Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko turn off, jos mies ei tarjoa kun menette syömään?

Vierailija
04.07.2024 |

Kuvitellaan, että on ensitreffit ja mies kysyy lähdetäänkö syömään. Ravintolassa hän maksaa asiasta mitään kyselemättä, vain oman ruokansa. Muuten mies oikein mukava, mutta olisiko tuo turn off? 

Kommentit (267)

Vierailija
161/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi pikku juttu. Palstalla käy aika paljon naisia. Naisilla ei ole kollektiivista tajuntaa, eivätkä he ole klooneja.

Tämä tarkoittaa sitä, että sinäkin saatat keskustella kymmenien tai satojen naisten kanssa. Kaikilla on omat ajatuksensa."

Muistathan itsekin, ettet tee oletuksia kenestäkään vain omien kuvitelmiesi perusteella. Minua(kin) on luultu sekä naiseksi että mieheksi viestieni perusteella.

Vierailija
162/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana maksella Pummien ruokia tai Viinoja. 

Älä sitten pyydä ketään treffeille. 

Oletko perinteinen nainen?

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pöyristyn. Kuinka voi olla mahdollista vuonna 2024 et mies kysyy naiselta lähdetkö syömään? Niinkuin nainen ei osaisi itse mennä syömään. MItä misogyniaa. En lähtisi tuollaisen ihmishirviön kanssa minnekään.

Vielä pahempi, jos tarjoutuu maksamaan. Siinä jää niin Hitlerit kuin Putlerit toiseksi..

Vierailija
164/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi pyytää ulos JA valitsee ruokailupaikan maksaa.

Valitse sellainen johon on varaa/halua.

Ekoilla treffeillä ei tarvita mahdollisesti kiusallista pitkää ravintolaillallista. Kahvila käy hyvin. Myös noutokahvi ja voi olla myös syömättäkin.

Vierailija
165/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli noin vuoden yyhhoo naisen kanssa ja totuus näistä yyhhoo naisista on todella karua todellisuutta. Yyhhoo on naistyyppiä joka ei maksa myntin kolikkoa yhtään mistään tämä ilmeni tuon vuoden aikana ihan käytännön tasolla. Nainen ei maksanut omia syömisiään sen enempää ravintoloissa,mäkkärillä,kotona kuin kaupassakaan. Ei yhtä ainoaa kertaa. Syödä hän kyllä osasi ja niin osasivat hänen lapsensakin. Tämä sama kaava toimi ihan kaikessa mm huvipuistoon hän kyllä halusi lastensa kanssa, mutta niin matkat, liput kuin syömisetkin maksatettiin minulla. Varoituksen sanana kaikille muille miehille, että älkää missään tilanteessa sortuko yyhoo äiteihin sillä he ovat suurimpia lokkeja mitä maa päällään kantaa. Heille mies on vain käyttöesine jota käyttävät hyväkseen. Ja tämä asia on tosi.

Et sinäkään mikään komeron tuuhein moppi ole. 'Yyhhoo'...voi v.... :D

Kuinkahan monta yyhhoo- tarinaa hän innostuu tähän ketjuun kirjoittamaan, mitä veikkaat? Ei noista kyllä novellikokoelmaa saisi, ovat liian ennnalta arvattavia. Vaihtuisi edes lintu :D

Vierailija
166/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin, että kumpikin maksaa omansa, jos ollaan "sokkotreffeillä", eli kumpikaan ei tiedä eikä tunne toistaan entuudestaan. Tällöin ei ole mitään takeita siitä, johtaako tapaaminen mihinkään, joten kumpikaan ei ole toisen vieraana.

Eri asia on, jos tunnetaan jotenkin entuudestaan ja tiedetään, että tykätään. Treffit ovat silloin vain lähtölaukaus suhteelle.

Vierailija
167/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin klassikko. Naiset ovat olevinaan niin itsenäisiä, mutta jos mies ei tarjoa kallista illallista ensitreffeillä niin johan katoaa kiinnostus. Maksakaa omat ruokanne, kullankaivajat.

Tällaiseen kohteluun tyytyvä nainen ei tule koskaan saamaan mieheltään mitään suhteen romantiikkaa ylläpitäviä huomionosoituksia. Ei tarvi odottaa sitä hajuvesipulloa tai kaunista alusvaatesettiä jouluna. Mies kun on käytännön ukko ja olette yhdessä lähinnä pakon sanelemana. Rakastajatar saa sitten nämä vähän paremmat lahjat. 

Siis ilman tavaralahjoja ei voi olla rakkautta, vaan suhde on pelkkää pakon sanelemaa yhdessäoloa? Äärimmäisen vastenmielinen ja materialistinen ajatusmaailma.

Vierailija
168/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelisin, että kumpikin maksaa omansa, jos ollaan "sokkotreffeillä", eli kumpikaan ei tiedä eikä tunne toistaan entuudestaan. Tällöin ei ole mitään takeita siitä, johtaako tapaaminen mihinkään, joten kumpikaan ei ole toisen vieraana.

Eri asia on, jos tunnetaan jotenkin entuudestaan ja tiedetään, että tykätään. Treffit ovat silloin vain lähtölaukaus suhteelle.

