Millä tavalla uskoaksesi eroat muista palstamammoista?
Minulla on vähän kliseinen heitto, eli uskon olevani keskivertoa palstamammaa kevyempi.
Saatoin myös olla koulussa parempi kuin jotkut.
Toisaalta olen varmasti huonompi kokki kuin valtaosa täällä kirjoittavista.
Entä te?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuntuu naisille menneen päähän täällä esitetyt väitteet, että palstalla kirjoittavat naiset ovat tyhmiä, lihavia ja ilkeitä, kun luullaan, että erotutaan muista koulumenestyksellä, hoikkuudella tai iloisuudella. Kannattaisi kyllä miettiä, miten todennäköistä se on, että itse vaan sattuu jostain luonnonoikutsta olemaan mukava ja kaikki muut naiset pääsääntöisesti ovat inhottavia. Ei kovin uskottavaa. Riittävästi kun valheellista väitettä toistetaan, sitä ruvetaan pitämään totena.
En minä ole tuollaista väitettä mistään lukenut, vaan ihan itse palstaa lukiessani havainnut, että täällä on paljon ilkeitä ja negatiivisia kirjoittajia jotka eivät suhtaudu elämään kovin rennosti, ja paljon näkee muiden naisten arvostelua aivan turhista jutuista kuten ulkonäkö ja tyyli (ja näissä viesteissä sitten paljon yläpeukkuja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen älykkyydeltäni täysin ylivertainen.
Ammatti?
Miten se tähän liittyy?
No kerrotaan kuitenkin, sähkötekniikan diplomi-insinööri. Jospa tällä saisi tilattua muutaman insinöörivitsin. Hauskin vitsi itselle oli, kun eräs nuori blondi päätti vitsailla insinöörien kustannuksella, ja paljastui että hän oli vieläpä sihteeri.
Sinun olisi pitänyt hieman avata tuota vitsiä, joku sihteeri ei ymmärtänyt sitä😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ylppäreissä paremmin kuin suurin osa täällä. Olen luovempi kuin valtaosa täällä.
Montako ällää?
Yksi, lyhyt matikka. Tarkoitin valtaosa. Varmaan täällä on superälykkäitä, jotka ovat kirjoittaneet monta ällää. Yksi älläkin on saavutus.
Näytän ikäiseltäni (48v), minua ei joka paikassa luulla kymmeniä vuosia nuoremmaksi eikä Alkossakaan kysytä papereita.
Olen peruspositiivinen. Täällä tuntuu olevan kovin paljon negatiivisuutta. Lisäksi uskon että olen mahdollisesti palstan vakkareista varakkain, tai ainakin top3:ssa.
Ehkäpä nämä: minulla oli syöpä lapsena, olen melko varakas ja lisäksi kk-bruttotulot palkkatyöstä yli 10t€/kk, kumppanini on hävittäjälentäjä.
Kun oikein mietin, niin keksin yhden asian. Jossa luultavasti olen top 1 %:ssa. Kykenen oppimaan täysin uutta ja uudistumaan nopeasti vielä 45-vuotiaana. Teen luovaa työtä, pystyn luomaan nahkani lähes kokonaan. Tämä on harvinaista. Yleensä ihmiset jämähtävät tiettyyn tyyliin tai tiettyyn tapaan tehdä asioita.
Täällä on porukkaa niin laidasta laitaan, ei täällä ole mitään homogeenistä laumaa. Joten pirun vaikea vastata. Kaikki me silti ollaan palstamammoja, jopa nekin, jotka sen korkean ratsunsa selästä ylemmyydentuntoisena huutelevat. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuntuu naisille menneen päähän täällä esitetyt väitteet, että palstalla kirjoittavat naiset ovat tyhmiä, lihavia ja ilkeitä, kun luullaan, että erotutaan muista koulumenestyksellä, hoikkuudella tai iloisuudella. Kannattaisi kyllä miettiä, miten todennäköistä se on, että itse vaan sattuu jostain luonnonoikutsta olemaan mukava ja kaikki muut naiset pääsääntöisesti ovat inhottavia. Ei kovin uskottavaa. Riittävästi kun valheellista väitettä toistetaan, sitä ruvetaan pitämään totena.
En minä ole tuollaista väitettä mistään lukenut, vaan ihan itse palstaa lukiessani havainnut, että täällä on paljon ilkeitä ja negatiivisia kirjoittajia jotka eivät suhtaudu elämään kovin rennosti, ja paljon näkee muiden naisten arvostelua aivan turhista jutuista kuten ulkonäkö ja tyyli (ja näissä viesteissä sitten paljon yläpeukkuja).
Tai sitten täällä huutelee muutama ilkeä aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista eroan ihan vaan sillä, että olen vasuri.
Väitätkö, että oikeistolaiset lukee tätä paskaa?
No ainakin kirjoittavat. Tämähän on oikeistolaisten trollausfoorumi.
Vierailija kirjoitti:
Kun oikein mietin, niin keksin yhden asian. Jossa luultavasti olen top 1 %:ssa. Kykenen oppimaan täysin uutta ja uudistumaan nopeasti vielä 45-vuotiaana. Teen luovaa työtä, pystyn luomaan nahkani lähes kokonaan. Tämä on harvinaista. Yleensä ihmiset jämähtävät tiettyyn tyyliin tai tiettyyn tapaan tehdä asioita.
Tämä johtuu siitä, että olen joutunut monta kertaa elämäni aikana ikäänkuin luomaan nahkani. Hypännyt täysin eri elämäntilanteesta toiseen, jossa mm. eri ammatti ja eri kaveripiiri. Minusta on muotoutunut sopeutuja, myös luova ratkaisija tämän takia. Pystyn mahduttamaan itseni monenlaiseen muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti?
Prostituoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ylppäreissä paremmin kuin suurin osa täällä. Olen luovempi kuin valtaosa täällä.
Montako ällää?
Yksi, lyhyt matikka. Tarkoitin valtaosa. Varmaan täällä on superälykkäitä, jotka ovat kirjoittaneet monta ällää. Yksi älläkin on saavutus.
Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti?
Miten se tähän liittyy?
No kerrotaan kuitenkin, sähkötekniikan diplomi-insinööri. Jospa tällä saisi tilattua muutaman insinöörivitsin. Hauskin vitsi itselle oli, kun eräs nuori blondi päätti vitsailla insinöörien kustannuksella, ja paljastui että hän oli vieläpä sihteeri.
Vitsi että insinöörit ovat tosikkoja, pitää tässä tapauksessa paikkansa. Sinä niin kuin kerroit hauskan vitsin tiedostamatta ja se vitsin kohde olet sinä itse. Olet joo tosi fiksu. Narsisti 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista eroan ihan vaan sillä, että olen vasuri.
Väitätkö, että oikeistolaiset lukee tätä paskaa?
Vasenkätinen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako ällää?
Mitä mä just luin? Olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako ällää?
Eikä ole.
On täällä. Kaikenlaisia ihmisiä. Hyvin älykkäitä, taviksia, hulluja, julkkiksia, yksinkertaisia ihmisiä.
Minusta yksikin L ylppäreissä on hieno saavutus, jos sitä tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako ällää?
Mitä mä just luin? Olet nolo.
Ja miten niin? Pääsin insinööriopintoihin tuon lyhyen matikan L:n takia.
Nimessäkö?