Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
21/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen parhaani etteivät _miehet_ kiinnostu ja olen aika hyvin onnistunut. Olemus ei kuitenkaan ole rupsahtanut, siitä voi ehkä päätellä että joku muu saa kyllä kiinnostua.

Vierailija
22/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enemmän kuin koskaan, sen jälkeen kun erosin 42-vuotiaana. 

N47

Sait miehiltä enemmän huomiota nelikymppisenä, kuin parikymppisenä?

Uskooko kukaan näitä voimafantasioita :D ?

Ei tartte uskoakaan, ei mun päivä siitä pilalle mene. Joskus totuus on tarua ihmeellisempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en koskaan käy missään, missä sellainen voisi ilmetä. Kyllä nuo instassa tykkää mun kuvista. 

Oikein näyttäviä naisia pyydetään treffeille kadulla, kaupoissa, kahvilan jonossa. 

Harvoin kävelen kaduilla, kahviloissa käyn vielä harvemmin. Kaupassa käyn, mutta koskaan ei kukaan siellä lähesty, joten kai sitten voin vastata, että ei ole vientiä. 

Toki ihmiset tutustuu toisiinsa myös töissä, harrastuksissa ja yhteisten tuttavien/ystävien kautta. 

Vierailija
24/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni vie minut kaupoille, joskus terveysasemalle ja lomillekin. Veljeni vei minut kerran kampaajalle kun oma mies oli sairaana, ja isäni vei aikoinaan minut kovina pakkastalvina kouluun. Hyvin on vientiä ollut, tosin joskus turvauduttava onnikkaankin. 

Vierailija
25/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en koskaan käy missään, missä sellainen voisi ilmetä. Kyllä nuo instassa tykkää mun kuvista. 

Oikein näyttäviä naisia pyydetään treffeille kadulla, kaupoissa, kahvilan jonossa. 

Harvoin kävelen kaduilla, kahviloissa käyn vielä harvemmin. Kaupassa käyn, mutta koskaan ei kukaan siellä lähesty, joten kai sitten voin vastata, että ei ole vientiä. 

Toki ihmiset tutustuu toisiinsa myös töissä, harrastuksissa ja yhteisten tuttavien/ystävien kautta. 

Työkavereina on vain naisia, harrastuksissa en näe ketään ja ystäviä ei ole. En siis todellakaan tiedä olisiko oikeasti vientiä, kun en näe miespuolisia muuta kuin siellä kaupassa. Nyt alkoi oikein ahdistaa, kun tätä elämääni mietin. Hyi h***tti. 

Vierailija
26/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni rakkauden kypsemmällä iällä, olin lähemmäs 50-vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi. Oon ihan tavallinen. Viimeksi vähän aikaa sitten kotonani sähkötöitä tehnyt mies alkoi tehdä työn jo loputtua tikusta asiaa ja viestitellä enemmänkin. Sinänsä ihan asiallisia juttuja joihin en kehdannut olla vastaamattakaan, mutta aavistin kyllä jo aika varhain mistä on kyse. Ei siinä sitten kovin kauaa mennyt kun alkoi avautua onnettomasta avioliitostaan. 

Vierailija
27/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista koska joku mies olisi viimeksi lähestynyt minua. Ehkä joskus 2010-luvun alkupuolella?

Deittisaitteja en ole koskaan kokeillut.

Vierailija
28/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin elämäni rakkauden kypsemmällä iällä, olin lähemmäs 50-vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi. Oon ihan tavallinen. Viimeksi vähän aikaa sitten kotonani sähkötöitä tehnyt mies alkoi tehdä työn jo loputtua tikusta asiaa ja viestitellä enemmänkin. Sinänsä ihan asiallisia juttuja joihin en kehdannut olla vastaamattakaan, mutta aavistin kyllä jo aika varhain mistä on kyse. Ei siinä sitten kovin kauaa mennyt kun alkoi avautua onnettomasta avioliitostaan. 

Ei tavalliset naiset ole suosittuja miesten keskuudessa. Oot tod näk tavallista hyvännäköisempi ja sen lisäksi olet jotenkin lämpimän ja turvallisen oloinen ym. 

Vierailija
29/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka. Olen jo maho niin voin antaa panna huoletta paljaalla.

Etkä pelkää että saat tai tartutat pöpöjä? Vastuutonta.

Vierailija
30/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmet eivät ole 72v., vaan 95-105v. Jos haluatte dissata, niin tehkää se taustatyö edes kunnolla.

Vierailija
31/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana.  Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.

Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.

Oon 42 v nainen ja mun parasta ennen päivä oli joskus kolmivitosena mutta ihmiset on toki erilaisia. 

Vierailija
32/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
33/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia ja välillä hankaliakin tilanteita, kun oma alainen, työkaveri tai yhteistyökumppani lähestyy vastaavissa aikeissa. Kuinka saat asian hoidettua niin, että toinen ei menetä kasvojaan ja työt sujuu jatkossakin. 

N47

Vierailija
34/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana.  Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.

Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.

Ei pidä paikkaansa. Viriileimmät vuoteni alkoivat nelikymppisenä.

Puhu sinä vain omasta äidistäsi.

Vierailija
35/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä, mutta tietysti harvemmin kuin nuorempana. Tätä tapahtuu lähinnä kesäaikaan, kun ihmiset ovat muutenkin enemmän ulkona ja sosiaalisempia - talvet sitä lähinnä jurottaa itsekseen eikä kukaan tule kauppajonossa tekemään tikusta asiaa.

N48

Vierailija
36/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enemmän kuin koskaan, sen jälkeen kun erosin 42-vuotiaana. 

N47

Sait miehiltä enemmän huomiota nelikymppisenä, kuin parikymppisenä?

Uskooko kukaan näitä voimafantasioita :D ?

Tää on jostain ihmeen syystä totta. Itse koin saman, tosin olin vähän alle 40, mutta olen kuullut samaa monilta naisilta. Miehet ei meinaa tätä jostain syystä ilmeisesti uskoa, enkä itsekään olisi uskonut nuorena. Mutta niin se vaan oli että elämäni ehdottomasti "kuumimmat" vuodet oli kun olin 34-39v. 

Vierailija
37/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmet eivät ole 72v., vaan 95-105v. Jos haluatte dissata, niin tehkää se taustatyö edes kunnolla.

Jep, seittemänkymppiset on mm Annoja, Pirjoja, Riittoja, Soileja. 

Vierailija
38/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. En halua miestä.

Vierailija
39/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hameenlinnankaupunkiuutiset.fi/paikalliset/6504738

Vierailija
40/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Viriileimmät vuoteni alkoivat nelikymppisenä.

Puhu sinä vain omasta äidistäsi.

Sama mulla. 30-38v harrastin todella vähän se ksiä.  Ei kiinnostanut eikä jaksanut, kun oli pieniä lapsiakin. Nyt päälle 40v ja ei paljon muu ole mielessäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän