Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei oo halunnut mua lapsen syntymän jälkeen

Vierailija
30.06.2024 |

Lapsi täyttää pian kolme. Seksiä on ollut sen jälkeen muutamia kertoja, sellainen pikainen suoritus vain. Raskasta elää näin kun itse olen kaivannut valtavasti läheisyyttä ja kosketusta. Rakastan ja haluan edelleen. En edes muista milloin viimeksi suutelimme, ei tämän vuoden puolella ainakaan. Olen yrittänyt keskustella asiasta, mutta mies kuittaa sen nopeasti että no meillä on tuo lapsi (josta tämä läheisyyden puute johtuu), ei se kauaa ole pieni. Onhan se niinkin, meillä ei ole ollut kahdenkeskeistä aikaa lapsen syntymän jälkeen. Järjestettävissä olisi, mutta jotenkin vaistoan että mies ei halua - en halua järjestää mitään ja pettyä. Avauduin vain, jos jollakin olisi kommentteja tilanteeseen. 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sama tilanne exän kanssa. Selvisi, kun kuulin sivusta muiden puhuvan seksistä, ja hänen vastaavan, meillähän on jo lapset. Ei ollut seksihaluja. Flirtti jokaisen naisten kanssa antoi riittävät kiksit. Eron jälkeen kahden vuoden kuluttua tapasin miehen, jonka kanssa asiasta oli kummallakin samanlainen näkemys. Onni minulle.

Vierailija
2/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää keskustelemassa jossakin asiasta. Seksuaalineuvoja tai -terapeutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä monesti käy. Lopulta mies on  kuitenkin olevinaan se uhri joka on ajettu vieraan naisen syliin, kun kotona on mennyt niin huonosti. Tavallinen tarina. 

Vierailija
4/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, joku hikinen synnyttänyt tuuletus aukko yäk!

Vierailija
5/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten haluttomuudesta ei tarpeeksi puhuta. Lapset on tehty, niin seksiä ei enää tarvita, häh?

Vierailija
6/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on miehellä rakastajatar

Vierailija
7/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi, joku hikinen synnyttänyt tuuletus aukko yäk!

Sieltä sinäkin olet syntynyt.

Vierailija
8/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei pitäisi ottaa mukaan synnytykseen. 

Vierailija
9/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottiko miestä siis vain lapsentekeminen?

Vierailija
10/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli samanlainen. Yritin puhua, terapiaa, enemmän yhdessäoloa jne. Lopulta erosin kun ei ollut seksiä tai läheisyyttä 5 vuoteen. Olen seurustellut sen jälkeen, saanut muutenkin kehuja/iskuyrityksiä ym.joten muista olen ihan haluttava. Ehkä joillekin miehille tulee kestohaluttomuus lapsensa äitiin, muuta syytä en keksi. 

Vierailija
11/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on miehilläkin kausia että ei aina tee mieli. Itselläni oli samaa haluttomuutta varmaan 2-5, vuotta joskus noin 40 vuotiaana. Halut on palannut eikä potensissakaan ole mitään vikaa. Nyt mennään sellaisella 3-5krt/vko vauhdilla. Toki vaimokin on jo vaihtunut matkan varrella.

Mies on semmoinen olento että jos se ei ole yhtään kiihottunut, se on aika vaikea edes silloin r...skata, ainakaan miehen ja naisen sukuelinten kesken.

Aamen. M55

Vierailija
12/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että mies keksii tekosyitä eikä kerro mikä vaivaa.

Vierailija
13/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on siitossonneja, eivät syty jos eivät pääse astumaan naaraksia tiineiksi?

Vierailija
14/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme olleet yhdessä 6 vuotta ennen lapsen syntymää ja silloin oli läheisyyttä melkein päivittäin ja seksiä säännöllisesti. Ap 

Vierailija
15/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä vaan on niin puutteessa :( nytkin olisi mahdollista ensi viikonloppuna saada lapsi mummolaan hoitoon. Tekisi mieli sanoa miehelle että aion lähteä hotelliin lomalle, jos et sinä tule minua sinne p*nemaan niin hommaan jonkun toisen joka tulee. Ap 

Vierailija
16/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminististä tasa-arvoa, nainen saa olla haluton, mies ei.

Vierailija
17/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten haluttomuudesta ei tarpeeksi puhuta. Lapset on tehty, niin seksiä ei enää tarvita, häh?

Sitä lahnajuttuu pidetään yllä, ettei kukaan kiinnitä sinuun huomiota....

Vierailija
18/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S eksi ttömään suhteeseen ei kannata jäädä. Etsi mies jolla ei ole erek tiohäiriörä. 

Vierailija
19/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde tai ero? Kahdenkeskeisen ajan puute on tekosyy, lapset nukkuu päiväunia ja illallakin menevät pari tuntia aiemmin nukkumaan. 

Vierailija
20/63 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tuosta on puhua.