Kaupan kassa ei ole tinder. Oletko yrittänyt iskeä kaupan kassaa?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Siis iskeä ei saa enää kuin jossain Tinderissä? ei kiitos
Työssäolevat ihmiset pitää jättää rauhaan.
Älkää kuvitelko että hymyilevä asiallisesti käyttäytyvä, silmiin katsova komea miesasiakas olisi teitä jokaista kassamuikkelia iskemässä. Ei tässä kehtaa enää käyttää samaa kassaa, ja kauppojakin joutuu jo vaihtelemaan kun huomaa kyllä ne ajatuksissaan alastomaksi riisuivat kiimaiset katseet.
Kassatyttöihin on helppo ihastua. Hymyilevät ja toivottavat hauskaa päivää 👍
En ole. Mutta yksi Sokoksen ja yksi Suomalaisen kirjakaupan myyjä on yrittänyt iskeä minua. Toimii se noinkin päin joskus.
Täällä mammapalstan kotkat ei voi ymmärtää että samassa kaupassa niitä hyvännäköisiäkin miehiäkin käy, kuin se Pena 60v+
En ole. Itse olin aikoinaan opiskeluaikoina Alkossa töissä ja siellä asiakkaat yrittivät iskeä sekä kassalla ollessani että hyllyjä täyttäessäni.
Vierailija kirjoitti:
Nauratan kassaneitejä vitseilläni 😅
"Tuote on varmaan ilmainen kun ei kone hyväksy" ja "en tarvitse kuittia kun ei saa verotukseen" naurattaa aina 😂
Yks vaatekaupan myyjä pyysi minua treffeille. Meillä oli parin vuoden seksisuhde.
Aseksuaali ex pani katseellaan kassatyttöjä. Siitä tiedän, että tällaistakin voi tehdä. Se on joillekin aktia vastaava suoritus. Oikea seksi ei kiinnosta, vaan tällainen alakoululaisten tasolle jäänyt tiirailu, ilmeily, vihjailu, ohimennen hipaisu korvaa sen.
Jos kassatyttöjä ahdistaa, niin se voi johtua tällaisesta ahdistelusta. Se on taitavaa ja suorastaan sadistista, mitä tällainen keski-ikäinen katsepanomies pystyy tekemään elekielellään nuorelle naiselle. Vanha osaa jo torjua sen, mutta nuori ei. Trauma todennäköisesti vastaa haaroista kourimista, jos tällainen on toistuvaa. Tällaiseen ahdisteluun kannattaa suhtautua vakavasti, vaikka se on ns. vain katsomista. Sen pitäisi erottua hyvin myös kamerassa, se on näkyvää.
Kassatytöt on tylsiä, ei niitten kanssa voisi seurustella edes.
Näytän naismyyjille keskaria ja miehille sanon kiitos.
M29
En tietenkään ole vaikka yhtä lähikaupan kassaa muutaman vuoden ajan olisinkin halunnut treffeille pyytää. Sitten eräänä päivänä hällä olikin maha kasvanut ja kohta katosikin pitkälle lomalle.
No mitäs kun mun yks entinen kaveri (nainen) meni syömään pikaravintolaan ja siinä kassalla katseli sitä myyjää (mies) ja antoi loppujen lopuks sille paperilapun jossa luki hänen puhelinnumeronsa.
Eiks oo kauheeta?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs kun mun yks entinen kaveri (nainen) meni syömään pikaravintolaan ja siinä kassalla katseli sitä myyjää (mies) ja antoi loppujen lopuks sille paperilapun jossa luki hänen puhelinnumeronsa.
Eiks oo kauheeta?
Soittiko mies poliisit?
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo kauheeta?
Hyi stana mitä seksuaalista häirintää. Kait kaverisi joutui vastuuseen teoistaan? Vähintään korvauksia maksamaan traumasta.
Vierailija kirjoitti:
En kassaa, mutta kalatiskillä oli yksi päivä hyvännäköinen mies. Kävi mielessä, että oiskohan vapaa.
No jos kunnon kalamies on, niin varmasti on montakin vapaa
Vierailija kirjoitti:
Älkää luulko, että hymyilevä, katsekontaktin ottava ja moikkaava kassa tekee niin, koska haluaisi tutustua paremmin. Niin toimitaan, koska työnantaja käskee. Muu flirttailu ja mukahauskojen vitsien laukominen naurunhöhötyksineen on vain noloa ja ahdistavaa.
Itse en kyllä katso takaisin silmiin enkä pahemmin hymyile jos en ole kiinnostunut etten vaan missään nimessä antaisi vahingossakaan väärää signaalia.
Oudoin mulle sattunu tapaus oli rautakaupassa asiakasta palvellessa. Asiakkaana eläkeläispariskunta jotka kävi usein hakemassa sitä sun tätä remonttiaan varten. Tulivat kysymään ihan suoraan että "Oletkos sie sinkku? Meillä on mukava lapsenlapsi joka ei oo löytäny vieläkää miestä kaverikseen?"
Vähän oli outo tilanne.
Myöhemmin kyllä tapasin tämän punapäisen naisen muussa yhteydessä. Mukava nainen oli mutta minä en ollut sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kassaa, mutta kalatiskillä oli yksi päivä hyvännäköinen mies. Kävi mielessä, että oiskohan vapaa.
No jos kunnon kalamies on, niin varmasti on montakin vapaa
Vaikka tyyppi olisi muuten mukava, mutta jos kyseessä KALAtiski niin hyi yök, yök yök.
Suomalaista naista ei saa iskeä enää missään. Voi tulla syyte ym.