Onko turn off, jos mies ei tarjoa kun menette syömään?
Kuvitellaan, että on ensitreffit ja mies kysyy lähdetäänkö syömään. Ravintolassa hän maksaa asiasta mitään kyselemättä, vain oman ruokansa. Muuten mies oikein mukava, mutta olisiko tuo turn off?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret japanilaiset naiset ei ikinä odota samalla tavalla kuin suomalaiset naiset, että mies maksaa. Japanilaiset naiset maksaa omat tilauksensa. Jännä kuinka tässäKIN asiassa japanilaiset naiset ovat suomalaisille miehille parempia kuin suomalaiset naiset. :]
Suomalaiset naiset! Ottakaa mallia japanilaisista naisista, niin ei tarvitse rääkyä miespulasta jollakin hikisellä foorumilla aamusta iltaan. :D :D xD
Minäkin olen huomannut tuon matkoillani "Nousevan auringon maassa". Japanilaiset naiset ovat myös äärettömän ystävällisiä, mukavia, iloisia (hymyilevät) ja hyviä sängyssä, kun ovat hoikkia ja estottomia. En usko, että tällä palstalla roikkuvat naiset pystyisi ikinä yltämään samalle tasolle, mutta kannustan heitä silti. M32
Japani on kui
Koska Japanissa on kivaa matkustella, mutta siellä työnteko on rankkaa. :) Miksi muuttaa sinne, kun voi matkustella. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret japanilaiset naiset ei ikinä odota samalla tavalla kuin suomalaiset naiset, että mies maksaa. Japanilaiset naiset maksaa omat tilauksensa. Jännä kuinka tässäKIN asiassa japanilaiset naiset ovat suomalaisille miehille parempia kuin suomalaiset naiset. :]
Suomalaiset naiset! Ottakaa mallia japanilaisista naisista, niin ei tarvitse rääkyä miespulasta jollakin hikisellä foorumilla aamusta iltaan. :D :D xD
Minäkin olen huomannut tuon matkoillani "Nousevan auringon maassa". Japanilaiset naiset ovat myös äärettömän ystävällisiä, mukavia, iloisia (hymyilevät) ja hyviä sängyssä, kun ovat hoikkia ja estottomia. En usko, että tällä palstalla roikkuvat naiset pystyisi ikinä yltämään samalle tasolle, mutta kannustan heitä silti. M32
Japanissa suomalaiset miehet saavat helppoa seksiä, tutustumises
Mistä tämä johtuu?
Miksi ette jää taivaaseenne ja pysytte sinkkuina?
Samasta syystä kuin naiset eivät jää Gambiaan pysyvästi?
Ihan ok, jos asiasta näin sovitaan. Ja riippuu paljon myös miehen elämäntilanteesta.
Mistä tämä johtuu?
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Suomalaiset naiset ovat esim. Saksassa helpon maineessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin klassikko. Naiset ovat olevinaan niin itsenäisiä, mutta jos mies ei tarjoa kallista illallista ensitreffeillä niin johan katoaa kiinnostus. Maksakaa omat ruokanne, kullankaivajat.
Tällaiseen kohteluun tyytyvä nainen ei tule koskaan saamaan mieheltään mitään suhteen romantiikkaa ylläpitäviä huomionosoituksia. Ei tarvi odottaa sitä hajuvesipulloa tai kaunista alusvaatesettiä jouluna. Mies kun on käytännön ukko ja olette yhdessä lähinnä pakon sanelemana.
Kyllä saa, mutta ei sitä ensitreffeillä maksella kalliita illallisia kaiken maailman lortoille ja lompakkoloisille. Kunnon naisille myöhemmin kyllä.
Kokemuksen mukaan ei saa. Suhteen alku kertoo jo hyvin paljon. Asenteesi on mätä. Miksi kutsuisit muuten naisia lortoiksi ja lompakkoloisiksi. Jos mies maksaa treffeillä, ei se tee naisesta lompakkoloista tai lorttoa. Sairas ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin klassikko. Naiset ovat olevinaan niin itsenäisiä, mutta jos mies ei tarjoa kallista illallista ensitreffeillä niin johan katoaa kiinnostus. Maksakaa omat ruokanne, kullankaivajat.
Tällaiseen kohteluun tyytyvä nainen ei tule koskaan saamaan mieheltään mitään suhteen romantiikkaa ylläpitäviä huomionosoituksia. Ei tarvi odottaa sitä hajuvesipulloa tai kaunista alusvaatesettiä jouluna. Mies kun on käytännön ukko ja olette yhdessä lähinnä pakon sanelemana.
Kyllä saa, mutta ei sitä ensitreffeillä maksella kalliita illallisia kaiken maailman lortoille ja lompakkoloisille. Kunnon naisille myöhemmin kyllä.
Kokemuksen mukaan ei saa. Suhteen alku kertoo jo hyvin paljon. Asenteesi on mätä. Miksi kutsuisit muuten naisia lortoiks
No sitä ei ennen treffejä tiedä mikä loinen sieltä tulee vastaan. Loiset saa karsittu helposti kun ei ensimmäisillä treffeillä tai toisilla tarjoa mitään. Win-win molemmille.
Vanha liike-elämän sääntö: Tarjottu lounas ei ratkaise diiliä, mutta tarjoamaton ratkaisee.
