Mies ei oo halunnut mua lapsen syntymän jälkeen
Lapsi täyttää pian kolme. Seksiä on ollut sen jälkeen muutamia kertoja, sellainen pikainen suoritus vain. Raskasta elää näin kun itse olen kaivannut valtavasti läheisyyttä ja kosketusta. Rakastan ja haluan edelleen. En edes muista milloin viimeksi suutelimme, ei tämän vuoden puolella ainakaan. Olen yrittänyt keskustella asiasta, mutta mies kuittaa sen nopeasti että no meillä on tuo lapsi (josta tämä läheisyyden puute johtuu), ei se kauaa ole pieni. Onhan se niinkin, meillä ei ole ollut kahdenkeskeistä aikaa lapsen syntymän jälkeen. Järjestettävissä olisi, mutta jotenkin vaistoan että mies ei halua - en halua järjestää mitään ja pettyä. Avauduin vain, jos jollakin olisi kommentteja tilanteeseen.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Menikö pimppi pilalle
Ei.
Mutta ikuinen mammapoika alkoi luulla vaimoa äidikseen.
Vinkki äideille joiden puoliso ei enää halua. Urheile ja laihduta niin kohta huomaat että tällä pienellä jutulla saat taas kaiken miehesi huomion.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan on niin puutteessa :( nytkin olisi mahdollista ensi viikonloppuna saada lapsi mummolaan hoitoon. Tekisi mieli sanoa miehelle että aion lähteä hotelliin lomalle, jos et sinä tule minua sinne p*nemaan niin hommaan jonkun toisen joka tulee. Ap
Meillä on vaimon kanssa 4 lasta eikä vaimo ole joutunut olemaan ikinä puutteessa. Minä olen aina valmis panemaan kun vaimo haluaa. Olen harmissani puolestasi kun sinun miehesi ei halua seksiä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä hiipui seksielämä siihen, kun ei enää yritetty kolmatta lasta. Pitkään uskoinkin puolison selityksiä. Ei voi, kun lapset on kotona. Ei voi, kun lapset voi tulla kotiin Ehkäisy latistaa tunnelman Makuuhuone ei ole tarpeeksi tunnelmallinen Jos makuuhuoneen oven saisi lukkoon jos sä laitat sen oven lukkoon, niin lapset arvaa heti mitä täällä tapahtuu
Jossain vaiheessa vaan tajusi, että se johtuu minusta. En ole puolisosta tarpeeksi haluttava. En tiedä onko kukaan muukaan.
Mutta ootki mies niin sua ei lasketa
Lihositko niin paljon ettei miestä kiinnosta. Miehesi ei ilman seksiä ole se panee kyllä muita naisia. Olen paljon kuullut että kun tekee lapsen niin miehen kiinnostus loppuu eikä läheisyyttä ole kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lihositko niin paljon ettei miestä kiinnosta. Miehesi ei ilman seksiä ole se panee kyllä muita naisia. Olen paljon kuullut että kun tekee lapsen niin miehen kiinnostus loppuu eikä läheisyyttä ole kumppanin kanssa.
Sulla meni nyt tossa sukupuolet väärin. Mäpä korjaan ton:
"Lihositko niin paljon ettei naista kiinnosta. Naisesi ei ilman seksiä ole se panee kyllä muita miehiä. Olen paljon kuullut että kun tekee lapsen niin naisen kiinnostus loppuu eikä läheisyyttä ole kumppanin kanssa."
Tuo on se vaihe kun nainen muuttuu ihanasta, rakastettavasta ja haluttavasta naisesta pirttihirmuksi justiinaksi joka lihoo silmissä eikä mitään muuta tee kun valittaa, vaatii ja aiheuttaa miehelle maksettavaa
Miten teidän lapsenteko päätettiin, oliko miehen mielipiteillä arvoa tehdäänkö vai ei vai oliko se tyypillinen että et ollut edes kertonut miehelle haluavasi lapsen ennen kun jollain keinolla huijasit miehen isäksi ja kerroit hänelle vasta kun olit jo raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan on niin puutteessa :( nytkin olisi mahdollista ensi viikonloppuna saada lapsi mummolaan hoitoon. Tekisi mieli sanoa miehelle että aion lähteä hotelliin lomalle, jos et sinä tule minua sinne p*nemaan niin hommaan jonkun toisen joka tulee. Ap
Ja naiset kehtaavat valehdella että miehet ovat kauheita pettäjiä kun jälleen yksi todiste kuinka nainen lähtee pettämään jos ei saa riittävästi huomiota. Naisilla on selvästikin pettämis kynnys todella paljon matalammalla kuin miehillä
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole lukenut tätä palstaa? Jos auttaisit miestäsi enemmän kotitöissä niin hänkin jaksaisi huomioida sinua paremmin makuukamarin puolella.
