Onko turn off, jos mies ei tarjoa kun menette syömään?
Kuvitellaan, että on ensitreffit ja mies kysyy lähdetäänkö syömään. Ravintolassa hän maksaa asiasta mitään kyselemättä, vain oman ruokansa. Muuten mies oikein mukava, mutta olisiko tuo turn off?
Kommentit (267)
Ap on minusta mies. Niin minä sen luin, mutta nyt kun monet tuntuvat ajattelevan että on nainen, niin voihan sen niinkin lukea. Mutta edelleen, voi olla myös epävarma mies joka kysyy reaktioita.
Itselle sama, saa tarjota ja saatan ottaa vastaan tai kieltäytyä, ja voin hyvin maksaa itsekin, jopa ehdottaa et minä tarjoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha liike-elämän sääntö: Tarjottu lounas ei ratkaise diiliä, mutta tarjoamaton ratkaisee.
No sellaiset naiset joutaakin heittää hiuksista v*ttuun jotka ilmaisia illallisia odottaa. Onneksi eivät ole yleisiä akateemisesti koulutettujen naisten keskuudessa. Mukavampaa että suuttuvat jos yrittää maksaa :D
Akateemiset naiset on paljolti wokeja, joten sitä saa mitä tilaa. Itse akateemisena naisena kyllä odotan mieheltä halukkuutta tarjoutua kohteliaasti maksamaan ehdottamansa treffit. Tämä on toistaan kosiskelevien ihmisten ikiaikainen ja yhä toimiva tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tähän kysymykseen löydy yhtä ja ainoaa vastausta. Itse naisena välttelen tietoisesti menemästä ensitreffeille ravintolaan/kahvilaan. Maksuton taidenäyttely -ota tai jätä.
Kertoo toisaalta onko naisessa kumppanipotentiaalia jos ei ole edes varaa syödä ulkona. Jotainhan sellaisessa on vialla.
Eivät kaikki miehet & naiset ole pinnallisia tai materialisteja. Hyvä jos samanmieliset ja samoilla elämänarvoilla olevat löytävät toisensa, eikö :)
Onpa niitäkin, joille ei edes ilmainen ruoka kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapana maksella Pummien ruokia tai Viinoja.
Älä sitten pyydä ketään treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Voi se loinen tulla valituksi vaikka nainen itse maksaisikin ensitreffeillä. Onko sulla mitään järkeä tässä? Meinasit karsia tuon perusteella. Hah.
Voi ja voi mutta karsii räikeimmät tapaukset heti alkuunsa.
Höpö höpö, tuolla tavoin saat ei perinteisen feminitihullunaisen.
Kerran vein yhden yksinhuoltaja äidin ulos ravintolaan syömään ja luonnollisesti kustansin koko illan. Hän laittoi minut todella häpeälliseen asemaan kun ravintolassa pyysi tarjoilijalta foliota tai jotakin rasiaa johon hän voisi laittaa häneltä yli jääneet ruuat jälkiruokineen jotta voisi viedä ne kotona odottaville lapsilleen. Vielläkään en ole kehdannut tuohon ravintolaan mennä vaikka tuosta episodista on pian jo kolme kuukautta. Ja kyllä, en tavannut tuota naista toistakertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tähän kysymykseen löydy yhtä ja ainoaa vastausta. Itse naisena välttelen tietoisesti menemästä ensitreffeille ravintolaan/kahvilaan. Maksuton taidenäyttely -ota tai jätä.
Kertoo toisaalta onko naisessa kumppanipotentiaalia jos ei ole edes varaa syödä ulkona. Jotainhan sellaisessa on vialla.
Ei, vaan nimenomaan haluaa välttyä tämänkaltaisilta keskusteluilta tarjoamisesta ja sen vastaanottamisesta, sekä tapaamasta ihmistä, joka olettaa, että kyse on varattomuudesta. Taide on minulle tärkeää ja samalla tulee joko lähteneeksi samanhenkisen miehen kanssa treffeille tai jos mies kavahtaa ajatusta, niin ehkä ei ole sopiva mies minulle vaan jollekin toiselle. Usko pois, minulla on ollut varaa laittaa tuhansia euroja taiteeseen.
No jos jostain syystä löytäisin itseni tuosta tilanteesta, niin kyllä varmasti miettisin että mulla olisi ollut muutakin käyttöä sille rahalle, että hittoako edes pyysi. Eihän tuo ärsytys mikään oikein hyvä alku suhteelle olisi varmaan.
Mutta onneksi olen av:ta lukenut niin paljon että tiedän kieltäytyä kutsusta suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa, jos mies ei maksa. Mutta rivien välistä luen, ettei seurani paljoa kiinnostanut. Koska mies, joka on kiinnostunut, tekee kaikkensa saadakseen haluamansa naisen.
