Millä tavalla uskoaksesi eroat muista palstamammoista?
Minulla on vähän kliseinen heitto, eli uskon olevani keskivertoa palstamammaa kevyempi.
Saatoin myös olla koulussa parempi kuin jotkut.
Toisaalta olen varmasti huonompi kokki kuin valtaosa täällä kirjoittavista.
Entä te?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ylppäreissä paremmin kuin suurin osa täällä. Olen luovempi kuin valtaosa täällä.
Montako ällää?
Yksi, lyhyt matikka. Tarkoitin valtaosa. Varmaan täällä on superälykkäitä, jotka ovat kirjoittaneet monta ällää. Yksi älläkin on saavutus.
Mitä mä just luin? Olet nolo.
Ja miten niin? Pääsin insinööriopintoihin tuon lyhyen matikan L:n takia.
Eihän tämä ole edes todellista...
Olen keski-ikäinen tietokonepelejä pelaava nainen. Aika usein palstalaiset tuntuu herjaavan tätä harrastusta, niin ehkä tämä tekee minusta erilaisen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut pari-tai työsuhteessa 42 vuotisen elämäni aikana kuin yht n 2 vuotta. Hulluus on estänyt molemmat.
Mutta et sitten aloitusta osannut lukea oikein kuitenkaan?
En mitenkään. Käsitykseni mukaan täällä on tosi paljon korkeastikoulutettuja kaupunkilaisnaisia. Etenkin parhaat huumoriherjat on toisiaan tosi älykkäästi kirjoitettuja. Mulla on korkeat odotukset palstalaisista tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen tietokonepelejä pelaava nainen. Aika usein palstalaiset tuntuu herjaavan tätä harrastusta, niin ehkä tämä tekee minusta erilaisen.
Minkä tyylisiä pelejä tykkäät pelata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä roolipelejä. Viimeisimpinä mm. BG3. Cyberpunk ja Noituri-sarja. Tulevaan Dragon age Veilguardiin suhtaudun suurella varauksella, koska petyin pahasti DA:Inquisitor:n. Mutta myös strategiat kuten Civilisation-sarja on hyvää ajanvietettä. Joskus pelasin Wowia, mutta en enää. Se on muuttunut liikaa omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ylppäreissä paremmin kuin suurin osa täällä. Olen luovempi kuin valtaosa täällä.
Montako ällää?
Yksi, lyhyt matikka. Tarkoitin valtaosa. Varmaan täällä on superälykkäitä, jotka ovat kirjoittaneet monta ällää. Yksi älläkin on saavutus.
Mitä mä just luin? Olet nolo.
Ja miten niin? Pääsin insinööriopintoihin tuon lyhyen matikan L:n takia.
Eihän tämä ole edes todellista...
Ulkonäön puolesta (ja muutenkaan) kukaan ei arvaa, että olen myös insinööri. Olen luultavasti palstan ainoa salainsinööri.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on giggeli....
Täällä on enemmänkin kuin vain muutama giggeli, eikö joku väittänyt että 30% kirjoittajista on miehiä? Lukijoita varmasti yli 40%.
Ohhoo, pikkukallevitsi oli modeille liikaa!
En osaa kovinkaan paljon tietskan käyttöä -esim. videon siirtäminen tänne-öö,miten?
En pidä egoni pönkittämistä valehtelemalla mitenkään peruskommunikaationa taikka edes hyväksyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen älykkyydeltäni täysin ylivertainen.
Ammatti?
Miten se tähän liittyy?
No kerrotaan kuitenkin, sähkötekniikan diplomi-insinööri. Jospa tällä saisi tilattua muutaman insinöörivitsin. Hauskin vitsi itselle oli, kun eräs nuori blondi päätti vitsailla insinöörien kustannuksella, ja paljastui että hän oli vieläpä sihteeri.
Vitsi että insinöörit ovat tosikkoja, pitää tässä tapauksessa paikkansa. Sinä niin kuin kerroit hauskan vitsin tiedostamatta ja se vitsin kohde olet sinä itse. Olet joo tosi fiksu. Narsisti 🤡
😂
Et näköjään edes ymmärtänyt millaisen vitsin tämä blondi sihteeri kertoi. Vinkki: vitsissä liitettiin insinööriin sama ominaisuus, joka toistuu varsinkin blondivitseissä.
Fiksuudesta ja viisaudesta en sano mitään, mutta kai älykkyydestä kertoo ammattia enemmän se, että olen Mensan jäsen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on giggeli....
Noin pieniä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä roolipelejä. Viimeisimpinä mm. BG3. Cyberpunk ja Noituri-sarja. Tulevaan Dragon age Veilguardiin suhtaudun suurella varauksella, koska petyin pahasti DA:Inquisitor:n. Mutta myös strategiat kuten Civilisation-sarja on hyvää ajanvietettä. Joskus pelasin Wowia, mutta en enää. Se on muuttunut liikaa omaan makuuni.
Joo. Itse en ole noista kuin Cyberpunkia vähän kokeillut. Roolipeleissä vähän se että joutuu paljon tunteja upottaa ennen kuin peliin pääsee sisälle. Siitä syystä itsellä se kynnys aloittaa on aika korkea. Mutta on kumminkin parit pelit läpi koluttu esim. Skyrim ja Borderlands 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti?
Miten se tähän liittyy?
No kerrotaan kuitenkin, sähkötekniikan diplomi-insinööri. Jospa tällä saisi tilattua muutaman insinöörivitsin. Hauskin vitsi itselle oli, kun eräs nuori blondi päätti vitsailla insinöörien kustannuksella, ja paljastui että hän oli vieläpä sihteeri.
Vitsi että insinöörit ovat tosikkoja, pitää tässä tapauksessa paikkansa. Sinä niin kuin kerroit hauskan vitsin tiedostamatta ja se vitsin kohde olet sinä itse. Olet joo tosi fiksu. Narsisti 🤡
😂
Et näköjään edes ymmärtänyt millaisen vitsin tämä blondi sihteeri kertoi. Vinkki: vitsissä liitettii
Miten voisikaan ymmärtää, hän on näes nimittäin blondi ja sihteeri🤣🤭
Tykkään työstäni naisvaltaisella alalla.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti?
Miten se tähän liittyy?
😂
Et näköjään edes ymmärtänyt millaisen vitsin tämä blondi sihteeri kertoi. Vinkki: vitsissä liitettii
Ei sillä vitsillä ole tässä kontekstissa mitään väliä. Mensan jäsen etkä ymmärrä mitä ajoin takaa.. Se että pidät itseäsi muita ylempänä ja parempana, ja se että olet huumorintajuton.
Teen työtä, johon taustani ei anna mitään viitteitä. Tämäkin on harvinaista.