Kaupan kassa ei ole tinder. Oletko yrittänyt iskeä kaupan kassaa?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kassapoliisi sä luulet olevas, isketään jos huvittaa
Kannattaa varautua siihen, että kassahenkilö iskee nyrkillä takaisin, jos yrität hyppiä iholle. Yäk mitä inhotuksia täällä taas palstailee,🤮
En ole vielä 40 vuoteen edes harkinnut iskeväni ketään, vaikka puute on hirmuinen joskus. Olen minä aika sälli itsehillinnässä, enkös vain
Kassalla katson aina valtion viivaa ja puhun monotomisella äänellä
Kerran meinasin ihan ihastua yhteen aivan uskomattoman upeaan kassatyöntekijään.
Jotkut vanhat papat on niin voimansa tunnossa ja henkeä täynnä että puhuvat härskejä juttuja kassalle vaikka mamma punastelee hihnan päässä pakaamassa tavaroita.
Etelä-Koreassa iskin pari kertaa ja pääsin jatkoille. Suomessa en ole iskenyt. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Koreassa iskin pari kertaa ja pääsin jatkoille. Suomessa en ole iskenyt. ~Mies26
Ei mennyt edes 2 minuuttia, kun alkoi alapeukutus! xD ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt edes 2 minuuttia, kun alkoi alapeukutus! xD ~Mies26
Taidat olla uusi täällä. Nämä miesvihaajat alapeukuttaa aina miesten kommentteja, jos mies ei asetu naisten puolelle esim. tässä ketjussa mies voi saada yläpeukkuja, jos sanoo, että ei häiritse kassaneitejä. Tuo häiritse-sana on tärkeä miesvihaajille, koska heistä me miehet häiritsemme, emme juttele kivoja. M28
Minulle on kahdesti käynyt juurikin päinvastoin.ollessani 20 v kävin kaverieni kanssa tivolissa ja juuri ennenkuin olimme lähdössä pois, tuli erään laitteen ohjaaja tyttö minun luokseni ja sanoi,minun oli pakko tulla sanomaan,että sinulla on ihanat silmät,näin jälkikäteen harmittaa edelleenkin,että häkellyin ja menin tilanteesta niin hämilleni,etten osannut sanoa tai edes tehdä mitään. Ihmekös tavallaan tuo,sillä hän oli todella nätti.
Toinen kerta kohdalleni osui kun kerran olin lamaannuttamassa aivosolujani, eli kansankielellä rentoutumassa vetämässä perskännejä tutun baarin baaritiskillä istuen ja minua uutterasti palvellut naispuolinen baarimikko höpötteli kanssani ja jossakin välissä hän sanoi että alat olla siinä kunnossa että minä voin viedä sinut täältä kotiin..no minähän tartuin tarjoukseen, mutta en siinä vaiheessa ihan hoksannut,että hän tarkoitti omaan kotiinsa,ei minun,mutta niin tai näin tarina sai onnellisen lopun kaikesta huolimatta. En suosittele myyjiä iskemään heidän töissä ollessaan, mutta ihmisiä hekin pohjimmiltaan vain ovat.
Aika on syntyä ja aika kuolla. Aika on istuttaa ja aika repiä istutus.
Aika on hurmata ja aika parantaa. Aika on purkaa ja aika rakentaa.
Aika on itkeä ja aika nauraa. Aika on valittaa ja aika hypellä.
Aika on heitellä kiviä ja aika kerätä kivet. Aika on syleillä ja aika olla syleilemättä.
Aika on etsiä ja aika kadottaa. Aika on säilyttää ja aika viskata pois.
Aika on reväistä rikki ja aika ommella yhteen. Aika on olla vaiti ja aika puhua.
Aika on rakastaa ja aika vihata. Aika on sodalla ja aika rauhalla.
Mutta kaupan kassaa älä sinä iske, äläkä yksinhuoltajaan koske, niin saat onnellisen elämän.
Niin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Oudoin mulle sattunu tapaus oli rautakaupassa asiakasta palvellessa. Asiakkaana eläkeläispariskunta jotka kävi usein hakemassa sitä sun tätä remonttiaan varten. Tulivat kysymään ihan suoraan että "Oletkos sie sinkku? Meillä on mukava lapsenlapsi joka ei oo löytäny vieläkää miestä kaverikseen?"
Vähän oli outo tilanne.
Myöhemmin kyllä tapasin tämän punapäisen naisen muussa yhteydessä. Mukava nainen oli mutta minä en ollut sinkku.
Kai panit silti?
Kassa voi olla joillekin setämiehille se ainoa paikka, missä nuori ja nätti nainen tiedostaa setämiehen olemassaolon ja saattaapa jopa väläyttää hymyä ja tervehtiä iloisesti. Tämä riittää joillekin setämiehille jo merkiksi flirtistä, ja sitten mennään!
Kaikella on aikansa ja oma paikkansa.
Liian kaukaa on turha hakea turhia haaveita.
Onnen voit löytää myös Lidlin kassalta.
* Lidl on halpa*
(Saattaa sisältää liikemainontaa)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte?
Sitä, että Aasiassa se ei ole ahdistelua. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudoin mulle sattunu tapaus oli rautakaupassa asiakasta palvellessa. Asiakkaana eläkeläispariskunta jotka kävi usein hakemassa sitä sun tätä remonttiaan varten. Tulivat kysymään ihan suoraan että "Oletkos sie sinkku? Meillä on mukava lapsenlapsi joka ei oo löytäny vieläkää miestä kaverikseen?"
Vähän oli outo tilanne.
Myöhemmin kyllä tapasin tämän punapäisen naisen muussa yhteydessä. Mukava nainen oli mutta minä en ollut sinkku.
Kai panit silti?
No tottakai! Mies ei petä, mies vaan panee.
Se ei ole ahdistelua, jos mies kysyy naista ulos.
Hyvä etten tiennyt tuollaista sääntöä. Onnellisesti naimisissa kaupan kassalta iskemäni naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän oli outo tilanne.
Kai panit silti?
No tottakai! Mies ei petä, mies vaan panee.
Tiesitkö , että suikkarit eivät ole pettämistä jos ei katsota silmiin, eikä nainen kurlaa?
En todellakaan, kaupankäynti on vakava asia. Tinkaan tietenki aina ja siihen saattaa liittyä pieni flirtti.