Kaupan kassa ei ole tinder. Oletko yrittänyt iskeä kaupan kassaa?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
En mutta minulla on suosikki kassaneiti jonka kassan aina valitsen 😙
M37
Ei tuo väärin ole, inhimillistä tykätä jostakin enemmän kuin toisesta. Mutta voi olla niinkin että tykkää kaikista!
En ole iskenyt kaupan kassaa. Tiedostan, että nuoret naiset ovat hyvännäköisiä. En ahdistele heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää luulko, että hymyilevä, katsekontaktin ottava ja moikkaava kassa tekee niin, koska haluaisi tutustua paremmin. Niin toimitaan, koska työnantaja käskee. Muu flirttailu ja mukahauskojen vitsien laukominen naurunhöhötyksineen on vain noloa ja ahdistavaa.
Ei todellakaan käske vaan suosittelee.
-Kauppias
Kyllä käsketään ja vielä hyvääpäivänjatkoakotkotukset päälle, noottia tulee ellei muista sanoa. Ja näiden sosiaalisesti kömpelöiden miesten kohdalla on vain kiristettävä tekohymy naamalle ja nämähän kuvittelevat että nyt se kassatyttö onkin muhun ihastunut.
En tiedä onko näin K-kaupoilla mutta meillä S-ryhmässä ei ole.
-kauppias
Ei pidä paikkaansa. Kyllä velvoitetaan tervehtimään ym litaniaa...Ja S-ryhmässä ei ole kauppiaita.
Myyjää on hyvä muistuttaa että asiaks on aina oikeassa ja sitten voi lipaista poskea kielellä ja iskeä silmää
Olen ystävällinen kassoille ja vastaan hyvää päivänjatkoa toivotuksiin. Tympeitä asiakkaita riittää varmasti.
Huono palvelu jos ei oo kassa naura edes tekonaurua vitseilleni. Ensi kerralla menisin eri kassalle
Tervehtiminen on normaalia asiallista käytöstä joka miespuoliselta myyjältä riittää ja koetaan asiallisekeksi.
Naispuoluselta myyjältä odotetaan kohteliaisuuden ja asiallisuuden lisäksi sitä aina sitä s...anan hymyä, koska vasta sitten se miesasiakas kokee tulleensa hyvin palvelluksi.
Miksi ap haluaa lopettaa vain naisten ahdistelun kassoilla? Tyypillinen feministi ilmeisesti. Ap:n mielestä on siis ihan ok, että mies myyjälle voi keski-ikäiset, eläkeikäiset ja juopot/nistit naiset heittää vaikka mitä rivouksia. Vai kuvitteleeko ap elävänsä jossain intersektionaalisessa feministi fantasiamaailmassa, jossa miehet ei kohtaa aspa hommissa mitään häirintää? Ota ap säkki pois päästä ja avaa silmäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Sultan XL kondomeja ja sattui rempseä kassarouva kassalle jonka kanssa heitettiin juttua kun ei ollut muita asiakkaita. Seuraavana viikonloppuna käytettiin koko paketti yhdessä.
Jäikö se tuohon yhteen pakettiin?
Vierailija kirjoitti:
Myyjää on hyvä muistuttaa että asiaks on aina oikeassa ja sitten voi lipaista poskea kielellä ja iskeä silmää
Asiakas aina oikeassa, no ei todellakaan ole. Muuta kuin omasta mielestään. Loppu lauseeseen yök.
Vierailija kirjoitti:
Pehmittelen vain. En yritä iskeä ;)
Tämä on erittäin tyypillinen ahdistelijan kommentti. "Enhän minä mitään ahdistele, olen vain mukava ja sosiaalinen. "
Säälittää ne maksaläiskäiset,kaljuuntuvat ukot crocseissaan jotka luulee että vielä on taito hyppysissä kun kohtelias kassaneiti hymyilee kuten kunnon asiakaspalvelijan kuuluu. Papat hei,juna meni jo, sillä 19v tytöllä on samanikäinen poikakaveri jonka luo menee töiden jälkeen panemaan,ei niiiä kiinnosta viisikymppiset ukot. Ellei nyt kassalle tule joku Jeffrey Dean Morgan tai Leonardo Di Caprio..
Vierailija kirjoitti:
Huono palvelu jos ei oo kassa naura edes tekonaurua vitseilleni. Ensi kerralla menisin eri kassalle
Ei liity palveluun mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta minulla on suosikki kassaneiti jonka kassan aina valitsen 😙
M37
Ei tuo väärin ole, inhimillistä tykätä jostakin enemmän kuin toisesta. Mutta voi olla niinkin että tykkää kaikista!
Antaisin kyllä kunnon kyytiä kaikille lähikaupan typsyköille! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Säälittää ne maksaläiskäiset,kaljuuntuvat ukot crocseissaan jotka luulee että vielä on taito hyppysissä kun kohtelias kassaneiti hymyilee kuten kunnon asiakaspalvelijan kuuluu. Papat hei,juna meni jo, sillä 19v tytöllä on samanikäinen poikakaveri jonka luo menee töiden jälkeen panemaan,ei niiiä kiinnosta viisikymppiset ukot. Ellei nyt kassalle tule joku Jeffrey Dean Morgan tai Leonardo Di Caprio..
Ei ole pappojen vika jos tyhmä tytsy luulee heidän yrittävän pokata. Taitaa kassatytsyn elämä pyöriä oman navan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Automaattikassaa olen vuosikaudet käyttänyt.
Robottirakkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaattikassaa olen vuosikaudet käyttänyt.
Robottirakkaus
Robokassa vie vain rahat toisin kuin suomalaiset naiset.
En ole, mutta kaupan kassa on pyytänyt minua kahville. Mies ei ollut tyyppiäni ja oli liian vanhanoloinen minulle, mutta en laittanut pahakseni. Minusta on vaan kivaa että miehet vielä uskaltavat pyytää naista kahville kaupassakin. Tehellusestu sanottuna en tykkää tästä nyky Suomen kulttuurista, missä joka asiasta voidaan loukkaantua ja tehdä valitus.
S-ryhmäläinen kauppias, nyt on tämäkin sitten kuultu...