Ja mitä sinä teet saadaksesi haluamasi miehen?
Öö, mihin tämä kysymys liittyy? Vastaus on, että tekemällö hyvää ruokaa, olemalla hauska ja viihdyttävä, antamalla miehelle täyden huomioni.
Kaipa mieskin sitten voi saada haluamansa naisen vastaavalla tavalla.
Näin ne heterot jyrää taas tasa-arvon käyttäen seksuaalista suuntautumistaan taloudellisesti hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha liike-elämän sääntö: Tarjottu lounas ei ratkaise diiliä, mutta tarjoamaton ratkaisee.
No sellaiset naiset joutaakin heittää hiuksista v*ttuun jotka ilmaisia illallisia odottaa. Onneksi eivät ole yleisiä akateemisesti koulutettujen naisten keskuudessa. Mukavampaa että suuttuvat jos yrittää maksaa :D
Akateemiset naiset on paljolti wokeja, joten sitä saa mitä tilaa. Itse akateemisena naisena kyllä odotan mieheltä halukkuutta tarjoutua kohteliaasti maksamaan ehdottamansa treffit. Tämä on toistaan kosiskelevien ihmisten ikiaikainen ja yhä toimiva tapa.
Oletko itse perinteinen nainen vai miksi odotat miehiltä perinteistä miessukupuoleen liittyvää käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten pyydä ketään treffeille.
Oletko perinteinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei tarjoaisi ravintolassa. Sen verran perinteinen olen. Miehellä on miehen rooli ja naisella naisen. En ole viihdyttämässä miesprinsessoja.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä ja luonnollisesti maksaisin ravintolaillan kaikki kulut. On ihailtavaa että naisena kunnioitat perinteisiä arvoja ja miesten sekä naisten erilaisia rooleja parisuhteessa. Nainen kuitenkin tiskaa,siivoaa kodin,valmistaa ruuat, hoitaa lapset ynnä nämä kaikki muut naisen rooliin kuuluvat asiat joten on täysin luonnollista ja naista arvostavaa tarjota hänelle ravintola illallinen. On hienoa, että et ole näitä " kermat kakusta" tyyppisiä naisia jotka käyttävät miehiä vain hyväkseen vaan ymmärtää myös oman roolinsa ja asemansa.
Aika kallis hinta ravi
Yksi pikku juttu. Palstalla käy aika paljon naisia. Naisilla ei ole kollektiivista tajuntaa, eivätkä he ole klooneja.
Tämä tarkoittaa sitä, että sinäkin saatat keskustella kymmenien tai satojen naisten kanssa. Kaikilla on omat ajatuksensa.
Ei olisi turn off. Vaadin joka tapauksessa saada maksaa itse oman osuuteni. Jos pidän miehestä, haluan jättää hyvän vaikutelman olemalla lokkeilematta. Jos en hirveästi välitä miehestä, en silti halua jättää hänelle huonoa makua suuhun treffeistä maksattamalla laskuni hänellä.
Kävin treffeillä tinder löydön kanssa ja oli aika yllätys kun hän ruokailun jälkeen kertoi exänsä olleen ruandasta ja hän odottaa mustaa lasta kysyen, että haittaaks se? En ollut ihan varautunut tähän, sillä hän oli aiemmin maininnut olevansa lapseton sinkku nainen , eikä mikään puhki porattu kantavana oleva hieho. Todellakin maksoin nopeasti laskun pois sillä olenhan herrasmies ja poistuin kunniallisesti pois paikalta sanoen kohteliaasti hyvää päivän jatkoa. Olkaa siis varovaisia siellä ulkona
Vierailija kirjoitti:
Kerran vein yhden yksinhuoltaja äidin ulos ravintolaan syömään ja luonnollisesti kustansin koko illan. Hän laittoi minut todella häpeälliseen asemaan kun ravintolassa pyysi tarjoilijalta foliota tai jotakin rasiaa johon hän voisi laittaa häneltä yli jääneet ruuat jälkiruokineen jotta voisi viedä ne kotona odottaville lapsilleen. Vielläkään en ole kehdannut tuohon ravintolaan mennä vaikka tuosta episodista on pian jo kolme kuukautta. Ja kyllä, en tavannut tuota naista toistakertaa.
Tyypillinen yyhhoo.
Mä pöyristyn. Kuinka voi olla mahdollista vuonna 2024 et mies kysyy naiselta lähdetkö syömään? Niinkuin nainen ei osaisi itse mennä syömään. MItä misogyniaa. En lähtisi tuollaisen ihmishirviön kanssa minnekään.