Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei oo halunnut mua lapsen syntymän jälkeen

Vierailija
30.06.2024 |

Lapsi täyttää pian kolme. Seksiä on ollut sen jälkeen muutamia kertoja, sellainen pikainen suoritus vain. Raskasta elää näin kun itse olen kaivannut valtavasti läheisyyttä ja kosketusta. Rakastan ja haluan edelleen. En edes muista milloin viimeksi suutelimme, ei tämän vuoden puolella ainakaan. Olen yrittänyt keskustella asiasta, mutta mies kuittaa sen nopeasti että no meillä on tuo lapsi (josta tämä läheisyyden puute johtuu), ei se kauaa ole pieni. Onhan se niinkin, meillä ei ole ollut kahdenkeskeistä aikaa lapsen syntymän jälkeen. Järjestettävissä olisi, mutta jotenkin vaistoan että mies ei halua - en halua järjestää mitään ja pettyä. Avauduin vain, jos jollakin olisi kommentteja tilanteeseen. 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä.

Vierailija
62/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö pimppi pilalle

Ei.

Mutta ikuinen mammapoika alkoi luulla vaimoa äidikseen.

Ymmärrän täysin miksi näistä halutaan eroon. Tietysti luuliko naista äidikseen jo ennen lapsen syntymää, siinä miettimistä naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä.

Kyllä, mutta jokaisella on myös oikeus haluta ja tarvitakin seksiä. Parasta olisi löytää sellainen suhde missä seksiä ei käytetä esim palkintona kouluttamisesta. Täysin tuhoontuomittu.