Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
Liian isossa osassa olivat nämä artistit. Olisi pitänyt keskittyä tanssiin. Osa ei edes osannut puhua kunnon suomea vaan väänsi jotain finglishiä. Jestas.
Mutta eikö tarkoitus ollutkin "upata geimiä"? Näin ainakin juontaja sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirellan suosikki oli Anssi. Mmmmm ;)
On varmasti tulevina lähivuosina mukana tanssijana. Suurin piirtein jo luvattu asia. Valikoi jo Anssia parikseen.
Liian lyhyt ja täysin lapsi vielä.
On siellä lyhyitä ollut ennenkin, jopa tanssinopettajana. Ikä tuskin myöskään on este, koko ajanhan sinne koitetaan nuorisoa saada mukaan. Varmasti kohta kysytään, eri asia sitten haluaako osallistua.
En ole tykännyt ennen Niina Lahtisesta mutta nyt syön sanani, Niinahan on aivan ihana persoona ja on oppinut tanssimaankin ihan yllättävästi. Korisevan Arjaa olisin uskonut paremmaksi ja jopa kärkeen mutta ei siltä enää tunnu. Parhaansa kaikki yrittävät, Mikakin. Hänellä asenne kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä biisejä, joita teidän lastenlapset kuuntelee. Aina on nuoriso pilalla- sukupolvesta toiseen :D
Ei meillä ainakaan edes lapset kuuntele(lapsenlapsista puhumattakaan) iskelmää ja iskelmä soittaa noidenkin jokaisen musiikkia tiuhaan. Minä yli 60 nainen kyllä kuuntelen juuri tuota musiikkia mitä eilen soitettiin. Kaikki kappaleet oli tuttuja (paitsi Sara Siipolan) ja ihan mun lempimusiikkia.
Miten jotkut luulee, että yli 40 v kuuntelee vaan vanhaa tanssimusiikkia?:D
Tykkäsin kyllä eilen musiikkitarjonnasta paljon. Se oli illan parasta antia.
No hyvä että joku tykkäsi, minulle täysin outoja ja saavat oudoiksi jäädäkin.
Eivät artistit ainakaan yhdestä ja samasta levy-yhtiöstä tulleet, joten ei tämä ollut minkään yksittäisen levy-yhtiön mainos. Mutta TTK:n ongelmana on liian kova suosio. Kun ohjelma on joka viikko katsotuin ohjelma niin erinäisiä teemoja yritetään ympätä siihen joka viikko. Osa teemoista sopii ohjelmaan, kuten vaikkapa musikaalit, ja osa teemoista ei todellakaan sovi ohjelmaan kuten vaikkapa urheilu ja tuo eilen nähty "uutta suomalaista musiikkia" -teema. Eilisen teeman sijaan olisi voinut olla uutta suomalaista tanssimusiikkia -ilta jolloin Pookin ja Järviradion kanavilta tutuksi tulleet esiintyjät olisivat esittäneet uusimpia tanssilavahittejä.
Toisaalta jos itse saisin päättää niin teemoina olisi myös esimerkiksi suomalainen tango tai tanssilavakulttuuri. Olisivat huomattavasti sopivampia teemoja. Toki näitä teemoja nähdään myös muualla kuten DWTS:ssä. Sielläkin on ollut esimerkiksi kauhu,- elokuva -ja musikaaliteemaa. Joten ehkäpä niillä vain yritetään monipuolistaa ohjelmaa ja tansseja sekä haastaa opettajia keksimään koreografia erilaisiin teemoihin ja biiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni miettii sitä, että miksi Isaac on aina suu auki. Jos sillä vaikka on nenässä sellainen rakenne, että vaikea hengittää sen kautta.
Mun miehellä on näin ja aina kun tulee flunssakausi, hänellä menee nenä ihan tukkeeseen ja pakko käyttää jatkuvasti nenäsumutetta ja niistää nenää.
Sumutteet on täyttä kus,etusta! 😅 Vesi huuhtelu/ suolavesi parempi. Ja sipaisu ruokaljyä jääkaspista sieraimiin. Ihmiset kantaa rahansa turhuuksiin.
Ruokaöljyä ei säilytetä jääkaapissa. Öljy kyllä passaa moniin asioihin, kiitos vinkistä.
Lahtiska on kyllä yllättänyt. Positiivisesti. Hyvä Niina.
Saukkonen on kiitollinen yleisön suosiosta, joka on siivittänyt häntä eteenpäin.
Olen siitä yllättynyt. En laskenut, että näin pitkällä lokakuussa täällä oltaisiin. Olen realisti tässä. Hienoa, että on äänestäjiä, mutta kyllähän kaikki näkevät, että täällä on tasokkaampia pareja.
Hän lisää, että pitää ohjelmaa tanssiohjelman lisäksi viihdeohjelmana.
Vaikka somekuhina on ollut suurta, Saukkonen kertoo, ettei ole juuri saanut henkilökohtaisesti viestejä liittyen TTK-suoriutumiseensa.
Osa varmasti tykkää, osa ei tykkää ollenkaan.
Viihdeohjelmasta on kysymys, ja kaikki tietävät, mitkä ovat pelin säännöt tässä. Vedän joka kerta sata lasissa ja sitten katsotaan, mihin se riittää, hän toteaa.
