Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö naiselle ensitreffeillä halpa Prismasta ostettu jäätelötuutti?

Vierailija
06.07.2024 |

Tai vaihtoehtoisesti Saituripörssistaä ostettu Rotanrykäisy-tikkari, jos mies kompensoi sen hyvillä keskusteluilla?

Kommentit (264)

Vierailija
1/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.

Vierailija
2/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Rotanrykäisytikkari. Sellaisen ajattelit ostaa. Miten olisi jääkaappimagneetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs me voitaisiin tietää, syökö deittisi edes jäätelöä. Minä olen mieluummin syömättä kuin otan turhia kaloreita jostain mistä en pidä. Esimerkiksi jäätelöissä on vain pari mistä tykkään eikä niitä saa S-ryhmän kaupoista.

Vierailija
4/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monelle riittää tuo jäätelötuutti hyvin. Tikkarituotetta en tunne. Ihan se, että suot huomiota naiselle, riittää ihmeen pitkälle. 

Vierailija
5/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen ruokalajin päivällinen on vähintä mitä miehen pitää tarjota.

Vierailija
6/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ollaan sinun luonasi, voit kysyä "haluatko jäätelöä" ja minusta olisi ihan kiva syödä jätskiä.

Mutta mieti millaisen kuvan rotanrykäisytikkari sinusta antaa. Halpamainen, junttihuumori, ei viitsi panostaa yhtään. Ehkäpä tarkoituksena jopa harkittu loukkaus ja vittuilu. Huumori-namusetä.

Osta mieluummin Marianne-karkkeja kulhoon pöydälle. Tai vaikka Pogenin muffinssipaketti, joita tarjoat kahvin kera. Tyylikkäämpää, eikä kovin paljon kalliimpaakaan.

Vierailija
7/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet minun makuun tosi hyvännäköinen, niin riittää mainiosti 👍

Vierailija
8/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivaudu. Mennään kahvilaan ja kumpikin maksaa oman syömisen ja juomisen.

Vierailija
9/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kallista tuloksiin nähden.

Vierailija
10/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta k-kaupasta ja näytä kuitti, niin saat pill*a

Vierailija
11/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, moni aloitus osoittaa, että pelkäät treffejä, koska sulla EI ole rahaa. Kerrot vaan seuralaiselle REHELLISESTI, että olet työtön & köyhä eikä ole varaa tarjota mitään. Jos olet narkomaani, kerro ettei sulla ole rahaa, koska olet narkomaani. Rehellisyys auttaa melko monessa asiassa, oletko sellaista harkinnut ap. 

Vierailija
12/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle riitä. Jos mies ei vie minua kunnon ravintolaan niin mies ei ole minua varten. Haluan syödä hyvässä ravintolassa hyvää pihviä perunoitten ja salaatin kanssa ja juomaksi hyvää viiniä ja viiniä menee yleensä 3-4 lasillista.

Itse menen mieluiten treffeille luontoon, museoon tai muuhun tapahtumaan. Mulle ei tarttis treffeillä tarjota, koska ei oltais ravintoloissa. 

Vierailija
13/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ollaan sinun luonasi, voit kysyä "haluatko jäätelöä" ja minusta olisi ihan kiva syödä jätskiä.

Mutta mieti millaisen kuvan rotanrykäisytikkari sinusta antaa. Halpamainen, junttihuumori, ei viitsi panostaa yhtään. Ehkäpä tarkoituksena jopa harkittu loukkaus ja vittuilu. Huumori-namusetä.

Osta mieluummin Marianne-karkkeja kulhoon pöydälle. Tai vaikka Pogenin muffinssipaketti, joita tarjoat kahvin kera. Tyylikkäämpää, eikä kovin paljon kalliimpaakaan.

Ei uskalla panostaa juuri mitään ensitreffeillä, koska se harmittaa todella paljon, jos treffit jää vain siihen yhteen kertaan. Jos ei panosta treffeihin kuin sen aivan minimin, niin silloin se harmittaa paljon vähemmän, jos ne treffit menee puihin.

Noi keksit voisin ostaa kotitreffeille vaikka en itse koskaan syö niitä.

Vierailija
14/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskalla panostaa juuri mitään ensitreffeillä, koska se harmittaa todella paljon, jos treffit jää vain siihen yhteen kertaan. Jos ei panosta treffeihin kuin sen aivan minimin, niin silloin se harmittaa paljon vähemmän, jos ne treffit menee puihin.

No jos rahaa menee "hukkaan", aina se pikkuisen kirpaisee. En silti ole yleensä katunut, jos olen jollekin ihmiselle jotain tarjonnut. Siinä saa samalla itselle hyvän mielen, kun toinen ilahtuu. Tietty mää sitä kaduin, että tarjosin kiittämättömälle miehelle, koska siitä ei jäänyt itselle hyvä mieli. Muuten yleensä tulee hyvä mieli, jos voi ilahduttaa toista. Mut jos joku ukko ei käsitä, että mun lompakko ei ole sen lompakko, silloin tarjoaminen ei ole ok. 

Vierailija
15/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole persaukisilla mahdollisuuksia.

Vierailija
16/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kallista tuloksiin nähden.

Pihi, sellaiset jää aina ilman naista.

Vierailija
17/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BonBon karkeilla on helppo vihjailla kaikenlaista?

Vierailija
18/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun kuule kannattaa käyttää vaan h u o r i a, koska niiltä ihan varmasti saa rahaa vastaan p i l l u a. Muiden ihmisten kohdalla se vaan ei mene niin ja jos sitä tosiasiaa ei hyväksy, pysyköön poikamiehenä. Ei meitä naisia voi ostaa. 

Vierailija
19/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, moni aloitus osoittaa, että pelkäät treffejä, koska sulla EI ole rahaa. Kerrot vaan seuralaiselle REHELLISESTI, että olet työtön & köyhä eikä ole varaa tarjota mitään. Jos olet narkomaani, kerro ettei sulla ole rahaa, koska olet narkomaani. Rehellisyys auttaa melko monessa asiassa, oletko sellaista harkinnut ap. 

En halua investoida ilmaan. Jos treffit jäävät siihen yhteen kertaan eikä mitään seksuaalista tapahdu, niin se on asia kuin jakaisit ilmaiseksi kadulla ohikulkijoille vastaavan määrän rahaa. Treffeillä vain tulokset ratkaisevat.

Vierailija
20/264 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miestä kiinnostaisi mitä syömiseni maksaa kun ei se häneltä ole pois. En minäkään mieti mitä hän itselleen ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme