Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko irtisanoutunut "tyhjän päälle"? Mieli tekisi taas näin loman kynnyksellä - ei oli

Vierailija
02.07.2024 |

Mieli tekisi taas näin loman kynnyksellä - ei tarvitsisi palata paskaan työhän - tai itseasiassa sairaaseen työyhteisöön. Tosin säästöjä ei ole tähän käyttää, se estää.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Paras juttu minkä ikinä tein siinä duunissa. Asiat järjestyi sitten vähän ajan päästä. Nyt on täysjärkinen pomo ja suht mielekäs duuni. Ei tarvi tehdä enää yhtään 40h työvuoroa.

Vierailija
2/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Paras asia mitä olen koskaan tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei sitä asuntolaina niskassaan viitsinyt tarkoituksella ottaa riskejä. Nyt kun lainat on maksettu ja on puskuriakin melkoisesti, voisin noin tehdäkin. Luulen kuitenkin, että etsisin edelleen ensin uuden työpaikan ennen irtisanoutumista. Minä kun olen turvallisuushakuinen ihminen.

Vierailija
4/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ton tekee jos on puoliso elättämässä...

Vierailija
5/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku mietti. Lähtis lomalle, jättäisi irtisanomislapun samalla. Ei kommentoisi mitään. saisi lomarahat. v mäinen kiusaaja pomo voisi teettää asiat palkaamalla lisää sukulaisiaan. tosin ei mitään hajua työn sisällöstä. ja kv-yritys josta tuli pomon sukuyritys, neljä sukulaista palkattu, yksi pariskunta samassa johtoryhmässä, lainaa firman työkaluja luvatta, kertoo härskejä loukkaavia vitsejä saunaillassa, lähettää sähköpostia jonkin asiantuntijan aikeista tämän puolesta. muun paikkakunnan työntekijät jos joku hullu on sanonut ettei ole täältä päätyvät kiusaamis listalle. saa muita häirintään mukaan.

näistä varmaan muistelmissa lisää. ns merkkihenkilö, kylä päällikkö, taisi onneksi eläköityä hiljattain.

Vierailija
6/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomista en pystynyt tosiaan nauttimaan kun mielessä oli koko ajan kuolemanloukkuun palaaminen. En usko että kadut. Yllättäen sitä aina jotain löytää jotain ja usein jopa paljon parempaa, vaikka aluksi pelottaa ja on tuo "tyhjän päällä" olemisen idea päässä. Et ole tyhjän päällä. We got you. Ehkä voit jo nyt lomalla alkaa katsella uutta paikkaa ja irtisanoudut kun uusi paikka on hallussa.

Vierailija
7/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää irtisanouduin Stockalta tyhjän päälle työttömäksi 50-kymppisenä 30 vuoden jälkeen. En vaan kestänyt enää niitä mulk kuja asiakkaita ja päälliköitä. Elämäni paras päätös. Nyt ei enää itketä ja saan nukuttua.

Vierailija
8/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä 2019 irtisanouduin ja muutin pois Helsingistä. Katunut olen alle 0 sekuntia.

Vierailija
9/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää irtisanouduin Stockalta tyhjän päälle työttömäksi 50-kymppisenä 30 vuoden jälkeen. En vaan kestänyt enää niitä mulk kuja asiakkaita ja päälliköitä. Elämäni paras päätös. Nyt ei enää itketä ja saan nukuttua.

Taas näitä 5010 ikäisiä 😔

Vierailija
10/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen yksineläjä ja vihasin työtäni niin paljon, että irtisanouduin. Sain karenssin,  olin työttömänä jonkin aikaa, elin köyhästi, mutta sain mielenterveyteni kuntoon. Paras päätös ikinä. 

Vierailija
11/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaksi kertaa noin, enkä ole katunut kumpaakaan hetkeäkään 

kummallakin kerralla sain uuden työn parissa kuukaudessa 

Vierailija
12/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. 

Vierailija
13/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kuin joku kirjoittajista - irtisanoudun ja muutan pois Helsngistä.

ap

Vierailija
14/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaan duuniin ja sairaaseen työyhteisöön ei kannata vuosiaan tuhlata. Ei ole minkään rahan arvoista.

Vierailija
15/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyhjänpäälle, eikö kannattaisi, jo töissä ollessa etsiä se uusi paikka ja sitten vasta irisanoutua

Vierailija
16/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja olen lähtenyt paskasta duunista. Menee heti työkkäriin ja ruinaa päästä johonkin cv piirtely kurssille, karenssi palaa siihen.

Vierailija
17/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt kuitenkin josko jostain idyllisestä pikkukylästä - ei liian pienestä, ne alkaa ahdistaa jossain vaiheessa - löytyisi kiva pieni työ. Vaikka Porvoosta! Mutta tosiaan: tilanne saattaa muuttua surkeasta vielä surkeammaksi, mutta en silti usko, että kadut surkeiden asioiden taaksen jättämistä vaikka niitä tulisi sitten useampia peräkkäin ja taas saisi muutta tms. jne.

Vierailija
18/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kesälomalla muutama vuosi sitten minulle valkeni, että jos palaan töihin, jossain lähitulevaisuudessa romahdan tai ehkä kuolen työpisteeni ääreen. Soitin irtisanomisilmoitukseni, kuittasin irtisanomisajan lomalla, eikä tarvinnut enää palata töihin. Säästöjä oli noin 3 kk elinkustannuksiin, ei kumppania elättämässä tai muutakaan tukiverkkoa. En kadu. Opiskelen nyt uudelle alalle rutiköyhänä, mutta järjissäni ja hengissä. 

Vierailija
19/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen irtisanoutunut aikoinaan kamalasta paikasta. Alle 2 kk työttömyyttä ja sen jälkeen tuli uusi, kiva työpaikka, missä olen vieläkin. Onneksi uskalsin lähteä!

Vierailija
20/73 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tai no, en jäänyt täysin tyhjän päälle vaan sivutoiminen yrittäminen muuttui päätoimiseksi kun lopetin paskanmakuiset palkkatyöt. Tulot vähenivät mutta ei kaduta ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan