Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi ettei sinulla ole terveellisiä elintapoha, hoikkaa vartaloa ja sixpäkkiä?

Vierailija
05.07.2024 |

Sixpäkillä ei tarkoiteta tällä kertaa mäyräkoiraa vaan timmiä keskivartaloa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on pari ihannevartaloa, varsinkin jälkimmäinen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010546164.html

Sinuna en ihailisi tuollaista vartaloa.

Vierailija
42/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun laittamaan päivittäin ns. napapiikin, joten on parempi, että vatsassa on vähän läskikerrostakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekosyytä. Mulla on nuo asiat. 

Vierailija
44/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään alkaa taas olla nuo. Harrastan nykyään liikuntaa eri muodoissaan 5 x viikossa ja ylipaino on karistettu sekä lihasta hankittu. 

Nyt on aikaa ja jaksamista panostaa taas omaan hyvinvointiin, kun muksut ovat isoja (nuorinkin jo 16) ja pystyin muutama vuosi sitten vihdoin vaihtamaan entiset kuormittavat ja stressaavat hoitoalan työt toisenlaisiin.

Eli syy tai tekosyy aiempaan huonoon kuntoon oli stressaava ja väsyttävä työ, sekä unen- ja oman ajan puute. 

Vierailija
45/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on pari ihannevartaloa, varsinkin jälkimmäinen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010546164.html

Toi Fatim Diabetes on hyvä.

Vierailija
46/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää noista yksi, terveelliset elämäntavat. Niistä ei valitettavasti automaagisesti seuraa noita kahta muuta.

Vierailija
47/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä onkaan sinun tekosyysi, ap?

24/7 ruikutus palstalla...ei muuta tekemistä ole.

Vierailija
48/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkunut vuosia salilla ja pyöräillyt paljon, ja syönyt tarkalla dieetillä. Vatsarasva ei häviä varsinkaan alavatsassa ja vatsa on osittain myös löysää nahkaa, timmiä tuosta ei tule ikinä. Vaatisi jonkun kiristysleikkauksen.

Vierailija
49/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja naisille on todella vaikeaa puhtain keinoin saavuttaa niin rasvaton kunto, että on sixpack. Steroidien käyttö ei kiinnosta vain ulkonäön vuoksi. AP taitaa olla vielä niin naiivi, että kuvittelee kaikkien fitnessmallien treenaavan naturaalisti.

Vierailija
50/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus.

Keskitysleiridieetillä jopa nämä pystyvät hoikistumaan.

Ai HOIKISTUMAAN? Puhut ihmisistä, jotka kuolivat nälkään. Kuinka jumalattoman ääliö oikein olet?

Ei keskitysleiriläisillä ollut sixpackejäkään. Eivätkä olleet hyväkuntoisia, vaikka olivat hoikkia (lainausmerkeissä).

Vierailija
51/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei muuten ollut sixpackiä edes nuorena, vaikka urheilin SM-tasolla. En tiedä mitä tekosyytä siihen käyttäisin, kenelläkään ideoita?

Söit liikaa hiilihydraatteja. Loppuiko urheilu-ura läskiyteen?

Vierailija
52/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aineenvaihduntaan vaikuttava sairaus.

Keskitysleiridieetillä jopa nämä pystyvät hoikistumaan.

Ai HOIKISTUMAAN? Puhut ihmisistä, jotka kuolivat nälkään. Kuinka jumalattoman ääliö oikein olet?

Ei keskitysleiriläisillä ollut sixpackejäkään. Eivätkä olleet hyväkuntoisia, vaikka olivat hoikkia (lainausmerkeissä).

Harvalla hoikallakaan on itsekuria pitää keskitysleirin olosuhteita itselleen vapaaehtoisesti. Siellä muuten kuoli ensin ne, joille hoikkana pysyminen on helppoa.

Vierailija
53/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parikymppisenä hoikka ja sixpack näky aavistuksen verran, mutta kaksi toisistaan riippumatonta lääkäriä intti useampaan kertaan, että olen syömishäiriöinen ja uhkaili osastohoidolla. Ei niitä osastopaikkoja ollut liikaa silloinkaan, joten jätin mieluummin niille, jotka sellaista oikeasti tarvitsivat.

Vierailija
54/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei muuten ollut sixpackiä edes nuorena, vaikka urheilin SM-tasolla. En tiedä mitä tekosyytä siihen käyttäisin, kenelläkään ideoita?

Söit liikaa hiilihydraatteja. Loppuiko urheilu-ura läskiyteen?

Loppui loukkaantumiseen ja haluun perustaa perhe. Ilman loukkaantumista olisin jatkanut max pari vuotta, ammattiurheilu kun ei ole pelkkä työ, vaan siihen täytyy panostaa koko ajan. Liikun toki edelleen tunnin - pari päivässä, mutten läheskään niin paljon kuin silloin.

Vierailija
55/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat - nyt ei jaksa kun on ollut niin raskas vuosi. Hoikkuus - olen ihan riittävä normaalipainoisena. Sixpack - mitä mä sillä teen?

Vierailija
56/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että en suorita elämää vaan nautin siitä.

Ja ei, en ole ylipainoinen. Ja kyllä käyn salillakin. Mutta ei tänne ole tultu kärsimään vaan nauttimaan.

Vierailija
57/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen paskalle, ei tekosyitä

Vierailija
58/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyytä. Minulla on nämä.

Hämmentävää, miten helpolla ne saa. Liiku edes jonkin verran, nuku hyvin ja syö terveellisesti.

Vierailija
59/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liikkunut vuosia salilla ja pyöräillyt paljon, ja syönyt tarkalla dieetillä. Vatsarasva ei häviä varsinkaan alavatsassa ja vatsa on osittain myös löysää nahkaa, timmiä tuosta ei tule ikinä. Vaatisi jonkun kiristysleikkauksen.

Ei suinkaan, vaan oikeanlaista ruokaa. En tiedä, mitä nyt syöt, mutta ei vaikuta hyvältä, jos vatsarasvaa on.

Vierailija
60/61 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveellinen ruoka on hyvää. Tänäänkin kala-apajan kautta kotiin. Aamupuuroni vei kielen mukanaan.

Miksi hmiset pitävät siitä kuvottavasta rasvamätöstä on ihan käsittämätöntä. Hyivv...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi