Allsång på Skansen jälleen tänään
Yhdeksältä Pernilla Wahlgren kutsuu jälleen laulamaan. Mukana ruotsalaisten rakastama legenda Tomas Ledin sekä Omar Rudberg, Peg Parnevik, Mange Schmidt ja Byz.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tylsempää katsottavaa ja kuunneltavaa olla, kuin ruotsalaiset hoilaamassa puistokonsertissa?
Painu nyt sitten v*ttuun tästä ketjusta
Siisti suusi
T. Eri
En jaksa kuunnella tuollaisia rullaatilauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tylsempää katsottavaa ja kuunneltavaa olla, kuin ruotsalaiset hoilaamassa puistokonsertissa?
Ylipirteää suomalaiseen makuun.
Eikös Mikko Alatalo vetänyt tällaista Tampereella.
Tammerkosken sillalla oli ohjelman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Pegin käsitatuoinnit näyttää siltä että ne olisi piirtänyt joku 5 vuotias.
Aivan järkyttävän näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä kerran yleisössä. Pelotti, että Alatalo tulisi laittamaan mikin mulle. Onneksi ei tullut.
Yks tangokuningatar oli kauhee hienohelma. Vaati nauhoittamaan laulunsa yhä uudelleen monta kertaa ennen kuin meni mielestään täydellisesti. En muista sen nimeä nyt. Paljon ollut esillä, vaaleahiuksinen, erosi miehestään ym.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluukohan tänäkin vuonna automaattiaseen papatus kesäillassa taustalla?
Has sanit siellä vaan keppostelee.
Näkee jo pelkästään tästä ketjusta mitä persereikäkansaa suomalaiset on. Haukkuvat Allsångia tylsäksi, typeräksi, ei sovi suomeen, liian pönöttävää, liian sitä ja liian tätä siis negatiivisessa mielessä. Helvetti että inhoan suomalaisia Juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Ne kuullostaa kaikki samanlaiselta, vain sanat vaihtuvat. Ruottalaiset ei osaa tehdä musiikkia, ainakaan iskelmiä ja poppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kuullostaa kaikki samanlaiselta, vain sanat vaihtuvat. Ruottalaiset ei osaa tehdä musiikkia, ainakaan iskelmiä ja poppia.
Joo, eikä he ole menestyneet myöskään Euroviisuissa !
Hyvä ohjelma, olen katsonut jo vuosia. Olen asunut ruotsissa niin pitkään että on helppoa laulaa mukana. Porukkaa aina paljon, joten suosittu on, vaikka suomalaiset eivät tällaisen hyvän päälle mitään edes tajua, täällähän vain näytetään kun nuoriso rämpii kurassa Raumanmeren juhannuksessa, öh mikä näky.
Onko vielä perusteellisesti käsitelty ketkä on järkyttävimmän näköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä kerran yleisössä. Pelotti, että Alatalo tulisi laittamaan mikin mulle. Onneksi ei tullut.
Yks tangokuningatar oli kauhee hienohelma. Vaati nauhoittamaan laulunsa yhä uudelleen monta kertaa ennen kuin meni mielestään täydellisesti. En muista sen nimeä nyt. Paljon ollut esillä, vaaleahiuksinen, erosi miehestään ym.
Oliko Marita Taavitsainen?
Tomas Ledin on kyllä yksi karismaattisimmista ja seksikkäimmistä miehistä mitä tiedän. Ja kuvitelkaa: seitsenkymppinen!
Tosiaan se alkuperäinen ketju on poistettu, jostain syystä ? En ihan ymmärrä miksi? Ja tuon elokapina / selänne poistamiset ymmärrän.. ilmeisesti muutama kahjo jatkuvasti avasi uusia ketjuja casesta..
Mä en voi sietää tota juontajaa enkä ketään sen jälkikasvustakaan! Leuhkaa porukkaa ja niin itseään täynnä. Sitäpaitsi toi huutaa!
Pian alkaa taas ja saadaan nähdä ihana Pernilla.
Mukana tänään Jill & The Johnsons, Medina, Timo Räisänen, Oscar Zia ja Parham sekä Tommy Nilsson.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ohjelma, olen katsonut jo vuosia. Olen asunut ruotsissa niin pitkään että on helppoa laulaa mukana. Porukkaa aina paljon, joten suosittu on, vaikka suomalaiset eivät tällaisen hyvän päälle mitään edes tajua, täällähän vain näytetään kun nuoriso rämpii kurassa Raumanmeren juhannuksessa, öh mikä näky.
Niin no, parhaaseen katseluaikaanhan sitä tietysti täällä näytettäisiin vuositotlkulla, jos ei sitä kukaan katsoisi, eikä siitä pitäisi. Pus ja Hej sinne vaan <3
Ja Tukholmassa paistaa jälleen aurinko.
Viime viikon keskustelu poistettiin jostain syystä.