Mikä on tekosyysi ettei sinulla ole terveellisiä elintapoha, hoikkaa vartaloa ja sixpäkkiä?
Sixpäkillä ei tarkoiteta tällä kertaa mäyräkoiraa vaan timmiä keskivartaloa.
Kommentit (71)
Sixpäkki mulla on jääkaapissa. Kohta sihahtaa, kun futismatsi alkaa.
Kostovartalo on vasta tuloillaan..
Raskauksien ja sektioiden jäljiltä maha on löysä nahkalöllö. Ei saa sikspäkkiä kuin jos leikkaisi ylimääräisen nahkan pois.
Elämäntavat on melko terveelliset. Syön aika terveellisesti ja kuntoilen lähes päivittäin. Unta en ikävä kyllä saa enempää kuin lapset antaa nukkua, joten väsynyt olen aina, ja töissäkin on käytävä. Juon siis liikaa kahvia, se ei varmaankaan ole terveellistä.
Minulla on terveelliset olintavat, oikea sohva ja sipsipäkki.
Pizza, karamellit, sipsit, leivonnaiset, ravintola ruuat hyvät juomat. 😭 Laiskuus, huono psyykkinen sekä fyysinen kunto.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on terveelliset olintavat, oikea sohva ja sipsipäkki.
Tämä on ainut oikea vastaus. Komppaan.
Ei oo terveellisiä elintapoja, koska ei kiinnosta. Joskus innostun käymään lenkillä, ja silloin käynkin juoksemassa 10 km kolme-neljä kertaa viikkoon. Joskus menee kuukausiakin ilman urheilua. Laiha vartalo on. Sixpack puuttuu, koska en ole treenannut vatsalihaksia näkyviksi. Muutama vuosi sitten oli näkyvät vatsalihakset, mutta silloinkaan ei näkynyt sixpack, erottuivat vain reunoilta.
Olen yli 65 v. hoikka ja hyväkuntoinen. Ikäluokassani on paljon niitä joilla on ylimääräisiä kiloja ja sen seurauksena siitä johtuvia sairauksiakin kuten 2-tyypin diabetesta, korkeaa verenpainetta ja yksi jos toinenkin tarvitsee myös kolestrolilääkitystä. Olen huomannut omassa tuttavapiirissäni etteivät ikäluokkani ihmiset osaa syödä terveellisesti eivätkä osaa myöskään valmistaa terveellistä ruokaa ja moni on siinä uskossa, että jos edellä mainittuihin sairauksiin on saanut lääkkeet niin terveellisesti syöminen ei edes olisi välttämätöntä. Lisää valistusta tarvittaisiin jotta ihmiset tajuaisivat ettei sinne suuhun saisi tunkea mitä tahansa eikä ainakaan siinä märin kuin tunkevat.
Olen minä hoikka, ja sixpack on, mutta terveellisiä elintapoja ei, koska tykkään kaljasta. M49
Minulla on terveelliset elämäntavat, mutta keski-ikä vei nuoruuden hoikkuuden. Ei sille vain mitään voi.
Siitä on ilmeisesti jo aikaa. Nykyisin ymmärretään, että urheilija on maansa käyntikortti ja ruokavalio suunnitellaan paremmin.