Sinä, joka tiedät varmasti millä rakastelukerralla tulit raskaaksi...
1. missä asennossa tärppäsi?
2. mikä oli kiertopäiväsi ja kuinka paljon on normaalikiertosi?
3. tuliko tyttö vai poika? :-)
Kommentit (74)
Lähetyssaarnaajassa.
En tiedä kiertopäivää, koska kierto oli tosi sekaisin ja tiputteluvuotoa miten sattuu. Riippuen siitä, minkälaisen tiputtelun laskee menkoiksi, Kp saattoi olla mitä vain väliltä 15-26. Edellinen kierto 40, yleensä ollut n. 30. En edelleenkään tajua, miten ylipäänsä voin olla raskaana.
En tiedä vielä, kumpi tulee, salasi ultrassa hyvin jalkovälinsä!
Miten oikeasti voi harrastaa seksiä niin harvoin että tietää tärpänneen yhdynnän, meillä harrastettiin nuorena lapsettomina ja toista lasta yrittäessäkin jos ei joka päivä niin joka toinen ja joskus useastikin päivässä. Poika tuli ja sitten tyttö, ehkä siis vielä useammin oltiin pojan tärpätessä mikä kyllä tukee nopeiden poikasiittiöiden teoriaa. Mutta asennot, kuka niistä pitää kirjaa??? Ellei ole aina sama.
Lähetyssaarnaaja, ovulaatiotikunmukaan 11.pv,(28), tyttö tuli :). Ultran mukaan kuitenkin vanhempi?? Ei ollut mahdollista kuitenkaan, ultrattiin ed kk ( munasarjakontrolli) ja tyhjä oli. Syntyi 2 vko ennen alkuper la, uän mukaan 4 pv ennen ( käynnistettiin, vedet meni)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2011 klo 12:45"]
1. missä asennossa tärppäsi?
2. mikä oli kiertopäiväsi ja kuinka paljon on normaalikiertosi?
3. tuliko tyttö vai poika? :-)
[/quote]
1. Lähetyssaarnaajassa
2. En muista tarkkoja kiertopäiviä, kierron keskivaiheilla kumminkin. Mulla lyhyt kierto.
3.Tyttö tuli.
Aika ylivoimaiselta voittajalta tuntuu tuo lähetyssaarnaaja-asento. Eipä ihme, sehän on hyvin nautinnollinen, kyllä. Olis mielenkiintoista miksi se on tässä listassa niin suosittu?
Eka oli "vähän pikkuisen vahinko" (oltiin vasta keskusteltu aiheesta, un jo tajuttiin odottavamme). Pikkukakkosesta osaan sanoa varmuudella, mikä kerta se oli. Lähetyssaarnaaja täälläkin ja tyttö tuli. Pari päivää ennen ovista kaiketi puuhailtiin. Ikinä en ole kiertoja laskeskellut, koska mun menkat on äärettömän säännölliset ja mä tunnen niin selvästi, kun ovis lähestyy.
Aika ylivoimaiselta voittajalta tuntuu tuo lähetyssaarnaaja-asento. Eipä ihme, sehän on hyvin nautinnollinen, kyllä. Olis mielenkiintoista miksi se on tässä listassa niin suosittu?
mut lapset on 3/4 siinä tehty. Se on sellanen lapsenteko asento :).
muuten ollaan niin, et mies on kyljellään ja minä selällään. mun jalka miehen päällä. mies pystyy käsittelemään hyvin tissejä siina ja näkee.
.. muuten ollaan niin, et mies on kyljellään ja minä selällään. mun jalka miehen päällä. mies pystyy käsittelemään hyvin tissejä siina ja näkee.
Saas nähdä tärppäskö siitä?? :-)
Mulla sikiö on ollut koko ajan pari päivää "pidemmällä" kuin olisi oikeastaan mahdollista.
1. Noh, oltiin molemmat pienessö hiprakassa koska oltiin juhlimassa mun synnttäreitä ihan kahdestaan romanttisesti. Oltiin hotellissa yötä, ja ihan kaikkialla ja kaikin tavoin mitä nyt hotellihuoneessa keksii :D Kylpyamme, pöydät, ikkunalauta, lattia, sänky. Eli asentoja oli aika paljon.
2.Kiertopäivä taisi olla 15.pvä. Normaali kierto n. 28-30 pvää.
3. Ei tiedä vielä, laskettu aika kesällä :)
1. Lähetyssaarnaaja
2.16(28-31)
3.tyttö
pidemmäksi aikaa tyyny takapuolen alla (toivoimme kovasti vauvaa..:)).
Tärppäsi ja poika tuli!
Mies oli paljon matkoilla ja luulin oviksen olleen jo ohi, mutta yritimme silti...
1.1 ratsastin 1.2 sylissä kylpylässä 1.3 takaa 1.4 ratsastin
testi näytti oviksen kp 12 ja pidin kauheeta rutinaa että seksiäseksiä. jota en sitten saanut... La mies olikin jo paremmalla tuulella ja itse ajattelin että kp 14 ja toivo mennyt. Mutta täällähän on useammalla natsannut vähän virallisen oviksen jäkeenkin. Loistavia uutisia minulle :)
2. 34 (kierrot aivan sekaisin 25-48)
3. tyttö
testi näytti oviksen kp 12 ja pidin kauheeta rutinaa että seksiäseksiä. jota en sitten saanut... La mies olikin jo paremmalla tuulella ja itse ajattelin että kp 14 ja toivo mennyt. Mutta täällähän on useammalla natsannut vähän virallisen oviksen jäkeenkin. Loistavia uutisia minulle :)
se ovulaatiohan on siinä 24-48 tunnin päästä, kun se ovulaatiotesti näyttää plussaa ja munasolu elää sen 12-24 h, joten eikös tuossa ajoitus ole mennyt juurikin kohdilleen.
Jos tietää tarkkaan millä kerralla tärppäsi niin ehkä seksielämä onkin sitten sitä legendaarisa tyyliä, joka toinen lauantai lähetyssaarnaajaa peiton alla. :)
1. Nainen päällä
2. Ovulaation aikaan
3. Tyttö tuli
1Tiedän kummatkin kerrat kun olen tullut raskaaksi, tulin vahingossa kerrasta raskaaksi joten tarkka päivä ja touhu asento tiedossa. Takaapäin.
Toisessa raskaudessa myös takaapäin.
2
3 poika
Asentoa en kyllä muista. Mutta meillä oli parin viikon hiljainen kausi silloin ja harrastettiin vain kerran seksiä, muuta vaihtoehtoa ei kyllä ole. Lisäksi olen aina tuntenut oviskivut ja muistaakseni ajoitin seksin 2 pvä kivun jälkeen (siis lapsen yritys oli tietysti yhteinen päätös jonka olimme juuri tehneet!). Mitään kiertoja en ole ikinä tarkkaillut, menen tuntemusten mukaan ja aina se on toiminut. En edes tiedä minkä pituinen mun kierto on. Kuukautisten alkamisen tunnista n. 3-4 tuntia ennen vuodon alkua.
Poika.