Aamu tv.ssä Ben Zyskowicz sanoi sen suoraan
Käännytyslaista klo 7.48. Tiivisti hyvin mistä kaikesta on kysymys. Katsokaa areenasta.
Kommentit (288)
Minua nauratti tuo tyyli millä puhui. Vähän kuin olisi selostanut vähä älyisille asiaa. S e l v ä s t i j a h i t a a s t i.
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti tuo tyyli millä puhui. Vähän kuin olisi selostanut vähä älyisille asiaa. S e l v ä s t i j a h i t a a s t i.
Eli juuri oikealle kohteelle oikeaan tapaan. Hitto Bensku on fiksu mies.
Kerrankin aloitus, jossa kerrotaan kanava ja kellonaika, jotta oikea kohta löytyy nopeasti <3 Kannattaa tosin kuunnella jo 7:46 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti ben yliarvioi vasurien ja toimittajien kyvyt kun nuo ei ymmärrä millään määrällä rautalankaa.
Toisaalta jos hesari väittää sivuillaan että pekka toveri julisti sodan puhuessaan venäjän touhuista, eikä tuo tosiaankaan sitä tehnyt, niin en tiedä miten alas rima pitää laskea että hesarissa ymmärretään mitään.
Miten Tytti Tuppurainen kestää itseään?
Miksi sdp ei vastustanut työelämän heikennyksiä yhtä kiivaasti ?
Mulla meni myös tunteisiin toi ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli juuri oikealle kohteelle oikeaan tapaan. Hitto Bensku on fiksu mies.
Todellakin vauhkoontuneille ja kiihtyneessä mielentilassa oleville ihmisille pitää selittää asia selvästi ja hitaasti. Se hidas puhe myös rauhoittaa kohderyhmää, joka on jäänyt jumiin omissa ajatuksissaan niin, että tarvitsevat rauhoittelua ennen kuin mikään muu sanoma menee perille.
Eiku tänne pitää päästä ihan kaikkien jotka meidän rakas naapurimaan ukko meidän kiusaksi laittaa.
Mä teen kolmea duunia, että pystyisin elättämään heitä.
Lisää lisää. Kaikki tänne vain.....
Vierailija kirjoitti:
No ymmärsikö vasemmistolaiset? Oikeistolaiset ymmärtää ihan Benin normaalia puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Ben väärinymmärtää tahallaan ja vääntelee persumaiseen tylliin Sofian puheita.
Ben on yksi eduskunnan kokeneimpia ja yli puoluerajojen arvostetuimpia edustajia. Hänen henkilöön hyökkääminen on hyvin noloa oman oksan sahaamista sinulta.
Miksi uutisissa ei nyt näytetty tuota Zyskon puhetta. Tyttösen tuputusta vain tuli.
Vierailija kirjoitti:
Miten Tytti Tuppurainen kestää itseään?
Miten SINÄ kestät itseäsi?
Yksi aivoilla ajatteleva vs kaksi aatteella ajattelevaa.
Kannattaa muistaa myös että tiedustelulla on myös sellaista tietoa jota ei julkisesti kansalle kerrota. Se kerrotaan vain pienelle porukalle joka päättää.
Arvostan Beniä myös. Kokenut poliitikko. Hyvin nytkin puhui täyttä asiaa.
Ihana tuo Sofia Virta. Vihreillä on nykyään ihanan ärhäköitä edustajia. RÄyh wäy wäy vuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ben väärinymmärtää tahallaan ja vääntelee persumaiseen tylliin Sofian puheita.
Ben on yksi eduskunnan kokeneimpia ja yli puoluerajojen arvostetuimpia edustajia. Hänen henkilöön hyökkääminen on hyvin noloa oman oksan sahaamista sinulta.
CIAn rahoilla Ben on uransa luonut.
Ruplapalkalla sinä höpöttelet.
Miksi minipuolue vihreät saa aina niin paljon olla äänessä mediassa?
Juup👍 hokasin saman. SDP jäi mulle entiseksi puolueeksi. Miten joku voi vastustaa tätä lakia.