Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies haluaa tavata uudelleen vuosi ensitreffien jälkeen

Vierailija
03.07.2024 |

Mitä te tekisitte, jos olisitte minun tilanteessani:

Noin vuosi sitten kävin ensitreffeillä Tinderissä tapaamani miehen kanssa. Käytiin silloin kahvilla. Oli mukavaa ja sovittiin, että käydään seuraavan viikon perjantaina leffassa ja ravintolassa syömässä. Sitten edeltävänä päivänä, eli torstaina, se mies lähetti minulle Tinderissä viestin (puhelinnumeroita ei oltu vaihdettu), jossa kertoi, että hän on sairastunut flunssaan ja siksi pitää perua seuraavan päivän treffit. Viikon kuluttua tästä lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, että haluaisiko hän huomenna perjantaina tavata ja käydä leffassa ja syömässä, kuten oli puhe. Lauantaita en edes ehdottanut, kun hän oli minulle treffeillä kertonut, että on menossa serkun syntympäpäiväjuhlille silloin. Hän vastasi, että on vieläkin flunssainen. Hänkuitenkin lisäsi, että on joka tapauksessa menossa synttärijuhliin ylihuomenna. Minä ihmettelin, että miten hän voi juhliin mennä parin päivän päästä, jos hän on tänään flunssassa...? No sitten sunnuntaina lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että miten ne juhlat menivät, johon häön vastasi, että meni oikein hyvin ja oli kivaa. Tämän jälkeen en kuullut hänestä mitään ja muutaman viikon päästä poistin matchin, kun päättelin, että ilmeisesti häntä ei enää kiinnostanut tavata uudelleen.

Eilen se mies lähetti minulle Tinderissä uuden tykkäyksen. Tahallani tykkäsin takaisin, jolloin tuli match ja lähetin hänelle viestin, jossa kysyin, että eikä hän muista, että me ollaan jo kertaalleen tavattu ja sovittiin toisetkin treffit, jotka hän itse perui eikä koskaan ehdottanut uutta ajankohtaa treffeille. Hän vastasi, että kyllä hän minut muistaa ja hän haluaisi nyt kutsua minut toisille treffeille. Hän myönsi, että se oli hänen oma mokansa, kun ei ehdottanut uusia treffejä, kun hän jäi odottamaan, että minä ehdottaisin uusia treffejä.

Mitä mieltä olette, pitäisikö minun tavata tämä mies uudelleen? Minun mielestäni se henkilö, joka peruu tapaamisen, pitää itse ehdottaa uutta ajankohtaa treffeille. Minulle tuli fiilis, että mies ei silloin viime kesänä ehdottanut uusia treffejä kanssani siksi, koska ajatteli, että kyllä hän paremmankin naisen löytää ja nyt kun ei ole löytänyt, niin nyt sitten minä kelpaisin hänelle.

Kommentit (100)

41/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viestittelin Tinderissä yhden mukavanoloisen miehen kanssa. Oli jopa puhetta siitä, että voitaisiin joskus tavatakin, ja mies vaikutti kiinnostuneelta. Sitten kun kutsuin hänet treffeille ja ehdotin tiettyä päivääkin, poisti hän matchin. Sitten joskus tyyliin puolen vuoden tai lähes vuoden kuluttua se sama mies lähetti minulle uudelleen tykkäyksen. Minä tahallani lähetin vastatykkäyksen eli tuli match ja kysyin häneltä, eikö hän muista, että me ollaan jo kerran matchatty ja olen häntä myös pyytänyt treffeille, jolloin hän poisti matchin, että miksi hän nyt uudelleen lähettää minulle tykkäyksen, kun ei silloin aikaisemminkaan ollut kiinnostunut minun tapaamisestani. Tähän mies väitti, ettei muista minua ollenkaan. En sitten alkanut viestitellä hänen kanssaan enempää, koska jos hän ei ollut silloin aiemmin kiinnostunut tapaamisestani, niin miksi hän nyt haluaisi tavata?

Vierailija
42/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on itse myöntänyt mokanneensa ja pystyy korjaamaan toimintaansa, niin ehkä hänelle voisi antaa toisen mahdollisuuden.

Eikö tuo mies tavallaan ignoorannut ap:n. Ja häsläs tinderissä ja uusi törmäys ja matchi.  Nyt sitten olis taas yritystä kun ei vuodessa ole löytänyt kuin jotai panoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla, olisin tuolle miehelle varavaihtoehto.

44/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hullu tämä cristiina on? joku palstaseko vai vauva:n työntekijä jonka tarkotus on vain trollata että olis enemmän kävijöitä?

Oliko sun mielestä tämä aloitus "seko" ? 

Vierailija
45/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oleellinen kysymys tässä on: 

Haluatko sinä tavata tämän miehen uudestaan?

Kuuntele omia tunteitasi ja omaa intuitiotasi, ja tee päätös niiden perusteella. 

Vierailija
46/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko viimein olisi seksin aika?

Vierailija
47/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit. Sitten kun on niiden aika, "sairastu" flunssaan.

Vierailija
48/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on itse myöntänyt mokanneensa ja pystyy korjaamaan toimintaansa, niin ehkä hänelle voisi antaa toisen mahdollisuuden.

Jos itseä kiinnostaa. Mutta kuinka todennäköisesti itse olisi vuoden jälkeen kiinnostunut? Ihmisrstä, jonka ehti tavata kerran ja joka sitten alkoi vaikeilla?

Ohiksena:

Itse olen joskus yrittänyt treffailla tilanteessa jossa en yksinkertaisesti ole ollut siihen valmis. Harmittaa, kun on mennyt pari kertaa ihan potentiaalinen kumppaniehdokas sivu suun. En ole tosin enää myöhemmin yrittänyt mitään, kuten ap:n tapaus.

Neuvon hoitamaan ensin pään kuntoon, käsittelemään aiemman pettymyksen, ennen kuin alkaa edes etsimään suhdetta.

M

Vierailija
49/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en luultavasti ottaisi yhteyttä. Jos mies olisi ollut tarpeeksi kiinnostunut, niin olisi jo silloin ehdottanut uusia treffejä. Ilmeisesti nyt ei ole vuodessa mitään tarpeeksi kivaa löytynyt Tinderistä joten palaa vanhoihin matcheihin.

Luultavasti näin, kun kerran ehtivät jo tapaamaankin. Sen sijaan, jos eivät olisi tavanneet vielä, voisi tilanne olla ihan avoinkin. En minä ainakaan osaa kiinnostua pelkän kuvan ja viestittelyn perusteella ja ventovieraalle viestittely on joskus todella työlästä. Silti treffeillä voi keskustelu olla vaikka kuinka luontevaa ja sujuvaa.

50/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

AP 

Vierailija
51/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, kun ei ole saanut naista. Nyt sinä kelpaat. Mä en tapaisi häntä.

Vierailija
52/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti jotain toista, ei onnistunu ja nyt ap kelpaa...

Vierailija
53/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies takuulla löysi paremman oli vuoden suhteessa nyt kelpais laastari*illu. Kai ton kuvion tajuaa tyhmempikin. Miksi edes mätsäsit saman id iootin kanssa.

Ehkä hän löysi oman nuoruutensa ja muutenkin käytöstavat hukassa. Kannattaa kiertää kaukaa epärehelliset kekskenkasvuiset ihmiset, siitä seuraa vain hankaluuksia.

54/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksei se mies itse voinut ehdottaa uusia treffejä kun hän itse oli ne perunut? Hän sanoi, että jäi odottamaan, että minä ehdottaisin uusia treffejä. 

Ap

Vierailija
55/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mieheltä todistetta siitä, että hänellä silloin vuosi sitten oli flunssa.

Esimerkiksi kuvakaappaus kaverille lähetetystä Whatsapp-viestistä olisi tuollainen todiste.

Jos hän tuollaisen todisteen pystyy esittämään, mene tapaamaan häntä.

Tapaamisen alussa pyydä häntä vielä näyttämään puhelimestaan tuo viesti, ja varmista että se todella on tuona flunssa-aikana lähetetty. Whatsapp-kuvakaappaus saattaa olla lavastettu, eli vaikka tänään lähetetty.

Jos viestin ajankohta ei ole feikattu, jatkakaa treffejä siitä eteenpäin haluamallanne tavalla.

Jos mies ei pysty todistamaan vuoden vanhaa flunssaansa, hän on suurella todennäköisyydellä valehtelija.

PS: en näe mitä syytä on poistaa Tinder-matcheja, etenkään sellaiselta josta on vielä kiinnostunut. "Hän ei ehkä ole kiinnostunut minusta" on erittäin huono syy poistaa Tinder-match.

Vierailija
56/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja huomannut, että jos mies haluaa tavata, mies ottaa yhteyttä. Eri juttu sitten, miten kauan siihen menee. Ihmiset voivat olla kummallisissa elämäntilanteissa ja joskus ei vaan pysty kykenemään. 

Vaikea siis sanoa, mitä miehen päässä liikkuu.

Maailmassa on monia naisia, jotka haluaisin tavata, mutta en silti ota yhteyttä. Mies ei ota välttämättä yhteyttä, vaikka haluaisi tavata. Nämä ovat ihan huuhaa -juttuja, jotka yrittävät vain sälyttää riskin kaikesta miehelle.

57/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. En näe mitä syytä on poistaa Tinder-matcheja, etenkään sellaiselta josta on vielä kiinnostunut. "Hän ei ehkä ole kiinnostunut minusta" on erittäin huono syy poistaa Tinder-match.

No mä olen monta kertaa poistanut sellaisen matchin, jonka olen kutsunut treffeille ja antanut ehdotuksia ajankohdastakin ja mies on vastannut, että katsotaan lähempänä. Sitten kun on kulunut useita viikkoja ilman mitään viestejä, niin tuskin se mies haluaa tavata enää siinä vaiheessa. Jos mies on kiinnostunut tapaamaan, niin kyllä se voi heti katsoa kalenteristaan sopivan ajankohdan 

Vierailija
58/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit joku 15. Vaihtoehto. Kai mies kokeili kaikki läpi mut ei onnannut. 

Blokkas ny se jokakolon jämäukko ja mene eteenpäin. 

Vierailija
59/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovi treffit. Sitten kun on niiden aika, "sairastu" flunssaan.

Jonka jälkeen ghostaat vuodeksi ja deittailet muita miehiä. 

Vierailija
60/100 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksei se mies itse voinut ehdottaa uusia treffejä kun hän itse oli ne perunut? Hän sanoi, että jäi odottamaan, että minä ehdottaisin uusia treffejä. 

Ap

Niinhän hän sanoi. Sanat ovat kuitenkin vain sanoja. Tuon sanomalla hän vain pelasti omat kasvonsa, ja näköjään täydestä meni. Kyllähän olisi ehdottanut tapaamista itse perumisensa jälkeen, jos olisi halunnut tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan