Tinder-mies haluaa tavata uudelleen vuosi ensitreffien jälkeen
Mitä te tekisitte, jos olisitte minun tilanteessani:
Noin vuosi sitten kävin ensitreffeillä Tinderissä tapaamani miehen kanssa. Käytiin silloin kahvilla. Oli mukavaa ja sovittiin, että käydään seuraavan viikon perjantaina leffassa ja ravintolassa syömässä. Sitten edeltävänä päivänä, eli torstaina, se mies lähetti minulle Tinderissä viestin (puhelinnumeroita ei oltu vaihdettu), jossa kertoi, että hän on sairastunut flunssaan ja siksi pitää perua seuraavan päivän treffit. Viikon kuluttua tästä lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, että haluaisiko hän huomenna perjantaina tavata ja käydä leffassa ja syömässä, kuten oli puhe. Lauantaita en edes ehdottanut, kun hän oli minulle treffeillä kertonut, että on menossa serkun syntympäpäiväjuhlille silloin. Hän vastasi, että on vieläkin flunssainen. Hänkuitenkin lisäsi, että on joka tapauksessa menossa synttärijuhliin ylihuomenna. Minä ihmettelin, että miten hän voi juhliin mennä parin päivän päästä, jos hän on tänään flunssassa...? No sitten sunnuntaina lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että miten ne juhlat menivät, johon häön vastasi, että meni oikein hyvin ja oli kivaa. Tämän jälkeen en kuullut hänestä mitään ja muutaman viikon päästä poistin matchin, kun päättelin, että ilmeisesti häntä ei enää kiinnostanut tavata uudelleen.
Eilen se mies lähetti minulle Tinderissä uuden tykkäyksen. Tahallani tykkäsin takaisin, jolloin tuli match ja lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että eikä hän muista, että me ollaan jo kertaalleen tavattu ja sovittiin toisetkin treffit, jotka hän itse perui eikä koskaan ehdottanut uutta ajankohtaa treffeille. Hän vastasi, että kyllä hän minut muistaa ja hän haluaisi nyt kutsua minut toisille treffeille. Hän myönsi, että se oli hänen oma mokansa, kun ei ehdottanut uusia treffejä, kun hän jäi odottamaan, että minä ehdottaisin uusia treffejä.
Mitä mieltä olette, pitäisikö minun tavata tämä mies uudelleen? Minun mielestäni se henkilö, joka peruu tapaamisen, pitää itse ehdottaa uutta ajankohtaa treffeille. Minulle tuli fiilis, että mies ei silloin viime kesänä ehdottanut uusia treffejä kanssani siksi, koska ajatteli, että kyllä hän paremmankin naisen löytää ja nyt kun ei ole löytänyt, niin nyt sitten minä kelpaisin hänelle.
Kommentit (100)
Siis mies on joku ihmeen pelien pelaaja? Passiivisia-aggressiivisesti jätti ehdottamatta uusia treffejä, vaikka oli itse perunut? Juokse ja lujaa!
Itse olisin jo siihen lopettanut yhteydenpidon, enkä todellakaan olisi lähetellyt perään mitään miten voit -viestejä enää tuon jälkeen.
🇺🇦🇮🇱
Kokemuksesta sanon, ettei se siitä eteenpäin mene. Todennäköisesti kiinnostaa että ns. saako sut vielä vaikka ossitti sut (flunssa aika hellpo tekosyy). Jos on kerennyt käymään kuuden naisen kanssa treffeillä vuoden sisään, niin olisi sunkin kanssa käynyt sen aikana.
En ottaisi mitään armopaloja. Oma oli valintansa, joten turha ottaa turpiinsa toista kertaa.
Miten Christiina sä jaksat soutaa ja huovata noiden tinderäijien kanssa?
Tästä sais hyvä tosi-tv-formaatin: Tokat treffit vuosien jälkeen
Minä kysyisin mieheltä, että oliko niiden 6 muun naisen kohdalla yhtä saamaton kuin sinun kanssasi. Oliko ne kaikki treffit naisten aloitteita? Jos, niin näyttäisi, että tuosta saat mukavan perässä vedettävän miehen, joka jättää kaiken sinun vastuulle.
Minä en olisi pahastunut siitä, että mies on halunnut tavata muitakin potentiaalisia kumppaneita ja sitten unohtanut sinut. Mutta jos odottaa naisen tekevän kaikki aloitteet, niin sellaisen kanssa en jaksaisi kauaa.
Kun nyt kerran ilmeisesti viestittelette, mua kiinnostaisia, miksi niiden kuuden naisen kanssa hällä ei edennyt hommat. Vai etenikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä aikakäsitys menee erilailla kuin naisilla. Vuosi tähän väliin ei käytännössä tarkoita mitään. Ihan hyvin pystyy jatkamaan siis siitä mihin edelliskerralla jäätiin. Mieskaveriporukat toimivat samalla tavalla. Siinä missä naisilla vaikkapa vuosi ilman yhteydenpitoa on merkki siitä, että kaveruus on päättynyt, miehet voivat kokoontua yhteen vaikka 10 vuoden hiljaisen tauon jälkeen ja jatkaa täysin normaalisti siitä mihin edelliskerralla jäätiin, ihan kuin mitään taukoa ei olisi ollutkaan.
Itsellä 20 vuoden takainen treffikumppani otti yhteyttä.. Ihan kuvitteli, että kaikki voisi jatkua siitä mihin jäätiin. Vähän vaikeaa kun olen naimisissa ja lapsiakin on..
Riippuu hiukan, mitä silloin menneisyydessä on tapahtunut. Minuunkin otti yhteyttä viime syksynä nuoruuden rakkaus, jonka kanssa juttu hiipui aikoinaan ulkopuolisten tekijöiden vuoksi. Sattumalta olin ensi kertaa yli 20 vuoteen, kun olin eronnut 8 kuukautta ennen hänen viestiään. Tapasimme ja toden totta, kyllä hän on the one. Nyt olemme suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta sanon, ettei se siitä eteenpäin mene. Todennäköisesti kiinnostaa että ns. saako sut vielä vaikka ossitti sut (flunssa aika hellpo tekosyy). Jos on kerennyt käymään kuuden naisen kanssa treffeillä vuoden sisään, niin olisi sunkin kanssa käynyt sen aikana.
Miten jotkut ajattelevat että jossakin on mies joka on elänyt koko elämänsä vain sinua varten, odottaen vain sinua. Saduissa ehkä menee näin, mutta ei oikeassa elämässä.
Mä ainakin teen niin, että jos olen sopinut vaikka käyväni lounaalla ystävän kanssa, mutta joudun sen perumaan, niin mä heti ehdotan toista ajankohtaa milloin voitaisiin tavata. En jää odottamaan, että se toinen ehdottaa uutta ajankohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sun oikeasti tällaista edes kysyä? Vaikka pöljähän sä muutenkin olet, kun annoit sille taas tykkäyksen 🙄
Itse olen antanut uuden tykkäyksen tyypille, joka kertaalleen jo ghostasi (tässäkin tapauksessa oli n. vuosi väliä). Tällä toisella kertaa antoi jopa supertykkäyksen. En tiedä, olin vaan utelias, että miksi käyttää supertykkäys jo kertaalleen ghostaamaansa.
No, juttu luisti, mutta päätyi taas ghostaamaan. Itse poistuin aika pian tämän jälkeen koko sovelluksesta, vähän liian hämmentävä maailma minulle.
Yhden kerran myös tapasin tyypin, jonka kanssa juttua riitti ja vaihdettiin numeroitakin. Jatkettiin viestittelyä, kunnes yhtäkkiä ghostasi useaksi viikoksi. Linjoille palattuaan ei antanut mitään selitystä tälle, vaan oli jatkamassa keskustelua kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunut.Tähän totesin suoraan, että kiitos ei.
Epävarma ihminen. Rasittavaa seuraa. Pian hän varmasti kertoo sinun seurassasi kuinka tapaillut erilaisia naisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sun oikeasti tällaista edes kysyä? Vaikka pöljähän sä muutenkin olet, kun annoit sille taas tykkäyksen 🙄
Itse olen antanut uuden tykkäyksen tyypille, joka kertaalleen jo ghostasi (tässäkin tapauksessa oli n. vuosi väliä). Tällä toisella kertaa antoi jopa supertykkäyksen. En tiedä, olin vaan utelias, että miksi käyttää supertykkäys jo kertaalleen ghostaamaansa.
No antoiko se tyyppi selityksen sille, että miksi oli ghostannut sinut silloin vuosi sitten?
Minulle on myös käynyt pari kertaa niin, että olen viestitellyt mukavan miehen kanssa ja myös mies on vaikuttanut minusta kiinnostuneelta. Sitten kun olen esittänyt treffikutsun, on mies ghostannut minut poistamalla matchin. Olen myöhemmin saanut uudelleen tykkäykset heiltä molemmilta. Kun kysyin, että miksi hän lähettää minulle uudelleen tykkäyksen vaikka hän on jo aiemmin kieltäytynyt treffikutsusta poistamalla matchin, vastasi toinen, että hän ei muista että olisi koskaan edes viestitellyt kanssani ja toinen sanoi, että hän kyllästyi Tinderiin ja poisti koko sovelluksen silloin.
Mä luulen, että he ovat silloin aiemmin ajatelleet, että kyllä he löytävät paremminkin naisen ja sitten kun eivät ole löytäneet, niin he ovat ajatelleet, että kyllä tuokin kelpaa paremman puutteessa.
Ap
Pitkittynyt flunssa, kun ei halunnut edes viestitellä, kertoo siitä, että ei ollut kiinnostunut jatkosta.
Sovitut treffit, jotka perui, eikä sopinut uusia kertoo ihan samasta asiasta.
Sinä teit oikein, kun säilytti yhteyden ja kysyit juhlista. Olit helposti lähestyttävissä myös treffien perumisen jälkeen, mutta mies ei halunnut nähdä sinua.
Turha jälkikäteen miehen selittää, että hän mokasi, kun luuli sinun ehdottavan tapaamista. Sinähän ehdotit!
Mies ei ole luotettava.
Tyypillistä miesten käytöstä tinderissä. Ehkä seuraava on parempi. Eikä siellä kukaan etsi oikeasti mitään vakavaa. Jos tahdot parisuhteen sitä kannattaa etsiä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksei se mies itse voinut ehdottaa uusia treffejä kun hän itse oli ne perunut? Hän sanoi, että jäi odottamaan, että minä ehdottaisin uusia treffejä.
Ap
Niinhän hän sanoi. Sanat ovat kuitenkin vain sanoja. Tuon sanomalla hän vain pelasti omat kasvonsa, ja näköjään täydestä meni. Kyllähän olisi ehdottanut tapaamista itse perumisensa jälkeen, jos olisi halunnut tavata.
Jos jonkun sanat ja teot eivät ole linjassa, täytyy aina keskittyä hänen tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä miesten käytöstä tinderissä. Ehkä seuraava on parempi. Eikä siellä kukaan etsi oikeasti mitään vakavaa. Jos tahdot parisuhteen sitä kannattaa etsiä muualta.
Moni on löytänyt parisuhteen Tinderistä. Itsekin kuulun siihen joukkoon, enkä löytänyt "pelkkää" parisuhdetta, löysin elämäni rakkauden.
Tinder mies selkeesti narsissi. Jätä sika, ota lammas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on löytänyt parisuhteen Tinderistä. Itsekin kuulun siihen joukkoon, enkä löytänyt "pelkkää" parisuhdetta, löysin elämäni rakkauden.
Ehkä ennen. Tinder ei ole samanlainen kuin vaikka 5 vuotta sitten.
Tää on niin hyvin sanottu! Mua harmittaa itseä ihan hirveän paljon, kun en ollut tilanteessa, jossa mulla olisi ollut oikeasti mitään henkistä resurssia uuteen ihmissuhteeseen. En vaan ollut emotionaalisesti sellaisessa balanssissa, että se olisi ollut mahdollista. Jostain syystä menin kuitenkin roikkumaan ajankuluksi ja viihteeksi deittipalveluun... no mitäs sitten kävikään. Vastaan tuli aivan ihana unelmien mies. Oltiin tosi innoissamme toisistamme. Yritin selittää hänelle, että on vähän vaikeaa, voitaisko katsoa tapaamista myöhemmin, mutta hän kovasti halusi tavata. Jossain tyhmyydessä suostuin, mutta eihän siitä tullut yhtään mitään. Ei sitten mitään! Harmittaa. Jos olisi ollut malttia, olisin saattanut tavata hänet deittisivulla sitten kun olin oikeasti valmis mihinkään uuteen. Mutta ei. Voi olla, että mä vaan jään sinkuksi kun omat tunnelukot tuntuu aina tulevan parisuhteen tielle...
Mutta ap:n kysymykseen: mene jos haluat. Ei ehkä kannata odottaa mitään suurta. Mutta voi se olla niinkin, että mies ei ole jostain syystä kyennyt tuolloin mihinkään juttuun. Jos et ole kiinnostunut etkä halua mennä, älä mene. Itse todennäköisesti jättäisin menemättä, mutta... niin, ei kai siitä haittaakaan ole.