Olen nainen, joka ei ole koskaan maksanut treffeillä. Olen siis hutsu ja lompsaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Sijoitan jos sijoitukselle on tulossa tuotto. Ennen ensi treffejä ei mitenkään voi tietää onko nainen vain sarjadeittailija ja lompakkoloinen joka elättää itsensä pummimalta miehiltä ruuasta lähtien kaiken
Älä treffaile tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
. Tämä sama kaava toimi ihan kaikessa mm huvipuistoon hän kyllä halusi lastensa kanssa, mutta niin matkat, liput kuin syömisetkin maksatettiin minulla. Varoituksen sanana kaikille muille miehille, että älkää missään tilanteessa sortuko yyhoo äiteihin sillä he ovat suurimpia lokkeja mitä maa päällään kantaa. Heille mies on vain käyttöesine jota käyttävät hyväkseen. Ja tämä asia on tosi.
Sit näillä muuten on sekin ominaisuus, että sitten kun he jotain ostavat, niin esim jääkaapin ja lemmikkien ruuat paljastaa, että on ostettu sitä 20e kg tavaraa ja kun käy heidän kans kaupas niin he kehuskelee sillä, etteivät "tajua kilohintoja". Yrität vääntää rautalangasta, että no kultaseni, jos minä nyt syön 4 kiloa lihaa viikossa, niin sillä todellakin on väliä maksaako se 6e kilolta vai 18e kilolta. Vastaukseksi saa hysteeristä naurua. Tottakai ne haluaa että joku muu maksaa niille kun niil ei ikinä ole rahaa. Lapsia kyllä tehdään ja lapsilisiä nostetaan mut jotenkin ne rahat vaan häviää. Kenkiä on saatana kaks paria lapsille ja itelle 30 paria.
Tinderissä naiset on helvetin loukkaantuneita, kun laitan profiiliini että ei mielenterveyspotilaita eikä holtittomia rahankäyttäjiä. "Mikä sää luulet olevas. Tiäksä eika monet meistä kärsii mt ongelmista just sun takias ja ootko joku köyhä?"
Juu saa toki pilkata mut jatkoon et mene. Olen kerran ollut naimisissa naisen kanssa, joka halus aina kaikista kalleinta (koska Pohjanmaa) ja sitten anopin voimin syytettiin minua kun en suostunut kaikkiin ostoksiin ja panostin omiin ja lastenikin harrastuksiin. Hahha. Toisaalta pohjalainen ylpeys myös aiheutti sen, että erottuamme exäni ei ole pennin latia minulta vaatinut elareita vaan se on kaik puoliksi paitsi tietysti lapsen tapaaminen joka tapahtuu sen 12 päivänä vuodesta vastoin huoltajuussopimusta (jossa lukee viikko viikko). Silloin kun työt vielä maistuivat exälle, niin lapsihan oli YLI PUOLET ajasta minulla. Mutta kun rupes tehtaileen kakaroita, niin eipä enää ex-miehen apuja lapsen kasvatukseen tarvittu. Ja valitettavasti näkyy myös lapsen kasvatuksen tulos: teini on nyt todella nuuka rahoistaan, mikä on hyvä asia, mutta toisaalta on myös aina odottamassa, että hälle maksetaan ihan kaikki ja vielä jos ei saa kalleinta peli-hiirtä niini haukkuu paskaks sekä lahjoittajan että lahjan ihan avoimesti. Aivan kuin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vanha liike-elämän sääntö: Tarjottu lounas ei ratkaise diiliä, mutta tarjoamaton ratkaisee.
No sellaiset naiset joutaakin heittää hiuksista v*ttuun jotka ilmaisia illallisia odottaa. Onneksi eivät ole yleisiä akateemisesti koulutettujen naisten keskuudessa. Mukavampaa että suuttuvat jos yrittää maksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen mukaan ei saa. Suhteen alku kertoo jo hyvin paljon. Asentee
Voi se loinen tulla valituksi vaikka nainen itse maksaisikin ensitreffeillä. Onko sulla mitään järkeä tässä? Meinasit karsia tuon perusteella. Hah.
En mene olettamuksella että mies maksaa. Voimme puhua asiasta, ja jos hän haluaa tarjota, onhan se kilttiä. Mutta en halua antaa kuvaa, että olisin iilimato, jolle mies kustantaa elämän. Mies on kovalla työllään ansainnut rahansa, en koe, että hän on velvollinen antamaan niitä minulle.
Jos tarjoudun maksamaan ruokani itse niin haluan miehestä nopeasti eroon. Kiinnostavan miehen annan tarjota.
Olen aina treffeillä tarjonnut naiselle kaiken, mutta olenkin tapaillut vain kunnollisia naisia. Ei tulisi mieleenikkään tapailla romanttisella mielellä jo synnytäneitä naisia kuten leskirouvia saati yksinhuoltaja äitejä. Näin herrasmiehenä haluan säilyttää itsekunnioitukseni ja oman arvoni tietäen en aivan noin alhaiseen seuraan lähtisi lainkaan. Olisiko miehen arvolle sopivaa viedä kerjäläinen ravintolaan?
Voi se loinen tulla valituksi vaikka nainen itse maksaisikin ensitreffeillä. Onko sulla mitään järkeä tässä? Meinasit karsia tuon perusteella. Hah.
Voi ja voi mutta karsii räikeimmät tapaukset heti alkuunsa.
Kertoo toisaalta onko naisessa kumppanipotentiaalia jos ei ole edes varaa syödä ulkona. Jotainhan sellaisessa on vialla.