Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinnostunut, haluan vain max ystävyyttä

Vierailija
06.07.2024 |

Kaipaan erilaisia ajatuksia ja näkökulmia siitä, miten te toimitte tai mitä te ajattelette asiasta. 

Ollaan yhden ihmisen kanssa pyöritty samoissa ympyröissä. Hän on ollut minusta alussa eli vuosia sitten kiinnostunut. Minä en hänestä. Ehkä 5 vuotta sitten nähtiin ja hän pahoitti mielensä pienestä asiasta (leikkimielisessä pelissä). Yhteydenpito jäi. Vuosi sitten koin halua olla yhteydessä häneen. Tavattiin ja kiireiden vuoksi se jäi. Vuodenvaihteessa olin taas häneen yhteydessä ja tavattiin. Alkuun koin, ettei hän enää ollut minusta kiinnostunut samalla tavalla. Nyt olen aistinut ja hän myös myöntänyt, että hän on ajatellut minua seksuaal!sesti. En tunne häntä kohtaan samoin enkä halua hänestä kuin ystävyyttä, jos sellaiseksi yhteytemme muodostuisi. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, ettei sellaista kannata lähteä kokeilemaan, jos toisella on tällaisia ajatuksia minua kohtaan. Onko teillä kokemusta, että tällaisesta muodostuisi ystävyyssuhdetta? 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxia on suurella todennäköisyydellä peruskoulussa kiusattu (myös tytöt naureskelleet hänelle) ja siksi hänen on vaikea tutustua tyttöihin kunnolla. Nyt sitten halutaan "vain ystävää". Maxin kannattaa ottaa kunnon uros kaveriksi ja wing maniksi, joka veisi Maxia kaljalle, biljardia pelaamaan jaa naaraita vokottelemaan, niin oppisi miesten tavoille. Nainen tykkää, kun mies tietää ja ottaa, mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan