Sinä, joka tiedät varmasti millä rakastelukerralla tulit raskaaksi...
1. missä asennossa tärppäsi?
2. mikä oli kiertopäiväsi ja kuinka paljon on normaalikiertosi?
3. tuliko tyttö vai poika? :-)
Kommentit (74)
1. Paha sanoa. Meilla rakastellaan useammassa asennossa
2. 28 paivaa normaali kierto. en muista kieropaivaa, mutta sen kylla pystyn katsomaan kalenterista.
3. poika tuli
1. ihan perinteinen lähetyssaarnaaja, sohvalla
2. kp 21/27 (eli ajateltiin, että on jo "varma päivä", kun olin tunnistavinani oviksen jo kp 12/27.)
3. Tuli poika ;), eikä ollut yllätys, kun katsoi kiertopäivää
En minä pidä kirjaa siitä, miten ja missä asennossa on milloinkin harrastettu seksiä? Onko joku muka petihommissa noin analyyttinen? Pääasia on, että "se" on "siellä", tuskin muulla asennolla on edes merkitystä.
Varmaan se joka tietää 100 % seksikerran, josta tuli raskaaksi, ei ole harrastanut seksiä parin viikon aikana kuin kerran. Muutoinhan niitä mahdollisuuksia olisi useampia. Joten hyvin saattaisi asia jäädä mieleen ihan ilman kirjaamisiakin. Kyllä mä nyt esimerkiksi muistan, missä asennoissa me oltiin hääyönä, vaikka en ole sitä ylös kirjannutkaan :)
1. alla
2. 11, normaalikierto 28-30
3. tyttö
mikäs se juttu mukamas sitten on ettei raskaaksi voi tulla kuin 24h aikana kerran kuussa. Tehän olette sikiytyneet ihan miten ja milloin sattuu!!
Siittiöt voi säilyä naisen elimistössä jopa 4 päivää, eli vaikka ovistikku näyttää plussaa vain 24h (ovishormoni ylhäällä), voi hedelmöittyminen tapahtua kohdussa valmiiksi lymyilevillä siittiöillä. Ja eikös se munasolu vaella munasarjasta kohtuun myös hieman pidempään kuin sen 24 h?
neljä viimeisintä muistan ( kolmen vuoden ajalta )
1.1 ratsastin 1.2 sylissä kylpylässä 1.3 takaa 1.4 ratsastin
2.1-4 14.tai 15. / 28-29
3. 2 poikaa ja kaksi keskenmenoa
1. Asentoja oli monta
2. Kiertopäivä taisi olla 13, normaali 29
3. Poika tuli
enkä asentojakaan, koska niitä on tapana vaihdella. Poikia.
1. doggy style
2. kp 8 tai 9, tai ehkä 11 (sorry, ihan varma en ole). Kierto on normisti noin 26 päivää pitkä.
3. tyttö
1. Missä asennossa:
- Ekalla kerralla takaapäin.
- Toisella kerralla lähetyssaarnaajasta.
- Kolmannella kerralla takaapäin.
2. Kahdella ensimmäisellä kerralla pitkin kiertoa ja varsinkin ovulaation aikoihin. Kolmannella kerralla seksiä 4 vrk ennen ovulaatiota ja ei ollenkaan seuraavaan 10 päivään.
3. Kaksi ensimmäistä poikia ja kolmas (tehty) tyttö :)
Asentoa en muista kun olin aikamoisessa tuiskeessa... (oman miehen kanssa kylläkin puuhasteltiin :))
kp oli suunnilleen kierron puolessa välissä, normaalikierto 28-30pv.
tyttö tuli.
1. kaksi ensimmäistä lähetyss., vika nainen päällä
2. eka oli juuri ovulaatiopvnä, toka päivää ennen ovul. ja vika aamulla seksi, illalla ovis. Tarkkoja kiertopäiviä en muista, kun olen aina tiennyt tarkasti milloin on ovis.
3. eka poika, kaksi tyttöä
p.s. ei yhtään "harhalaukausta", eli aina olen raskautunut, kun on ollut tarkoituskin. 2 keskenmenoa.
mikäs se juttu mukamas sitten on ettei raskaaksi voi tulla kuin 24h aikana kerran kuussa. Tehän olette sikiytyneet ihan miten ja milloin sattuu!!
Siittiöt voi säilyä naisen elimistössä jopa 4 päivää, eli vaikka ovistikku näyttää plussaa vain 24h (ovishormoni ylhäällä), voi hedelmöittyminen tapahtua kohdussa valmiiksi lymyilevillä siittiöillä. Ja eikös se munasolu vaella munasarjasta kohtuun myös hieman pidempään kuin sen 24 h?
1. missä asennossa tärppäsi?
2. mikä oli kiertopäiväsi ja kuinka paljon on normaalikiertosi?
3. tuliko tyttö vai poika? :-)
-lähetyssaarnaaja
-17/28
-tyttö
Lähetyssaarnaaja ja takaa päin
21/35
poika
1. päällä
2. puoli välissä kiertoa, 25 pv kierto
3. poika
1. Kyljellään takaapäin
2. Kiertopäivää en enää muista
3. Poika tuli. :)
En mäkään normaalisti pistä mieleen asentoja mitä käytetään, mutta se muistui, koska olimme vanhemmillani uutenavuotena yökylässä ja asia piti hoitaa hiljaa pois. Vierashuoneessa siis nukuimme. Esikoinen oli siitä varma, että tapahtui juuri tuona päivänä, kun 3 päivää sen jälkeen loukkasin selkäni pahasti ja yli kuukauteen edes seksin harrastaminen onnistunut.
Toisesta lapsesta en muista edes miten homma tapahtui, enkä tiedä varmaksi mikä oli niistä kerroista, kun tärppäsi.
Nro 57
oikeasti merkitystä on vain ajankohdalla, ei siis asennolla. Ts. muutkin asiat voivat vaikuttaa, mutta noista ap:n kysymistä.
Meillä sillä tiedossa olleella tärppikerralla on tullut kaksi poikaa, toinen 2 pv ennen ovista, toinen ovispäivänä tai sen jälkeisenä.