Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon mustapäistä?

Vierailija
07.02.2011 |

Nyt kaikki vinkit kehiin. Tahdon päästä eroon nenässä ja poskissa olevista mustapäistä!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa näin näkemättä mutta tässä pari vinkkiä!huolehdi säännöllisestä ihon hoidosta.suosittelen aamuin illoin ihon puhdistusta phCosmeticin emässuolalla.se puhdistaa todella tehokkaasti,tasapainottaen ja tuodem mustapäät ulos!!hyvin edullinen,täysin luonnollinen,suolaa.lisäksi käy säännöllisesti ihonpuhdistuksessa HYVÄLLÄ KOSMETOLOGILLA!timanttimikrohionta+perinteinen ihonpuhdistus JA KOTIIN TÄMÄ SUOLA,TOIMII !JA MUISTA,VAIN TOSI HARVA IHO ON MUSTAPÄÄVAPAATA ALUETTA ;)

Vierailija
2/4 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs tuota phCosmeticin suolaa saa? Mielellään nettikauppavinkki. Mulla ei olisi aikaa ravata jossain tietyssä liikkeessä sitä metsästämässä.

(en ole ap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs tuota phCosmeticin suolaa saa? Mielellään nettikauppavinkki. Mulla ei olisi aikaa ravata jossain tietyssä liikkeessä sitä metsästämässä.

(en ole ap)

Mistä saa?

Vierailija
4/4 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä maahantuoja RG IMPORT,RAIJA GRIESSLER 040-5163992! KOOT 650 G N.30e, 1200 G n.45 e. tuote myynnissä kauneushoitoloissa =)ostakaa kimppaan ja jakakaa iso pönttö kavereitten kanssa!tämä suola on mun intohimo!!!rakastan sitä!!!!!!!!!!!!!en voi elää ilman sitä!! n2kk käytön jälkeen ihon pinta tasoittuu,IHOHUOKOSET SUPISTUVAT!!!KOKEILKAA! OLEN OLLUT ALALLA 15 V TÄMÄ ON PARS TUOTE JOHON OLEN IKINÄ TÖRMÄNNYT,LISÄKSI HALVIN SUPERTUOTE!Olen itse hoitovapaalla ja oi miten kaipaan purkkejani ja kauneushoitolaani!tämä tuote käy myös vartalon pesuun!turvotus lähtee kylvyillä!hanki tätä! =)pese erityisesti vatsan aluetta joka venyny,ulkonäkö paranee!