Allsång på Skansen jälleen tänään
Yhdeksältä Pernilla Wahlgren kutsuu jälleen laulamaan. Mukana ruotsalaisten rakastama legenda Tomas Ledin sekä Omar Rudberg, Peg Parnevik, Mange Schmidt ja Byz.
Kommentit (122)
Olin yllättynyt, että Fröken Snusk oikeasti osaakin laulaa. Olin kuvitellut pelkäksi hupihahmoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt, että Fröken Snusk oikeasti osaakin laulaa. Olin kuvitellut pelkäksi hupihahmoksi.
Voitti juuri masked singer kisan täällä ruotsin puolella
Ja taas mennään! Kaunis ilma Skansenilla jälleen.
Julkkiksista mukana ainakin urheilujournalisti Dusan Umicevic, SVTn toimittaja Anna Hedenmo ja Lars-Åke Wilhelmsson (draghahmo Babsan). Sekä Pernillan aviomies Christian Bauer.
Onko nuo palkkikorkokengät nyt muotia. Kiilakorkokengät sopis paremmin Pernillan tyyliin.
Onpa kaunis kesäilta Tukholmassa jälleen tänään.
Ruotsin kuninkaan Kaarle Kustaan Sollidenin linnassa on jo monena kesänä järjestetty Solliden Sessions -konsertteja. Ellen Krauss oli yksi tämän vuoden 10 artistista, hänellä oli konsertti Sollidenin puistossa 13. heinäkuuta.
Liamoo (Liam Cacation Thomassen) on Ruotsin Idol-voittaja vuodelta 2016. Liamoon juuret ovat Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Filippiineillä.
Ruotsissa on aika kova taso artisteissa jotka ovat ehkä jo sen kovimman sukseen ohittaneet. Ja laulut ovat hyvin kauniita, jotenkin tyylikkäitä, tai muuten sopivia yhteislaulutilaisuuteen. Sellaista hiukan vähemmän vaativaa musaa huumoria ja räppiä on vain maltillisesti. Paljon seisotaan vain paikallaan ja annetaan laulutaidon puhua. Sellaistakin huomaa kaipaavansa ja onneksi on Allsång.
Pridehömpällä on tuokin ohjelma pilattu. En katso enää.
Vierailija kirjoitti:
Pridehömpällä on tuokin ohjelma pilattu. En katso enää.
Et ole ainoa! tämä Nillan show kuvaa hyvin elämää täällä Ruotsin puolella: aurinko paistaa kaikki on niiiiin ihanaa ja samalla on Euroopan väkivaltaisin maa elää ja asua ..
Tänään jää katsomatta Olympialaisten takia
Pitää katsoa SVTltä sopivana ajankohtana. Mukana mm. sympaattinen Christer Sjögren
Mä olen yrittänyt saada teinin kiinnostumaan ruotsin kielestä katsomalla hänen kanssaan tätä ohjelmaa. No, joskus innostuu laulamaan mun kanssa. Pernilla on todella hurmaava, mutta teini tykkäsi Sannasta enemmän.
Ruotsissa miehet näyttää naisilta ja naiset miehiltä.
Ruotsissa ei muuten saa viedä laukkua ei edes käsilaukkua yleisötapahtumiin. Terrorismin uhan takia.
Yksi hyvä laulaja tässä jaksossa. Eka esiintyjä ja mies tietysti. Outoja takkutukkaisia naisia kaikki muut 🤮
Pernillalla sentään onnistuneet hiuspidennykset ja siististi kammattukin.
Tykkään Miss Lin lauluista. Kruununprinsessa Victoria perheineen oli ystäviensä kanssa Miss Lin konsertissa heinäkuun lopulla Borgholmin linnassa.
https://www.svenskdam.se/kungligt/se-bilderna-estelles-och-oscars-somma…
Katson vasta tänään jaksoa olympialaisten takia. 74-vuotiaalla Christer Sjögrenillä on ihana ääni.
Tänään kesän viimeinen jakso, mukana mm. Orup, Isak Danielson ja Miriam Bryant.
Suosittelen katsomaan SVT Playsta, niin ei tarvitse kärsiä selostuksesta + näkee ne jälkilaulannat.
Jännää miten tuo Viking Glory on niin kovin myöhässä joka tiistai...