Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lisäännytään, ja sitten parutaan täällä kun on niin raskasta?

Vierailija
03.12.2024 |

Haukutaan oikein yksityiskohtaisesti täällä ne lapset, jotka on täysin vapaaehtoisesti tehty. On todella raskasta lukea joka päivä näitä aloituksia, miten kauheeta se elämä niiden mukuloiden kanssa sitten on. Olette päätöksenne tehneet. Nyt ei auta muuta kuin vain jaksaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yksinkertaisesti et lukisi nitä avauksia? Jos tuntuu, että palstalla kirjoitetut asiat alkavat tuntua ylitsepääsemättömiltä, voisit kokeilla vaikka lenkille lähtemistä.

Vierailija
2/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että ihmiset osaavat ennustaa?

Itse iniset 24/7, vaikka oli jo syntyessäsi nähtävissä, että sinusta tulee luuseri.

Vierailija
4/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ratkaistu. Suomalaiset eivät enää lisäänny. Älä sitten valita sen lopputulosta. 

Vierailija
5/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ihmeessä miksi sä luet näitä raskaita aloituksia? Ja sitten valitat niistä tänne. Mikä logiikka?

Vierailija
6/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lisääntyy tällaiseen maailmaan?

Ja todellakin. Sit mangutaan kun ei millään janipetran kans jaksa ja ei ole rahaa ruokaan, vuokraan eikä mihinkään. Almuja jouluruokiin ym..

Vierailija
7/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viime aikoina on tainnut äityleillä olla oikein ekstrarankkaa, kun joka päivä on kauheita valitusaloituksia.🙄 Täällähän joku vaati jopa, että yhteiskunnan pitäisi kustantaa äityleille ilmaista lastenhoitoapua.😂

Vierailija
8/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vauva.fi ja täällä jaetaan vauvaelämään liittyviä asioita. Mm. haetaan vertaistukea. Vauvat ovat ihania, mutta vauvojen hoitaminen on toisinaan raskasta ja väsyttävää. 

Vierailija
9/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lisääntyy tällaiseen maailmaan?

Ja todellakin. Sit mangutaan kun ei millään janipetran kans jaksa ja ei ole rahaa ruokaan, vuokraan eikä mihinkään. Almuja jouluruokiin ym..

Joo, parempi käyttää vain elämä palstailemiseen.

Vierailija
10/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lasten haukkumisketjuja täällä sitten päivästä toiseen on, en ole itse nähnyt?

Vierailija
11/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitan olla lukematta niitä aloituksia. Alkaa vain ärsyttää. Itsekin olen kyllä ihmetellyt ihan samaa.

Vierailija
12/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin oli ihan vaan silleen mielestään hyvä äiti kun olisi "kiva äiti". Näillä eväillä sitten vaan lisääntymään ja huomataankin että eihän tämä ollutkaan sitä mitä halusin enkä olekaan kiva äiti.

Vierailija
13/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lisäänyin saadakseni lapsivapaita. Työssäkäyvät sukulaiset ovat täysiä paskoja kun ovat arkipäivät töissä ja hoitavat lapsia vain viikonloppuisin!

Kärsivä äiti Nastolasta

Vierailija
14/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ratkaistu. Suomalaiset eivät enää lisäänny. Älä sitten valita sen lopputulosta. 

Liikakansoittumiselle olisikin kyllä syytä tehdä jotain. Maapallo tuhoutuu kun lisäännytään liikaa.

Vierailija
15/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vauva.fi ja täällä jaetaan vauvaelämään liittyviä asioita. Mm. haetaan vertaistukea. Vauvat ovat ihania, mutta vauvojen hoitaminen on toisinaan raskasta ja väsyttävää. 

Vauvat ja lapset ovat ihania. Mutta joskus on vaikeita hetkiä, vertaistuki on parasta tukea. Ja tämä on tosiaan vauva, oli tarkoitettu alunperin äideille. Nyt täällä trollataan päivät pitkät milloin mistäkin ja nyt kitistään parista vauvaelämään liittyvästä aloituksesta, jotka voi jättää lukematta. Joillakin ihmisillä on outo tarve kontrolloida kaikkea ja rajoittaa ja määräillä.

Vierailija
16/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset vähättelyt sieltä. Ikävää ap, että omaa hätääsi ei kohdattu lapsena, ja nyt olet oppinut tämän empatiakyvyttömän käytösmallin, jossa kaikki ikävä on oma syy, ja muutenkaan muut eivät saa ikinä valittaa mistään, koska aina muilla menee paremmin/huonommin. Itse tietysti teet kaiken aina täydellisesti, ja jos jotain sattuukin, vika on tietysti vain muiden tai olosuhteiden. Suosittelen lämpimästi terapiaa, ap.

Vierailija
17/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse iniset 24/7, vaikka oli jo syntyessäsi nähtävissä, että sinusta tulee luuseri.

Kyllä normaalin ihmisen pitää ymmärtää mihin on ryhtymässä jos lapsia hankkii. Jos ei muuten niin lastenkasvatuskirjoja lukemalla. Voi kun olisi psyykkiset testit vanhemmaksi haluaville.

Vierailija
18/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä lapsia ei millään jaksa, tulee mieleen oisko se monessa tapauksessa lasun paikka. Vähän tuntuu kun palstaa lukee, että aika epämääräisissä oloissa niitä lapsia väkisin vaan koitetaan sietää. Lapsiraukat!

Vierailija
19/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalin ihmisen pitää ymmärtää mihin on ryhtymässä jos lapsia hankkii. Jos ei muuten niin lastenkasvatuskirjoja lukemalla. Voi kun olisi psyykkiset testit vanhemmaksi haluaville.

Joo,mä kannatan myös jotain soveltuvuustestejä.

Vierailija
20/28 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin rakastutaan ihmiseen joka voi jonain hetkenä tuntua tosi ärsyttävältä mutta siltikin sen kanssa haluaa olla 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä