Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa ei ole tinder. Oletko yrittänyt iskeä kaupan kassaa?

Vierailija
01.07.2024 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html

Lopettakaa naisten ahdistelu kassalla.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis iskeä ei saa enää kuin jossain Tinderissä? ei kiitos

Suomalaista naista ei saa iskeä enää missään. Voi tulla syyte ym.

Vierailija
22/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis iskeä ei saa enää kuin jossain Tinderissä? ei kiitos

Työssäolevat ihmiset pitää jättää rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kuvitelko että hymyilevä asiallisesti käyttäytyvä, silmiin katsova komea miesasiakas olisi teitä jokaista kassamuikkelia iskemässä. Ei tässä kehtaa enää käyttää samaa kassaa, ja kauppojakin joutuu jo vaihtelemaan kun huomaa kyllä ne ajatuksissaan alastomaksi riisuivat kiimaiset katseet.

Vierailija
24/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyttöihin on helppo ihastua. Hymyilevät ja toivottavat hauskaa päivää 👍

Vierailija
25/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta yksi Sokoksen ja yksi Suomalaisen kirjakaupan myyjä on yrittänyt iskeä minua. Toimii se noinkin päin joskus. 

Vierailija
26/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammapalstan kotkat ei voi ymmärtää että samassa kaupassa niitä hyvännäköisiäkin miehiäkin käy, kuin se Pena 60v+

Vierailija
27/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Itse olin aikoinaan opiskeluaikoina Alkossa töissä ja siellä asiakkaat yrittivät iskeä sekä kassalla ollessani että hyllyjä täyttäessäni. 

Vierailija
28/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratan kassaneitejä vitseilläni 😅

"Tuote on varmaan ilmainen kun ei kone hyväksy" ja "en tarvitse kuittia kun ei saa verotukseen" naurattaa aina 😂

Vierailija
29/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vaatekaupan myyjä pyysi minua treffeille. Meillä oli parin vuoden seksisuhde.

Vierailija
30/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali ex pani katseellaan kassatyttöjä. Siitä tiedän, että tällaistakin voi tehdä. Se on joillekin aktia vastaava suoritus. Oikea seksi ei kiinnosta, vaan tällainen alakoululaisten tasolle jäänyt tiirailu, ilmeily, vihjailu, ohimennen hipaisu korvaa sen.

Jos kassatyttöjä ahdistaa, niin se voi johtua tällaisesta ahdistelusta. Se on taitavaa ja suorastaan sadistista, mitä tällainen keski-ikäinen katsepanomies pystyy tekemään elekielellään nuorelle naiselle. Vanha osaa jo torjua sen, mutta nuori ei. Trauma todennäköisesti vastaa haaroista kourimista, jos tällainen on toistuvaa. Tällaiseen ahdisteluun kannattaa suhtautua vakavasti, vaikka se on ns. vain katsomista. Sen pitäisi erottua hyvin myös kamerassa, se on näkyvää.

Vierailija
31/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatytöt on tylsiä, ei niitten kanssa voisi seurustella edes.

Vierailija
32/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän naismyyjille keskaria ja miehille sanon kiitos.

M29

Vierailija
33/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole vaikka yhtä lähikaupan kassaa muutaman vuoden ajan olisinkin halunnut treffeille pyytää. Sitten eräänä päivänä hällä olikin maha kasvanut ja kohta katosikin pitkälle lomalle.

Vierailija
34/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs kun mun yks entinen kaveri (nainen) meni syömään pikaravintolaan ja siinä kassalla katseli sitä myyjää (mies) ja antoi loppujen lopuks sille paperilapun jossa luki hänen puhelinnumeronsa.

Eiks oo kauheeta?

Vierailija
35/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs kun mun yks entinen kaveri (nainen) meni syömään pikaravintolaan ja siinä kassalla katseli sitä myyjää (mies) ja antoi loppujen lopuks sille paperilapun jossa luki hänen puhelinnumeronsa.

Eiks oo kauheeta?

Soittiko mies poliisit?

Vierailija
36/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks oo kauheeta?

Hyi stana mitä seksuaalista häirintää. Kait kaverisi joutui vastuuseen teoistaan? Vähintään korvauksia maksamaan traumasta.

Vierailija
37/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kassaa, mutta kalatiskillä oli yksi päivä hyvännäköinen mies. Kävi mielessä, että oiskohan vapaa.

No jos kunnon kalamies on, niin varmasti on montakin vapaa

Vierailija
38/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää luulko, että hymyilevä, katsekontaktin ottava ja moikkaava kassa tekee niin, koska haluaisi tutustua paremmin. Niin toimitaan, koska työnantaja käskee. Muu flirttailu ja mukahauskojen vitsien laukominen naurunhöhötyksineen on vain noloa ja ahdistavaa.

Itse en kyllä katso takaisin silmiin enkä pahemmin hymyile jos en ole kiinnostunut etten vaan missään nimessä antaisi vahingossakaan väärää signaalia.

Vierailija
39/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin mulle sattunu tapaus oli rautakaupassa asiakasta palvellessa. Asiakkaana eläkeläispariskunta jotka kävi usein hakemassa sitä sun tätä remonttiaan varten. Tulivat kysymään ihan suoraan että "Oletkos sie sinkku? Meillä on mukava lapsenlapsi joka ei oo löytäny vieläkää miestä kaverikseen?" 

Vähän oli outo tilanne.

Myöhemmin kyllä tapasin tämän punapäisen naisen muussa yhteydessä. Mukava nainen oli mutta minä en ollut sinkku.

Vierailija
40/143 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kassaa, mutta kalatiskillä oli yksi päivä hyvännäköinen mies. Kävi mielessä, että oiskohan vapaa.

No jos kunnon kalamies on, niin varmasti on montakin vapaa

Vaikka tyyppi olisi muuten mukava, mutta jos kyseessä KALAtiski niin hyi yök, yök yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi