Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies haluaa tavata uudelleen vuosi ensitreffien jälkeen

Vierailija
03.07.2024 |

Mitä te tekisitte, jos olisitte minun tilanteessani:

Noin vuosi sitten kävin ensitreffeillä Tinderissä tapaamani miehen kanssa. Käytiin silloin kahvilla. Oli mukavaa ja sovittiin, että käydään seuraavan viikon perjantaina leffassa ja ravintolassa syömässä. Sitten edeltävänä päivänä, eli torstaina, se mies lähetti minulle Tinderissä viestin (puhelinnumeroita ei oltu vaihdettu), jossa kertoi, että hän on sairastunut flunssaan ja siksi pitää perua seuraavan päivän treffit. Viikon kuluttua tästä lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, että haluaisiko hän huomenna perjantaina tavata ja käydä leffassa ja syömässä, kuten oli puhe. Lauantaita en edes ehdottanut, kun hän oli minulle treffeillä kertonut, että on menossa serkun syntympäpäiväjuhlille silloin. Hän vastasi, että on vieläkin flunssainen. Hänkuitenkin lisäsi, että on joka tapauksessa menossa synttärijuhliin ylihuomenna. Minä ihmettelin, että miten hän voi juhliin mennä parin päivän päästä, jos hän on tänään flunssassa...? No sitten sunnuntaina lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että miten ne juhlat menivät, johon häön vastasi, että meni oikein hyvin ja oli kivaa. Tämän jälkeen en kuullut hänestä mitään ja muutaman viikon päästä poistin matchin, kun päättelin, että ilmeisesti häntä ei enää kiinnostanut tavata uudelleen.

Eilen se mies lähetti minulle Tinderissä uuden tykkäyksen. Tahallani tykkäsin takaisin, jolloin tuli match ja lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että eikä hän muista, että me ollaan jo kertaalleen tavattu ja sovittiin toisetkin treffit, jotka hän itse perui eikä koskaan ehdottanut uutta ajankohtaa treffeille. Hän vastasi, että kyllä hän minut muistaa ja hän haluaisi nyt kutsua minut toisille treffeille. Hän myönsi, että se oli hänen oma mokansa, kun ei ehdottanut uusia treffejä, kun hän jäi odottamaan, että minä ehdottaisin uusia treffejä.

Mitä mieltä olette, pitäisikö minun tavata tämä mies uudelleen? Minun mielestäni se henkilö, joka peruu tapaamisen, pitää itse ehdottaa uutta ajankohtaa treffeille. Minulle tuli fiilis, että mies ei silloin viime kesänä ehdottanut uusia treffejä kanssani siksi, koska ajatteli, että kyllä hän paremmankin naisen löytää ja nyt kun ei ole löytänyt, niin nyt sitten minä kelpaisin hänelle.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä miesten käytöstä tinderissä. Ehkä seuraava on parempi. Eikä siellä kukaan etsi oikeasti mitään vakavaa. Jos tahdot parisuhteen sitä kannattaa etsiä muualta. 

Moni on löytänyt parisuhteen Tinderistä. Itsekin kuulun siihen joukkoon, enkä löytänyt "pelkkää" parisuhdetta, löysin elämäni rakkauden. 

Ite poistin koko tinderin. Tekee pahaa kun ei tule tykkäyksiä.

Vierailija
82/100 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka analyysi, jaxuhalit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin uteliaisuudesta treffeille, kysyisin kunnon syytä odotukseen ja jos sitä en saisi, antaisin olla.

Vierailija
84/100 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että ulkonäöltäsi olet max 6/10 ja treffaat enimmäkseen miehiä jotka ovat vähintään 8/10.

Epäilen myös että Tinder-kuvissasi näytät paremmalta kuin livenä.

Jo tuo että teet aloitteita kielii että et ole edes 7/10 ulkonäöltäsi. Hyvännäköiset naiset saa aloitteita ja treffikutsuja niin paljon että harvemmin he itse niitä lähettävät.

Voi olla että 6/10 ja 7/10 miehillä esiintyisi vähemmän flunssaa. Oletko koskaan kokeillut heitä? Onko tavoitteenasi löytää monogaaminen yli puoli vuotta kestävä suhde? Jos on, niin miksi haikailet 8/10, 9/10 ja 10/10 miesten perään?

Onko sinulle tuttu sellainen käsite kuin kysynnän ja tarjonnan laki?

85/100 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tuo että teet aloitteita kielii että et ole edes 7/10 ulkonäöltäsi. Hyvännäköiset naiset saa aloitteita ja treffikutsuja niin paljon että harvemmin he itse niitä lähettävät.

Voi olla että 6/10 ja 7/10 miehillä esiintyisi vähemmän flunssaa. Oletko koskaan kokeillut heitä? Onko tavoitteenasi löytää monogaaminen yli puoli vuotta kestävä suhde? Jos on, niin miksi haikailet 8/10, 9/10 ja 10/10 miesten perään?

Onko sinulle tuttu sellainen käsite kuin kysynnän ja tarjonnan laki?

Olen käynyt ensitreffeillä myös "tavismiesten" kanssa, jotka ovat itse kertoneet, että he käyvät harvoin treffeillä. Eli tästä päätellen he eivät ole niitä kaikista suosituimpia miehiä. Silti olen saanut pakkeja myös heiltä. Toisaalta ne huippumiehet ovat usein halunneet tavata uudelleen. Ota tästä nyt selvää... Ehkä ne keskivertomiehetkin kelpuuttavat vain missin näköisiä naisia jatkoon.

Ap

86/100 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista tässä on se, että mä olin kuitenkin jäänyt mieleen sille miehelle, ei hän muuten olisi halunnut tavata minua uudelleen. 

Ap

Vierailija
87/100 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

88/100 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä kysyin silloin torstaina, siis viikko siitä kun mies oli sairastumisen vuoksi perunut meidän treffit, että haluaisiko mies seuraavana päivänä tavata, ja hän vastasi, ettei voi kun on vieläkin flunssassa, niin olisihan hän voinut vastavuoroisesti ehdottaa, että käykö tapaaminen vaikka seuraavalla viikolla. Jos minä olisin häntä tykittänyt viesteillä, niin sehän olisi mennyt jo häirinnän puolelle.

Ap

Vierailija
89/100 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö AP Bumblea? Sieltä usein haetaan selkeämmin parisuhdetta ja on ihana kun vain naiset voi aloittaa keskustelun

Tinder on ollut ihan pilalla viimiset 5v. paljon feikkiprofiileja ja miehet ei ole siellä tosissaan parisuhdetta hakemassa ja naisetkin laittaa sinne usein vain keikistelykuvia huomiota hakien eikä parisuhdetta hakien, jolloin tavisnaiset ei siellä pärjää

Bumble paljon rehellisempi ja selkeästi parisuhteisiin suuntava

Vierailija
90/100 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sinua vaihtopenkillä peräti vuoden ajan. Jos sulla on yhtään itsekunnioitusta, älä lähde treffeille. Etsi jotain parempaa.

Vanha viidakon laki on, että jos sinun pitää miettiä, onko mies kiinnostunut sinusta vai ei, niin hän ei ole.

91/100 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
92/100 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
93/100 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja huomannut, että jos mies haluaa tavata, mies ottaa yhteyttä. Eri juttu sitten, miten kauan siihen menee. Ihmiset voivat olla kummallisissa elämäntilanteissa ja joskus ei vaan pysty kykenemään. 

Vaikea siis sanoa, mitä miehen päässä liikkuu.

Kyllä naisen kannattaa (yleisesti ottaen) myös osoittaa kiinnostusta. Koskee niitä joilla prinsessaleikit jo leikitty. 

Vierailija
94/100 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toiset treffit menivät, tuleeko kolmannet?

Vierailija
95/100 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannet sitten vuoden päästä kunhan mies on taas ensin toteuttanut itseään muiden kanssa.

Vierailija
96/100 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mukava ja pidit hänestä ekalla kerralla, menisin treffeille. Siis jos olet yhä avoin kumppanin löytymiselle. Meillä on elämässä erilaisia tilanteita, jotka voi sotkea kuvioita, mutta jos nyt on hänelle otollisempi aika, niin tällä kertaa voi mennä paremmin.

Olen itse jättänyt väliin upeitakin tyyppejä, koska elämäntilanne on vaan ollut joko todella täynnä kaikkea, tai sydänsuru liian lähellä menneisyydessä, tms. Syitä on satoja, mutta se ei tarkoita, että ei voisi koskaan antaa toista mahdollisuutta!

97/100 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tavannut miestä toista kertaa. Jos en silloin vuosi aiemmin kiinnostanut häntä tarpeeksi, niin antaa olla. Etsikööt jonkun tasokkaamman naisen.

Ap

Vierailija
98/100 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tavannut miestä toista kertaa. Jos en silloin vuosi aiemmin kiinnostanut häntä tarpeeksi, niin antaa olla. Etsikööt jonkun tasokkaamman naisen.

Ap

Tota tämä, etsi sinäkin joku jota kiinnostaa, ei mitään tuuliviiriä

99/100 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
100/100 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä