Mies ei oo halunnut mua lapsen syntymän jälkeen
Lapsi täyttää pian kolme. Seksiä on ollut sen jälkeen muutamia kertoja, sellainen pikainen suoritus vain. Raskasta elää näin kun itse olen kaivannut valtavasti läheisyyttä ja kosketusta. Rakastan ja haluan edelleen. En edes muista milloin viimeksi suutelimme, ei tämän vuoden puolella ainakaan. Olen yrittänyt keskustella asiasta, mutta mies kuittaa sen nopeasti että no meillä on tuo lapsi (josta tämä läheisyyden puute johtuu), ei se kauaa ole pieni. Onhan se niinkin, meillä ei ole ollut kahdenkeskeistä aikaa lapsen syntymän jälkeen. Järjestettävissä olisi, mutta jotenkin vaistoan että mies ei halua - en halua järjestää mitään ja pettyä. Avauduin vain, jos jollakin olisi kommentteja tilanteeseen.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Menikö pimppi pilalle
Ei se voi mennä pilalle
Lihoitko pysyvästi tai rupsahtiko kroppa muuten?
Vierailija kirjoitti:
99% vaimoista ei halua miestään enää lapsen syntymän jälkeen. Hyvä että saat nyt kollektiivisesta kärsimyksestä koston
Miten selität perheet joissa on enemmän kuin 1 lapsi :D Haikara toi? Useamman lapsen perheitä on vähän enemmän kuin 1%. Joissakin perheissä jopa yli 5 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan on niin puutteessa :( nytkin olisi mahdollista ensi viikonloppuna saada lapsi mummolaan hoitoon. Tekisi mieli sanoa miehelle että aion lähteä hotelliin lomalle, jos et sinä tule minua sinne p*nemaan niin hommaan jonkun toisen joka tulee. Ap
Sano ihmeessä! Saattaa tulla hyvinkin kuuma viikonloppu. Ja jos tuon jälkeen vielä kieltäytyy, niin sitten on huone valmiina sille toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% vaimoista ei halua miestään enää lapsen syntymän jälkeen. Hyvä että saat nyt kollektiivisesta kärsimyksestä koston
Miten selität perheet joissa on enemmän kuin 1 lapsi :D Haikara toi? Useamman lapsen perheitä on vähän enemmän kuin 1%. Joissakin perheissä jopa yli 5 lasta.
Vasten naisen tahtoa mies pannut
Haluttomuus loukkaa syvästi, oli haluton osapuoli kumpi tahansa. Pitäisi olla valmis ainakin keskustelemaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten haluttomuudesta ei tarpeeksi puhuta. Lapset on tehty, niin seksiä ei enää tarvita, häh?
Synnyttäneen naisen kroppa ja pillu on pilalla.
Etkö ole lukenut tätä palstaa? Jos auttaisit miestäsi enemmän kotitöissä niin hänkin jaksaisi huomioida sinua paremmin makuukamarin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten haluttomuudesta ei tarpeeksi puhuta. Lapset on tehty, niin seksiä ei enää tarvita, häh?
Tämä kannattaisi naiselle kertoa ennenkuin hän tekee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
No hyi, joku hikinen synnyttänyt tuuletus aukko yäk!
Persupenikka se haluaa neitsyitä raiskailla.
Mikään ei erota sinua isla mis tis ta.
Miehesi on psykoseksuaalisesti epäkypsä. Hän himoitsee neitsyttä (Mariaa) eikä pysty koskemaan synnyttäneeseen (Jeesuksen äitiin.)
Hän on enemmän äitinsä vauva kuin lapsensa isä tai vaimonsa mies.
Vierailija kirjoitti:
Lihoitko pysyvästi tai rupsahtiko kroppa muuten?
Tämä on esimerkki persoonallisuushäiriöisestä incelistä.
Ihminen, jonka oma kuuppa tuomitsee ikuiseen yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sinulla on pää pysyvästi pilalla. Persoonallisuushäiriösi on pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan on niin puutteessa :( nytkin olisi mahdollista ensi viikonloppuna saada lapsi mummolaan hoitoon. Tekisi mieli sanoa miehelle että aion lähteä hotelliin lomalle, jos et sinä tule minua sinne p*nemaan niin hommaan jonkun toisen joka tulee. Ap
Jos olisit minun vaimoni et joutuisi puutteessa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottiko miestä siis vain lapsentekeminen?
Olimme olleet yhdessä 6 vuotta ennen lapsen syntymää ja silloin oli läheisyyttä melkein päivittäin ja seksiä säännöllisesti. Ap
Oletko lihonut paljon? Jos haluaa vain laihoja naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole, mene takaisin ylilaudalle sinua ei tarvita täällä.