Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehti: Oletko "joustohetero"- "Henkilö voi vallan hyvin olla vaikka heteromies ja harrastaa seksiä myös miesten kanssa"

Vierailija
30.06.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9f6621da-3d52-4dcc-a314-4f54810e9567

Iltalehti kertoo että nuo heterot jotka harrastavat seksiä oman sukupuolensa kanssa ovat Joustoheteroita, heteroflekcible- oletko Joustohetero?

Vastaa Vauva- palstan suureen Seksikyselyyn (2024!)

Vaihtoehdot

Kommentit (259)

Vierailija
81/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 99,999% heteromies. Sen 0,001% kohdalla voisin ehkä tehdä poikkeuksen.

Millainen ois tyyppi jonka kohdalla voisit tehdä poikkeuksen? 😂

Minä olen eri kirjoittaja, mutta tiedän vastauksen: lesbonaisen kanssa..

Vierailija
82/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 99,999% heteromies. Sen 0,001% kohdalla voisin ehkä tehdä poikkeuksen.

Millainen ois tyyppi jonka kohdalla voisit tehdä poikkeuksen? 😂

Ehkä sellanen aavistuksen naisellinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies alkaa miestä tuuppaamaan=sen markkina-arvo tämän jälkeen on naiselle pyöreä 0.

Höpsis, mulle kelpaisi vallan hyvin bi-mieskin. 

T. Nainen

Mikään ei olisi niin hot kuin katsella kuin oma poikaystävä kiihkeästi suuteloisi jonkun vetävännäköisen miehen kanssa. Muukin toiminta olisi hot. Ainakin fantasiatasolla.

Vierailija
84/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiinnostaa tussu, joten olen henkisesti lesbonainen miehen kehossa, tajuuks sä  v i t t u?

Heitit hauskasti läskiksi, mutta taatusti johdonmukaisemmin kuin nämä, jotka selittävät jo heteromiehetkin homoiksi tai biseksuaaleiksi.

Kaiken lisäksi väitteesi olisi järjettömyydessään vielä uskottavampikin.🤣

Jos naimisissa oleva mies ryhtyy transnaiseksi, niin hänen kanssaan heteroliittoon mennyt nainen muuttuu lesbonaiseksi 🤣

Vierailija
85/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lasken itseni suurimmaksi osaksi heteroksi enkä edes ajattele itseäni suurimmaksi osaksi binä. Ei kiinnosta naisten tietyt osat silleen erityisesti ja tykkään miehistä enemmän. Kiihotun miehistä enemmän. Silti, olen joskus ihastunut naisiin yhtälailla niin kuin miehiinkin kun on ollut joku jossa on sitä jotain, mutta en tiedä olisinko seksin tasolla heistä kiinnostunut kun en ole sinne asti asiaa vienyt. Olen kai bi curious tai joustohetero 

Olet tyypillinen homo. Nytkö sitten homous ei olekaan enää ylpeyden aihe? Koittakaa nyt jo päättää onko se "gay:tä". "Gay" tarkoittaa suomeksi muuten iloista, eikä homoa. Senkin olette sanana omineet ja nyttemmin sateenkaarenkin.

Vierailija
86/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiinnostaa tussu, joten olen henkisesti lesbonainen miehen kehossa, tajuuks sä  v i t t u?

Heitit hauskasti läskiksi, mutta taatusti johdonmukaisemmin kuin nämä, jotka selittävät jo heteromiehetkin homoiksi tai biseksuaaleiksi.

Oot aika nuori jos et tätä oo kuullu. Se on kait alunperin jo joskus 1900 -luvun alussa keksitty. Googlaas lesbian cowboy

Vierailija
87/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin heittäydyn nyt tyhmäksi: Olen kiinnostunut romanttisessa mielessä  ja seksuaalisesti vain ja ainoastaan naisista. Minä olen siis joustohomo.

Vierailija
88/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot aika nuori jos et tätä oo kuullu. Se on kait alunperin jo joskus 1900 -luvun alussa keksitty. Googlaas lesbian cowboy

En oo kyllä kovin nuori. Kaikkea sitä kuuleekin. 😆

Vierailija
89/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lasken itseni suurimmaksi osaksi heteroksi enkä edes ajattele itseäni suurimmaksi osaksi binä. Ei kiinnosta naisten tietyt osat silleen erityisesti ja tykkään miehistä enemmän. Kiihotun miehistä enemmän. Silti, olen joskus ihastunut naisiin yhtälailla niin kuin miehiinkin kun on ollut joku jossa on sitä jotain, mutta en tiedä olisinko seksin tasolla heistä kiinnostunut kun en ole sinne asti asiaa vienyt. Olen kai bi curious tai joustohetero 

Olet tyypillinen homo. Nytkö sitten homous ei olekaan enää ylpeyden aihe? Koittakaa nyt jo päättää onko se "gay:tä". "Gay" tarkoittaa suomeksi muuten iloista, eikä homoa. Senkin olette sanana omineet ja nyttemmin sateenkaarenkin.

