Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?
Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana. Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.
Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.
En kyllä löydä itseäni tästä asiatekstistä, mutta ilmeisesti olen poikkeus.
Nimim. alakerta luistava ja komea nuorempi mies vei minut mennessään. minä 50+, mies 40+.
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta ennen päivä koittaa noin 45-vuotiaana. Naisen hedelmällisyys alkaa laskea nopeasti jo noin 35-vuotiaana. Miehet hakevat kumppanikseen ja puolisokseen hedelmällistä naista, joka voi tulla raskaaksi ja synnyttää yhteisen lapsen.
Ikääntyvä, yli 45-vuotias nainen on seksuaalisesti haluton. Moni on omasta tahdostaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Ikääntyvän henkinen ja fyysinen suorituskyky heikkenee vuosi vuodelta. Vaihdevuodet alkavat ja alapää on kuiva kuin Saharan aavikko. Sänkykamari jaksaa kiinnostaa vain nukkumistarkoituksessa.
Tuliko hyvä fiilis kun sait tämän kirjoitettua? Sinänsä se ja sama, jokainen voi pitää omat kuvitelmansa mutta tuppasi jopa vähän naurattamaan selibaatit sun muut
No ei, en ole ikinä ollut kaunis. Erikoisen näköinen ja karismaattinen kyllä. Kyllä niitä päästä varpaisiin skannauksia kuitenkin kokee.
Jo pitkään miehet jotka minusta kiinnostuu on olleet Bi. Naiset minuun enemmän kiinnittää huomiota ja se on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Viriileimmät vuoteni alkoivat nelikymppisenä.
Puhu sinä vain omasta äidistäsi.
Sama mulla. 30-38v harrastin todella vähän se ksiä. Ei kiinnostanut eikä jaksanut, kun oli pieniä lapsiakin. Nyt päälle 40v ja ei pal
40 vuoden ikä tuntuu olevan jonkinlainen vedenjakaja naisten välillä, mitä seksihaluihin tulee. Osalla kaikki kiinnostus seksiä kohtaan romahtaa täysin, ja osalla taas seksivietti kiihtyy aivan hillittömästi.
Vierailija kirjoitti:
No ei, en ole ikinä ollut kaunis. Erikoisen näköinen ja karismaattinen kyllä. Kyllä niitä päästä varpaisiin skannauksia kuitenkin kokee.
Jo pitkään miehet jotka minusta kiinnostuu on olleet Bi. Naiset minuun enemmän kiinnittää huomiota ja se on ihanaa.
Sanoisin siis, että minulla rajatusti vientiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Voi poika. Voi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Viriileimmät vuoteni alkoivat nelikymppisenä.
Puhu sinä vain omasta äidistäsi.
Sama mulla. 30-38v harrastin todella vähän se ksiä. Ei kiinnostanut eikä jaksanut, k
Joo, oon kohta 43 eikä mulla oo vaihtareita tms mutta ei kyllä seksi kiinnosta tippaakaan. Vaikea ymmärtää että on joskus edes kiinnostanut.
On vientiä. Käyn tansseissa ja flirttailen sydämeni kyllyydestä.
Just eilen mourusin miehen perässä koko päivän ja todellakaan ei ollut Saharaa missään :D
Ehkä 40-vuotiaiden pitäisi alkaa ajatella ikuisuutta, ei vain seksiä... Missä ovat perheesi, lapsesi ja muut asiat?
Onko vanhainkoti sinulle unelmapääte?
Kuka pitää kädestäsi kun kuolet?
Olen varattu (sormukset sormessa) ja käyttäydyn asiallisesti enkä ota kontaktia miehiin, mutta aina joku yrittää tulla juttusille.
Tämä on sinänsä hassua, että nuorena sinkkuna näin ei ollut. Silloin naimisissa ollutta siskoani tultiin aina iskemään. Taitaa olla se sormus joku juttu. Että jos on varattu, on hyväksitodettu, ja jos sellaiselta lohkeaa, niin se ei jää roikkumaan.
Odotan aikaa, kun saisi olla rauhassa. Härskimmillään minua on tultu iskemään mieheni käydessä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enemmän kuin koskaan, sen jälkeen kun erosin 42-vuotiaana.
N47
Sait miehiltä enemmän huomiota nelikymppisenä, kuin parikymppisenä?
Uskooko kukaan näitä voimafantasioita :D ?
Täällä naisilla vetovoima vain kasvaa mitä vanhemmaksi he tulevat. Huipussaan se on varmaan sitten joskus kahdeksankymppisenä hieman ennen kuolemaa.
No on. Ihmettelen kyllä itse että miksi, omasta mielestäni olen jo rupsahtanut. Mutta ilmeisesti hyvä kroppa tekee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 40-vuotiaiden pitäisi alkaa ajatella ikuisuutta, ei vain seksiä... Missä ovat perheesi, lapsesi ja muut asiat?
No, ei noita voi määräänsä enempää suunnitella, aika moni ei kuole rauhallisesti missään vanhainkodissa vaan rutistuu yksinään kuoliaaksi autokolarissa, hukkuu, saa sydänkohtauksen, jää kaatuvan puun alle metsässä..
Varattujen miesten keskuudessa olisi vientiä jos se kiinnostaisi. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kirjoittaa näin? Eihän lapsiakaan tule ilman että on ensin ollut seksiä? Ja kuolema voi tulla nuorempanakin. Jos haluaa tulla ymmärretyksi kannattaa kirjoittaa selvästi.
Noo..en kyllä juurikaan käy missään missä voisi tapahtua mitään kontaktin ottoa. Olen kai kasvoilta ihan kaunis ja kiitos geenien, hyvin säilynyt. Toisaalta viimeksi kun olen kokenut lähestymisiä, olin 41 ja ehkä kuutisen kiloa kevyempi kuin nyt 44 vuotiaana. Siitä vielä muutama kilo kevyempänä 37 vuotiaana sain useinkin aloitteita miehiltä. Mutta mikä nyt liittyy mihinkin, olin silloin hetken sinkku ja miten se omakin käytös peilaa siihen kuinka vastakkainen sukupuoli toimii..
Mutta yhtäkaikki, olen sitä mieltä, että muutama kilo ylipainoa (BMI mulla noin 26) karsii kiinnostuneita ehkä selkeämmin kuin suoranaisesti ikääntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä.
Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.
N41
Miehet saa niin vähän matcheja että ne swaippaa oikealle kaikki katsomatta kuvia tai profiileja sen tarkemmin. Tykkäysten määrä ei siis tarkoita että mies pitäisi edes tykkäämänsä naisen ulkonäöstä. Saitko sieltä Tinderistä yhtään parisuhdetta?
Kylläpä miehet sitten ovat yksinkertaisia otuksia kun noin tekevät. Eipä sellaisella ukolla mitään tekisi, liian tyhmä minulle.
"Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi"
Mitäköhän se voisi johtua, onpa kyllä aivan valtava mysteeri 🙄
Leikki leikkinä, minä voin kertoa sinulle mistä se johtuu: olet hyvännäköinen.