Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tarkoittaa jos naisella on vasemmassa kädessä nimettömässä ja keskisormessa kultainen sormus?

Vierailija
06.07.2024 |

En tajua

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös jossain kirjassa joku etsinyt merkityksiä vähän kaikelle tyyliin "mitähän se tuokin merkitsee kun pyykit on ripustettu tuolla tavalla narulle?" 🤔

Kyllä, tuosta kirjasta tosin en tiedä, mutta psykiatrian kirjoista löytyy tuolle myös diagnoosi. 

Vierailija
22/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut jännämiehistä joilla on rannekoru ja valkoinen paita

Niillä on nykyään kaulassa paksu ketju selvää romurautaa, joka on värjätty hopean näköiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sormuksia vaikka olen naimisissa. Oma valinta.

Vierailija
24/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varattu kun asuu yksin

Olen naimisissa ja varattu, asun yksin, en käytä sormuksia muuten kuin edustustilaisuuksissa. Kysyttävää?

Vierailija
25/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksia sormet täynnä ja vielä varpaissa mitä et tajua,oletko ihan pihalla kun kyselet tyhjänpäiväistä.Joillakin on rojua sormet ja kaula täynnä toisilla ei mitään,ei se ole mikään koodi.

Vierailija
26/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kultaista sormustaa tarkoittaa, että kysessä on rahamuija.

Vierailija
27/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä se olen nähnyt sellaisen henkilön, jolla oli molempien käsien sormissa sormukset! Mitä lie tarkoitti, varmaan että on valmis nyrkkitappeluihin.

Vierailija
28/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla älä tuu ehottelee -sormus. Keskisormus kiinnittää vielä enemmän huomiota siihen.

Vierailija
29/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkko Pää-Talo  täällä mitenkä  nuo verhot on tuollalailla onko se viesti että minä olen metsätöissä.

Vierailija
30/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sen exä on narsisti ja se ite on mensan jäsen ,vaativalla alalla asiantuntijana.

Tämä on hyvä. Saisiko meille jonkun oman tunnuksen? Oma joka-ala-asiantuntijasormus. Minkä voi myös kastaa sinettiin.

Vierailija
31/31 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla älä tuu ehottelee -sormus. Keskisormus kiinnittää vielä enemmän huomiota siihen.

Tämäkin voi olla syy. Naimisissa ollessa en käyttänyt sormusta, mutta sen jälkeen on välillä lähentymiset niin ahdistaneet, että olen laittanut sormukset sormiin, jos vaikka ne pitäisi loitolla. Mies kun ei usko ei sanaa, mutta voi uskoa ettei toisen miehen naiseen kosketa. Valitettavasti yhä niin.