En kyllä laske itseäni lesboksi. Olen siis nainen. Ihan hetero olen suurimmalta osin. Koen vetoa miehiin lähtökohtaisesti. 

Vierailija
90/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani täysin hetero, mutta viime vuosina olen kiihottunut ajatuksesta nussia perseeseen jotain söpöä vähän tyttömäistä hoikkaa poikaa. Itse olen iso lihaksikas mies. En tätä toteuta , mutta ajatustasolla kiihottaa kovastikin. Lieneekö sitten tällainen joustohetero.

Vierailija
91/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuo voi toimia mutta miksi heteromies haluaisi työntää peniksensä toisen miehen persreikään? 

Seksuaalisuus on joustavaa. 

Naisten seksuaalisuus on joustavaa. 

Vierailija
92/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies alkaa miestä tuuppaamaan=sen markkina-arvo tämän jälkeen on naiselle pyöreä 0.

Jännä että miehille harvemmin naisten biseksuaalisuus on ongelma.

Misogynian takia naisten naissuhteita ei nähdä "oikeina suhteina", joten misogynistimies ei edes laske nais-nais-suhdetta. Siksi sitä ei nähdä minkäänlaisena uhkana omalle suhteelle, vaan kyseessä on vain oman lesbojen katsomisfantasian ja/tai MNN-kimpan täyttäminen (koska naisethan on tehty vaan miesten käyttöön ja miellyttämiseksi).

Vierailija
93/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä laske itseäni lesboksi. Olen siis nainen. Ihan hetero olen suurimmalta osin. Koen vetoa miehiin lähtökohtaisesti. 

Auts! Anteeksi! Tein typerän oletuksen sinusta, koska se virheellinen ja täysin tieteellisen faktan vastainen väite oli se, että heteromies voisi muka homoilla. Pahoitteluni.

Vierailija
94/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä harrastanut miehen kanssa seksiä tai seurustellut.

Kuukausi sitten kuitenkin yllätin itseni ihastumalla erääseen mieheen. No se ei johtanut mihinkään mutta hänen kanssaan olisin voinut kokeilla jotain. 

Pidän itseäni nykyään 99% heterona koska voin näköjään ihastua myös muihin kuin naisiin. 

Mulla tässä ei ole mitään ongelmaa, varmaan jollekkin muulle on :D 

Vierailija
95/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehiä, eli heitä, joiden seksuaalisuus kohdistuu ainoastaan naisiin, on kutsuttava tästä lähdin joustohomoiksi.🤣

Vierailija
96/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että miehille harvemmin naisten biseksuaalisuus on ongelma.

Misogynian takia naisten naissuhteita ei nähdä "oikeina suhteina", joten misogynistimies ei edes laske nais-nais-suhdetta. Siksi sitä ei nähdä minkäänlaisena uhkana omalle suhteelle, vaan kyseessä on vain oman lesbojen katsomisfantasian ja/tai MNN-kimpan täyttäminen (koska naisethan on tehty vaan miesten käyttöön ja miellyttämiseksi).

Monessa maassa miesten välinen homoseksuaalisuus on tai on ollut kriminalisoitua ja paheksuttua, mutta naisten välistä homoseksuaalisuutta on katsottu läpi sormien.

Vierailija
97/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi sitten kuitenkin yllätin itseni ihastumalla erääseen mieheen. No se ei johtanut mihinkään mutta hänen kanssaan olisin voinut kokeilla jotain. 

Pidän itseäni nykyään 99% heterona koska voin näköjään ihastua myös muihin kuin naisiin. 

Näitä ihastumisia sattuu mutta heteromiehelle se on vaan todella iso kynnys lähteä piirittämään jotain miespuolista tai edes ilmaista sitä millään tavalla.

Vierailija
98/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen superhetero. Olen kiinnostunut vain naisista jotka ovat syntymästään asti olleet naisia.

No ethän vaan tavallinen mies (=heteromies).

Vierailija
99/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ihastumisia sattuu mutta heteromiehelle se on vaan todella iso kynnys lähteä piirittämään jotain miespuolista tai edes ilmaista sitä millään tavalla.

Ja paskat! 

Vierailija
100/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteromies. Olen kerran harrastanut seksiä saman sukupuolen kanssa nuorempana. En saanut siitä mitä odotin, ja sen jälkeen on ollut pelkkiä naisia, joten olen edelleen hetero.