Sinä, joka tiedät varmasti millä rakastelukerralla tulit raskaaksi...
1. missä asennossa tärppäsi?
2. mikä oli kiertopäiväsi ja kuinka paljon on normaalikiertosi?
3. tuliko tyttö vai poika? :-)
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Normaali asento, tyttö tuli.
Mikä on normaali asento??
Vierailija kirjoitti:
Aika ylivoimaiselta voittajalta tuntuu tuo lähetyssaarnaaja-asento. Eipä ihme, sehän on hyvin nautinnollinen, kyllä. Olis mielenkiintoista miksi se on tässä listassa niin suosittu?
mut lapset on 3/4 siinä tehty. Se on sellanen lapsenteko asento :).
muuten ollaan niin, et mies on kyljellään ja minä selällään. mun jalka miehen päällä. mies pystyy käsittelemään hyvin tissejä siina ja näkee.
Mitä miehesi pitää nähdä???
1. Kottikärryt -> tyttö
2. Lusikka -> poika
3. Saarnaaja -> tyttö
Vierailija kirjoitti:
En minä pidä kirjaa siitä, miten ja missä asennossa on milloinkin harrastettu seksiä? Onko joku muka petihommissa noin analyyttinen? Pääasia on, että "se" on "siellä", tuskin muulla asennolla on edes merkitystä.
Etkö hahmota, että aika moni kärsii lapsettomuudesta? Voiko olla noin epäempaattista ihmistä vai tyhmäkö olet?
Selällään jalat gynekologin telineissä. Poika tuli lapsettomuushoidoissa molemmilla kerroilla.
Kolmesti olen tullut raskaaksi jouluna. Kerran yllättäen syyskuussa. Joka kerta takaapäin, tyttö, poika, poika, tyttö.
Normaali kierto 23 päivää. Kiertopäivistä en ole ollut kartalla.
Vierailija kirjoitti:
mikäs se juttu mukamas sitten on ettei raskaaksi voi tulla kuin 24h aikana kerran kuussa.
Tehän olette sikiytyneet ihan miten ja milloin sattuu!!
tarkoittaa varmaan juuri kyseisen henkilön kohdalla. Joku tulee kierron aika alussa, joku keskivaiheilla ja jonkun 24h on kierron loppupuolella.
1. Lähetyssaarnaaja. Seksin jälkeen jalat ylös seinää vasten makoilua puolisen tuntia jotta spermat pysyvät sisällä.
2. Ensimmäinen yrityskierto. Ovulaatiopäivänä, jotta tulisi poika.
3. Poika tuli.
Kaksi vaihtoehtoa joista en tiedä kumpi tärppäsi: lähetyssaarnaaja 5 pv ennen ovulaatiota tai takaapäin 2 pv ovulaation jälkeen. Poika tuli.
1. Taisipa mies istua sohvalla ja minä sylissä kasvotusten
2. En todellakaan muista kiertopäivää, kierto oli 28-29 pv
3. Poika
Nainen päällä, poikkeuksellisesti en ehtinyt tulla ennen miestä. Poika tulossa. Monta päivää ois ollu vielä ovulaatioon, en uskonu että tärppäisi
Up!!!!!