Ketään ei opi tuntemaan ilman vaivannäköä.

Vierailija
169/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on turn on kun mies ei maksa edes omaansa vaan pakottaa mut maksaa. Jos maksaa oman ja mun aterian niin saan ilmaset eväät mutta mies ei mee jatkoon.

Vierailija
170/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä tinder löydön kanssa ja oli aika yllätys kun hän ruokailun jälkeen kertoi exänsä olleen ruandasta ja hän odottaa mustaa lasta kysyen, että haittaaks se? En ollut ihan varautunut tähän, sillä hän oli aiemmin maininnut olevansa lapseton sinkku nainen , eikä mikään puhki porattu kantavana oleva hieho. Todellakin maksoin nopeasti laskun pois sillä olenhan herrasmies ja poistuin kunniallisesti pois paikalta sanoen kohteliaasti hyvää päivän jatkoa. Olkaa siis varovaisia siellä ulkona

Voi olla myös, että nainen ei ollut sittenkään sinusta kiinnostunut ja halusi tarinallaan varmistaa, että et jää kyselemään perään.

Vierailija
171/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha liike-elämän sääntö: Tarjottu lounas ei ratkaise diiliä, mutta tarjoamaton ratkaisee.

No sellaiset naiset joutaakin heittää hiuksista v*ttuun jotka ilmaisia illallisia odottaa. Onneksi eivät ole yleisiä akateemisesti koulutettujen naisten keskuudessa. Mukavampaa että suuttuvat jos yrittää maksaa :D

Kyllä tällainen väkivalta-fantasiointi järkyttää vanhaa rouvaa :( 

Missä rakkaus lähimmäisiä kohtaan? Ei ketään saa pahoinpidellä.

Vierailija
172/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin klassikko. Naiset ovat olevinaan niin itsenäisiä, mutta jos mies ei tarjoa kallista illallista ensitreffeillä niin johan katoaa kiinnostus. Maksakaa omat ruokanne, kullankaivajat.

Tällaiseen kohteluun tyytyvä nainen ei tule koskaan saamaan mieheltään mitään suhteen romantiikkaa ylläpitäviä huomionosoituksia. Ei tarvi odottaa sitä hajuvesipulloa tai kaunista alusvaatesettiä jouluna. Mies kun on käytännön ukko ja olette yhdessä lähinnä pakon sanelemana. Rakastajatar saa sitten nämä vähän paremmat lahjat. 

Siis ilman tavaralahjoja ei voi olla rakkautta, vaan suhde on pelkkää pakon sanelemaa yhdessäoloa? Äärimmäisen vastenmielinen ja materialistinen ajatusmaailma.

Tervetuloa moderniin yhteiskuntaan, sanoisin. Tunteista, jopa ihmissuhteista, on tehty kauppatavaraa.

T. Eri

Vierailija
173/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana maksella Pummien ruokia tai Viinoja. 

Älä sitten pyydä ketään treffeille. 

Pummi ilmottautui.

Vierailija
174/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivannäön et tarvitse olla rahallista, tietenkään. 

Vierailija
175/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla ei ole varaa syödä siinä ravintolassa niin en mene sinne.

Aina voi ehdottaa toista paikkaa. Ketkähän täällä on niitä kommunikointitaidottomia :D

Sanoinko mä noin että en ehdota muuta paikkaa? En sanonut.

Vierailija
176/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pöyristyn. Kuinka voi olla mahdollista vuonna 2024 et mies kysyy naiselta lähdetkö syömään? Niinkuin nainen ei osaisi itse mennä syömään. MItä misogyniaa. En lähtisi tuollaisen ihmishirviön kanssa minnekään.

Vielä pahempi, jos tarjoutuu maksamaan. Siinä jää niin Hitlerit kuin Putlerit toiseksi..

Naisia alistava mies havaittu ruokalassa. Nyt, äkkiä cancelointi kaikille miehille.

Vierailija
177/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla menty ravintolaan syömään. Korkeintaan kahvilassa käyty. Voin maksaa omani. Ei ole ongelma.

Vierailija
178/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivannäön et tarvitse olla rahallista, tietenkään. 

Vain sinulla on raha mielessä...

Sama

Vierailija
179/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vein yhden yksinhuoltaja äidin ulos ravintolaan syömään ja luonnollisesti kustansin koko illan. Hän laittoi minut todella häpeälliseen asemaan kun ravintolassa pyysi tarjoilijalta foliota tai jotakin rasiaa johon hän voisi laittaa häneltä yli jääneet ruuat jälkiruokineen jotta voisi viedä ne kotona odottaville lapsilleen. Vielläkään en ole kehdannut tuohon ravintolaan mennä vaikka tuosta episodista on pian jo kolme kuukautta. Ja kyllä, en tavannut tuota naista toistakertaa.

Siis mikä tässä oli noloa?

Minusta häpeällisempää on heittää ruokaa roskiin, ja siksipä pieniruokaisena lähdenkin lähes aina ravintolasta doggy bag mukanani. Ekoteko :)

Vierailija
180/267 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia alistava mies havaittu ruokalassa. Nyt, äkkiä cancelointi kaikille miehille.

Huoh...luetunymmärtäminen...