Yrittää iskeä kaikkea mikä liikkuu
Onko kokemusta sellaisesta, että olet yksi niistä, jota yritetään iskeä töissä. Toki ehkä erinäisistä syistä, mutta kuitenkin. Minä en edes ole kiinnostunut miehistä, josta syystä on epätoivoista olla kiinnostunut minusta.
Kommentit (8)
Varo ettet joudu työpaikkakiusatuksi
Ei ole. Puhkaise kuplasi. Kukaan ei ole oikeasti sinusta niin kiinnostunut. Jos tunnet että joku tulee iholle tai flirttailee liian usein niin sanot asiasta suoraan ettei kiinnosta. Normaalille ihmiselle menee perille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Puhkaise kuplasi. Kukaan ei ole oikeasti sinusta niin kiinnostunut. Jos tunnet että joku tulee iholle tai flirttailee liian usein niin sanot asiasta suoraan ettei kiinnosta. Normaalille ihmiselle menee perille.
Vaikea sanoa, kun kyseessä sama työpaikka ja tilanteet ovat tulleet niin äkkiä, ettei ole valmis sanomaan mitään. Olen siirtynyt etäämmäksi, kun tullut liian lähelle.
Yks tuollainen yritti kerran 😂
Jo toisena päivänä mies yritti iskeä ja pyysi oluelle. Mutta minä suostuin koska ajattelin etten ollut treffeillä pitkään aikaan. Siitä on nyt 7 vuotta ja samalla tiellä olen saman miehen kanssa.
Hehheh