Millä tavalla uskoaksesi eroat muista palstamammoista?
Minulla on vähän kliseinen heitto, eli uskon olevani keskivertoa palstamammaa kevyempi.
Saatoin myös olla koulussa parempi kuin jotkut.
Toisaalta olen varmasti huonompi kokki kuin valtaosa täällä kirjoittavista.
Entä te?
Kommentit (92)
Käyn töissä, hoidan itseäni, olen normaalipainoinen, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei eläimiä, ei mielenterveysongelmia, ei lemmikkejä ja en harrasta miehissä juoksemista.
Osaan laittaa ruokaa, pitää kodin siistinä ja minulla on hyvä elämänhallinta.
En käytä päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Monista eroan ihan vaan sillä, että olen vasuri.
Tämä on kyllä totta. Kaikki muut ovat persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen älykkyydeltäni täysin ylivertainen.
Ammatti?
Ammatti tekee ihmisestä älykkään?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan täällä ovat. Lisäksi miljunääri ja aatelinen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan liikuntaa ja suklaata pystyn syömään max 2 riviä päivässä enkä varmaan koskaan ole syönyt kokonaista suklaalevyä yhdeltä istumalta.
Mä olen reilusti ylipainoinen (vielä) enkä ole koskaan pystynyt syömään kokonaista suklaalevyä yhdeltä istumalta. Aina kuvitellaan ylipainoisten pystyvän tuohon, mutta ei kyllä pidä paikkaansa. Tuon pari riviä mäkin voin syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti?
Ammatti tekee ihmisestä älykkään?
Antaahan se vähän osviittaa.
Kirjoitin ylppäreissä paremmin kuin suurin osa täällä. Olen luovempi kuin valtaosa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Monista eroan ihan vaan sillä, että olen vasuri.
Väitätkö, että oikeistolaiset lukee tätä paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ylppäreissä paremmin kuin suurin osa täällä. Olen luovempi kuin valtaosa täällä.
Montako ällää?
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä, hoidan itseäni, olen normaalipainoinen, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei eläimiä, ei mielenterveysongelmia, ei lemmikkejä ja en harrasta miehissä juoksemista.
Osaan laittaa ruokaa, pitää kodin siistinä ja minulla on hyvä elämänhallinta.
En käytä päihteitä.
Todellinen friikki! Hanki elämä!
Hyvin tuntuu naisille menneen päähän täällä esitetyt väitteet, että palstalla kirjoittavat naiset ovat tyhmiä, lihavia ja ilkeitä, kun luullaan, että erotutaan muista koulumenestyksellä, hoikkuudella tai iloisuudella. Kannattaisi kyllä miettiä, miten todennäköistä se on, että itse vaan sattuu jostain luonnonoikutsta olemaan mukava ja kaikki muut naiset pääsääntöisesti ovat inhottavia. Ei kovin uskottavaa. Riittävästi kun valheellista väitettä toistetaan, sitä ruvetaan pitämään totena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti?
Miten se tähän liittyy?
No kerrotaan kuitenkin, sähkötekniikan diplomi-insinööri. Jospa tällä saisi tilattua muutaman insinöörivitsin. Hauskin vitsi itselle oli, kun eräs nuori blondi päätti vitsailla insinöörien kustannuksella, ja paljastui että hän oli vieläpä sihteeri.
Olen totaalinen luuseri, mutta kuitenkin erityisen pidetty ihminen sosiaalisissa suhteissani, lisäksi vieraat ihmiset tykästyy minuun tosi helposti.
Suurin osa miehistä elämässäni on ollut hyviä tai vähintään ok ihmisiä. En ole joutunut pitkäaikaisiin tekemisiin paskiaismiesten kanssa ihmissuhteissa tai muuten.
Koko
Sukutausta ja ehkä siitä johtuvat vanhanaikaiset mielipiteet
Ehkä oikea ikä - fyysinen ja mielen ikä ovat eri juttuja
Elämänkokemus - mutta puuttu kokemus hyvästä ja toimivasta pariseksisuhteesta (jos edes yksi mieheistäni olisi pystynyt johonkin sellaiseen)
Usko Jumalaan / ei mikään hihhuli ollenkaan kuitenkaan
Tykkään kirjoittaa - usein tulee pitkiä tekstejä joista moni ei kait tykkää...
Ei omia lapsia ja näihin liittyviä juttuja . koulusta kokemusta kaikilta tasoilta.
Olen tyytyväinen elämääni. Minusta ihan tavallinen, vaikkapa marraskuinen, maanantai on kiva ja hyvä päivä.