mitä tarkoittaa jos naisella on vasemmassa kädessä nimettömässä ja keskisormessa kultainen sormus?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut jännämiehistä joilla on rannekoru ja valkoinen paita
Niillä on nykyään kaulassa paksu ketju selvää romurautaa, joka on värjätty hopean näköiseksi.
En käytä sormuksia vaikka olen naimisissa. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varattu kun asuu yksin
Olen naimisissa ja varattu, asun yksin, en käytä sormuksia muuten kuin edustustilaisuuksissa. Kysyttävää?
Sormuksia sormet täynnä ja vielä varpaissa mitä et tajua,oletko ihan pihalla kun kyselet tyhjänpäiväistä.Joillakin on rojua sormet ja kaula täynnä toisilla ei mitään,ei se ole mikään koodi.
Kaksi kultaista sormustaa tarkoittaa, että kysessä on rahamuija.
Minäpä se olen nähnyt sellaisen henkilön, jolla oli molempien käsien sormissa sormukset! Mitä lie tarkoitti, varmaan että on valmis nyrkkitappeluihin.
Se voi olla älä tuu ehottelee -sormus. Keskisormus kiinnittää vielä enemmän huomiota siihen.
Herkko Pää-Talo täällä mitenkä nuo verhot on tuollalailla onko se viesti että minä olen metsätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Että sen exä on narsisti ja se ite on mensan jäsen ,vaativalla alalla asiantuntijana.
Tämä on hyvä. Saisiko meille jonkun oman tunnuksen? Oma joka-ala-asiantuntijasormus. Minkä voi myös kastaa sinettiin.
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla älä tuu ehottelee -sormus. Keskisormus kiinnittää vielä enemmän huomiota siihen.
Tämäkin voi olla syy. Naimisissa ollessa en käyttänyt sormusta, mutta sen jälkeen on välillä lähentymiset niin ahdistaneet, että olen laittanut sormukset sormiin, jos vaikka ne pitäisi loitolla. Mies kun ei usko ei sanaa, mutta voi uskoa ettei toisen miehen naiseen kosketa. Valitettavasti yhä niin.
Kyllä, tuosta kirjasta tosin en tiedä, mutta psykiatrian kirjoista löytyy tuolle myös diagnoosi.