Ei naisten kuulu tehdä mitään miehille vaan miesten pitää tehdä naisille aina kun nainen sitä haluaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lihositko niin paljon ettei naista kiinnosta. Naisesi ei ilman seksiä ole se panee kyllä muita miehiä. Olen paljon kuullut että kun tekee lapsen niin naisen kiinnostus loppuu eikä läheisyyttä ole kumppanin kanssa."
Tiesitkö että tämä on yksi miesviha muoto jossa kaikki mitä mies sanoo käännetään miestä vastaan lisättynä se että kun mies sanoo mikä häiritsee naisessa niin nainen loukkaantuu ja alkaa uhriutumaan naiseudesta samalla kun syyllistää miehiä. Eli käytännössä mitätöidään miehen tunteet ja mielipiteet kun niitä ei hyväksytä vain sen takia kun naisen tunteet ja naisen mielipiteet on ainoat mitkä merkitsee näille naisille jotka miehiä vihaa.
-eri
Se on kyllä ikävää jäädä kännylle, telkulle ja videopeleille kakkoseksi (puhun siis omasta tilanteesta). Silloin 10+v sitten miesihanteeni oli kiltti nörtti, mutta nyt kyllä fantasiat ovat kallellaan enemmän tyyppiin, joka saa mielihyvää paljon muualtakin kuin ruudulta tai päihteistä. Läsnäolo, yhdessä liikkuminen ja tekeminen ja keskustelu olis kova sana. Uskon että nämä johtaisivat myös muuhun läheisempään kanssakäymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että tämä on yksi miesviha muoto jossa kaikki mitä mies sanoo käännetään miestä vastaan lisättynä se että kun mies sanoo mikä häiritsee naisessa niin nainen loukkaantuu ja alkaa uhriutumaan naiseudesta samalla kun syyllistää miehiä. Eli käytännössä mitätöidään miehen tunteet ja mielipiteet k
Luin vain että "blaablaablaa miesviha blaablaablaa"
Jos sinä et pane naistasi niin anna se mulle
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ikävää jäädä kännylle, telkulle ja videopeleille kakkoseksi (puhun siis omasta tilanteesta). Silloin 10+v sitten miesihanteeni oli kiltti nörtti, mutta nyt kyllä fantasiat ovat kallellaan enemmän tyyppiin, joka saa mielihyvää paljon muualtakin kuin ruudulta tai päihteistä. Läsnäolo, yhdessä liikkuminen ja tekeminen ja keskustelu olis kova sana. Uskon että nämä johtaisivat myös muuhun läheisempään kanssakäymiseen.
Eli oot ollu jonku hokijätkän kanssa jota on kiinnostanu vaa kattoo töllöstä lätkää, pelata änäriä ja kirjotella kavereidensa kanssa?
Kunnon insinörtti olis sun kanssa käyny yhdessä ulkoilemassa, puhunu kaikesta maan ja taivaan välillä sekä pitäny huolen sun kaikista tarpeista. Kato kun oikea insinörtti on päivän töissä koneella niin sillä ei kiinnosta kattella ruutuja jos on nainen saatavilla.
Näkee sut enemmän äitinä kuin " Sirpana" eli sinuna itsenäsi.
Hankit sellaisen jättikokoisen imukuppikyrvän ja kiinnität sen sohvapöytään. Siinä sitten ratsastelet provokatiivisesti kun ukko katsoo uutisia.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tilanne ei ainakaan itsestään parane kun lapset kasvavat. Oli ymmärrettävää, että ei tehnyt mieli kun kotona oli vauva tai taapero, mutta meillä ei koskaan läheisyys palannut, vaikka nuorinkin on jo koululainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihoitko pysyvästi tai rupsahtiko kroppa muuten?
Tämä on esimerkki persoonallisuushäiriöisestä incelistä.
Ihminen, jonka oma kuuppa tuomitsee ikuiseen yksinäisyyteen.
Olen nainen. Valitettava tosiasia on, että monet miehet kiihottuvat lähinnä näkemästään.
Vierailija kirjoitti:
No hyi, joku hikinen synnyttänyt tuuletus aukko yäk!
Oman ainutkertaisen itse panostetun lapsen pesä. Täytyy olla jo hirviö joka tuota halveksii.
Ai niin.
Meillä hiipui seksielämä siihen, kun ei enää yritetty kolmatta lasta. Pitkään uskoinkin puolison selityksiä. Ei voi, kun lapset on kotona. Ei voi, kun lapset voi tulla kotiin Ehkäisy latistaa tunnelman Makuuhuone ei ole tarpeeksi tunnelmallinen Jos makuuhuoneen oven saisi lukkoon jos sä laitat sen oven lukkoon, niin lapset arvaa heti mitä täällä tapahtuu
Jossain vaiheessa vaan tajusi, että se johtuu minusta. En ole puolisosta tarpeeksi haluttava. En tiedä onko kukaan muukaan.