Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa perinteisesti paljon enemmän ne puhelahjat kuin teot. Jaskanpauhaaja on kaikkein suosituin. Töitä tekevä järki ihminen on vähiten suosituin.m38

Vierailija
2/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies on kovempi tasoinen kuin sinä ap. Siksi nainen haluaa hengailla hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
4/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu väkivaltaa? Se auttaa monesti

Vierailija
5/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kaikki kolme ollaan 29v.

T. Ap

Vierailija
6/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisista kannata kilpailla. Kohta se ehdottaa taukoa ja kokeilee sitä toista miestä. Ei kun uutta matoa koukkuun.

Vierailija
7/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kaikki kolme ollaan 29v.

T. Ap

Asutteko Keski-Suomessa mahdollisesti?

Vierailija
8/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...

Vierailija
9/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kaikki kolme ollaan 29v.

T. Ap

Ei vaan Helsingissä.

T. Ap

Vierailija
10/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kaikki kolme ollaan 29v.

T. Ap

Juu. Teidän yhteenlaskettu älykkyysosamäärä on varmaan jotain 63

Vierailija
11/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kaikki kolme ollaan 29v.

T. Ap

Noin nuorien kuuluu olla avoimia. Perustakaa pölypallo jossa te miehet palvotte naista ja taytätte hänen kaikki aukk ... toiveensa ja toistenne aukot tarvittaessa.

Vierailija
12/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kaikki kolme ollaan 29v.

T. Ap

Ei vaan Helsingissä.

T. Ap

Huh, hyvä. Vähän säikähdin, että nainen olisi exäni, kun tuossa kuviossa oli jotain tuttua. Nainen tuskin on muuttanut sinne Keski-Suomesta hiljattain?

Vierailija
13/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille naiselle adios ja goodbye. Ei vaikuta olevan väärtti.

Vierailija
14/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

Vierailija
15/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen etsiminen voi olla raadollisin itsetutkiskeluharjoitus. Voi joutua huomaamaan ettei olekaan se universumin kiintotähti, jota kaikki palvoo toisena päivätyönään. 

Vierailija
16/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

Mwahahahahahaha 

Ja sinä uskoit naista? Se on kuule paneskellu teinistä asti jo varmaan tuhannen miehe kanssa.

Vierailija
17/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩💩/💩💩💩💩💩

Vierailija
18/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kaikki kolme ollaan 29v.

T. Ap

Ei vaan Helsingissä.

T. Ap

Konalassa asutaan. -ap

Vierailija
19/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi heterot kyttää Netflixin roskarakkaudesta kertovia homosarjoja? Siks koska haaveilette yhtä intohimoisista suhteista. Valitettavasti useimmat miehet elää kulisseissa MAKSAEN naiselle siitä että tämä suostuu olemaan siinä.

Vierailija
20/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat aikaasi hyvä mies. Lopulta sinulle käy tuossa niin, että tuo nainen tulee raskaaksi tuolle toiselle miehelle ja väittää että lapsi on sinun ,jonka jälkeen muutatte yhteen jolloin hän maksattaa elämäänsä sinulla ja lopulta vie sinulta koko omaisuutesi ja jatkaa seuraavan miehen matkassa eteenpäin kohti rikkauksia. Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme