Mikä on tekosyysi ettei sinulla ole terveellisiä elintapoha, hoikkaa vartaloa ja sixpäkkiä?
Sixpäkillä ei tarkoiteta tällä kertaa mäyräkoiraa vaan timmiä keskivartaloa.
Kommentit (61)
Ei kuulu kenellekään yhtään. Koita Ap löytää fiksumpia mielenkiinnon aiheita.
Aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus.
Ei ole mitään tekosyytä, liikun päivittäin ja syön kulutuksen mukaan
En pidä saliharjoittelusta. Harrastan lähinnä porrastreeniä ja kävelyä, eli keskivartalo ei ole lihava. Nautin niistä lajeista, eikä minulla ole halua muuttaa niitä. Lisäksi omanarvontuntoni ei ole enää hutera, kuten joskus alle kolmekymmisenä. Ei ole pakko pyrkiä jonkun toisen ihailemiin raameihin, vaan voi olla tyytyväinen siihen mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Maistuu kalja niin hyvin
Maistuu latte niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ap. Kaikki, nuo.
Oon vaan luontaisesti hoikka. Ja näin nuorena,,pysytyn herkutella, millä vaan. Ei näy kiloina kehoissa.
Mee ny vit***n pystyyn. Ootko yksinkertainen
Ymmärrän palstatynnyreitä. V tuttaahan tuommoinen.
Tässä on pari ihannevartaloa, varsinkin jälkimmäinen.
Ja mikä onkaan sinun tekosyysi, ap?
Vierailija kirjoitti:
Aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus.
Keskitysleiridieetillä jopa nämä pystyvät hoikistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuu kalja niin hyvin
Maistuu latte niin hyvin.
Vain suomalaiset litkii maitoa aikuisenakin.
Caffelatte kyllä menee aamiaisella
Vierailija kirjoitti:
En pidä saliharjoittelusta. Harrastan lähinnä porrastreeniä ja kävelyä, eli keskivartalo ei ole lihava. Nautin niistä lajeista, eikä minulla ole halua muuttaa niitä. Lisäksi omanarvontuntoni ei ole enää hutera, kuten joskus alle kolmekymmisenä. Ei ole pakko pyrkiä jonkun toisen ihailemiin raameihin, vaan voi olla tyytyväinen siihen mitä on.
Eihän siihen kuntosalia tarvitakaan.
Mulla on terveelliset elintavat, mutta en ole katsonut tarpeelliseksi viedä niitä niin äärimmäisyyksiin, että mulla olisi sikspäkki. Syvät tukilihakset sen sijaan ovat erinomaisessa kunnossa, joten mulla ei ole minkäänlaisia kipuja tai muita vaivoja.
Töllössä on timmi vartalo, kaapissa sixpäkki (vissyä) ja oon kuullu terveellisistä elintavoista. Eli kaikki löytyy!
Mulla on nuo muut, mut liikaa rasvaa silti. Yhä opettelen syömään keski-ikäisen aineenvaihdunnan vaatimalla tavalla eli vähän ja joka ikistä suupalaa harkiten.
Koko ajan nälkä.
Matala rasvaprosentti ei ole kovin tervettä naisille. Sixpackiin vaadittaisiin sellaista 10-12 rasvaprosenttia, kun taas normaali "terve" rasvaprosentti naisille on välillä 21-33.
Ei tarvitse olla hoikka tai sikspäkki. Ja silti voi olla terve ja hyvinvoiva.
Ei minulla mitään tekosyitä ole. Liikunta ei yksinkertaisesti voisi vähempää kiinnostaa. Parikymmentä vuotta sitten liikuin ja juoksin päivittäin töiden ja harrastusten vuoksi, ja olisi ollut sixpäkki, jos olisin mies (naisille ei oikein sellaista tule), enkä ollut yhtään sen onnellisempi kuin nykyään viisikymppisenä keski-ikäisenä lihavana tätinä. Syön hyvin ja hyvää ruokaa, ja PALJON.
En halua haaskata aikaani ja elämääni tekemällä sellaisia juttuja, joista en nauti. Etenkään vapaa-ajallani.
Akka keksii minulle niin paljon tekemistä etten ehdi pitämään itsestäni huolta.
Mee ny vit***n pystyyn. Ootko yksinkertainen