinen paita
Eikös jossain kirjassa joku etsinyt merkityksiä vähän kaikelle tyyliin "mitähän se tuokin merkitsee kun pyykit on ripustettu tuolla tavalla narulle?" 🤔
Vierailija kirjoitti:
Eikös jossain kirjassa joku etsinyt merkityksiä vähän kaikelle tyyliin "mitähän se tuokin merkitsee kun pyykit on ripustettu tuolla tavalla narulle?" 🤔
Kalle Päätalon isä.
Minulla on vasemmassa nimettömässä sormus, vaikka olen sinkku. Oli ennen keskisormessa, mutta siihen sormeen ei mahdu enää (sormi on iän myötä paksuuntunut), joten jouduin siirtämään
Ja minä en käytä sormuksia ollenkaan vaikka olen naimisissa..
No mää olen romani, niin mulla on sormet killuttimia täynnä. Kaalee nääs.
Mitä tarkoittaa? Ihminen joka käyttää koruja. Ei sen kummempaa.
Nimettömässä se kertoo, että varattu ja keskisormessa sitä, että tykkää pitää sormusta keskisormessa. Sormuksen materiaali on käyttäjänsä valinta. Oliko muita kysymyksiä?