Vierailija kirjoitti:
Höh, aika ilkeetä laittaa Mika tanssimaan laulun tahdissa jossa lauletaan, että " tiedän, että mä oon pelle" ja tuomaristo nauramaan vielä päälle. Toivottavasti, ei ollu tahallinen teko. 😕
Samaa tuli ihmeteltyä ja harmiteltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, aika ilkeetä laittaa Mika tanssimaan laulun tahdissa jossa lauletaan, että " tiedän, että mä oon pelle" ja tuomaristo nauramaan vielä päälle. Toivottavasti, ei ollu tahallinen teko. 😕
Niinpä. Jorma ja Vappu ainakin nauroivat makeasti, Jorma antaessaan pisteitä ja Vappu haastatellessaan Mikaa
Kyllähän se Jukkakin vihjaili, että jos viejä olisi liike ja vietävä asento, niin kyllähän siinä aikalailla nämä elementit täyttyi kunnolla, että liike pyöri asennon ympärillä vai miten sen nyt selittikään. Mutta sanojen välistä kuului vihjailu, miten huono tanssija Mika on hänenkin mielestään.
Mikä vihjailu? Kyllä Mika on ymmärtänyt jo saamistaan pisteistä, ettei ole paras tai edes kovin hyvä tanssija. Aina viimeinen pari. Mutta kun on mukaan lupautunut niin se homma silloin hoidetaan, vai mitä?
Eilen oli kiva nähdä Samin ja Linnean tanssi, koska Sami on hyvä koreografi ja tanssija ja Linnea niin taitava.
Ja esim. naisparit tanssi todella hyvin myös lainaopettajan kanssa. Hyvä Bess ja Niina!
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlaista kiusaa kuin vatkuttaa Olli Haloselle siitä savolaisesta sambasta. Siinä Jorma hörähteli moneen kertaan. Minusta se oli ivallista ja tahditonta käytöstä.
Eilnen TTK oli pohjanoteeraus vaikka Vappu oikein ääntään korottaen mainosti artisteja. Oli mielettömän, tyrmäävän ym ym hyviä. Hmm, makuasia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugandan pojalla sujui tanssi yllättävän hyvin, liekö syynä
että oli miespari. Sai Ugandan poika buustia tanssiiin.
Senegalin.
Siilinjärven!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugandan pojalla sujui tanssi yllättävän hyvin, liekö syynä
että oli miespari. Sai Ugandan poika buustia tanssiiin.
Senegalin.
So malian. Näkee siitä, että suu aina auki, niinkuin vähä-älyisen näköisellä pojulla Valtterillakin.
Vastenmielisiä molemmat.
Vai olisko Sudanin poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isaac ja Kastanja suorastaan loistivat kun pääsivät taas halaamaan. Näyttivät rakastuneilta.
Tuota ei voi olla huomaamatta. Suomen tulevaisuus on tummien miesten ja vaaleiden naisten tekemät yhteiset lapset<3
Tosi ammattimainen ope, joka ekalla kaudellaan TTK:ssa repsahtaa ekaan pariinsa. Hyvin sä vedät Kastanja.👏 NOT!
Juu, olen huomannut että suomalaisista on tulossa aidosti ruskettuneempi kansa. Ruskea iho on kyllä kaunis. Me ollaan aika kalvakoita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on myönnettävä, että Linnean ja Samin tanssi oli kyllä pettymys. Pliisu esitys ja karmeat vaalean ruskeat vaatteet. Linnean koko asu ja Samin paita.Yök, Jäivät aivan tapetiksi, kun Sara Siipola seisoi heidän vierellään.
Minäkin petyin. Tanssi ei herättänyt mitään tunteita ja Linnean asua en pitäisi edes kotikolttuna. Ihan hirveä. Ohut, ripulin värinen retale. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pari putosi eilen?
Vain sukkapari kun istuin kiikussa. Tanssijoista ei tänä viikonloppuna kukaan. Sitten ensi viikolla taas.
Suomalaiset ovat kummia, ohjelma kertomansa mukaan oksettaa ja ällöttää, mutta silmä kovana sitä kuitenkin katsotaan. Heh :D
Ei maikkaria kuulkaa kiinnosta teidän valituksenne, ainoastaan katsojaluvut, sillä niiden mukaan myydään mainosaikaa. Ja nehän ovat tunnetusti korkeat ja ovat varmaan jatkossakin:-)
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/61704251-32a9-45a8-a659-e694ac0…
Saukkosen TTK-taipaleesta on käyty kiivasta keskustelua jo useamman viikon ajan. Vaikka Saukkonen on ollut pisteiden perusteella joka viikko heikoin, hän on jatkanut matkaansa kilpailussa ilman huolta tulevasta. Osa TTK-katsojista on harmissaan tilanteesta, kun taas osa pitää Saukkosen tanssia viihdyttävänä.
Saukkonen kommentoi Iltalehdelle kilpailumenestystään.
Toistan varmasti samaa juttua monta viikkoa, mutta se asia ei ole minusta riippuvainen. Kaikki varmasti näkevät, että on paljon parempia pareja, mutta tässä on pelisääntöjä. Näen tämän myös viihdeohjelmana, Saukkonen sanoo.
Teen parhaani joka viikko ja katson mihin se riittää. Ymmärrän kyllä, että osa katsojista haluaa, etten olisi enää mukana. Mutta niin kuin sanoin, teen parhaani ja muut ratkaisevat sen, hän lisää.