Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehti: Oletko "joustohetero"- "Henkilö voi vallan hyvin olla vaikka heteromies ja harrastaa seksiä myös miesten kanssa"

Vierailija
30.06.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9f6621da-3d52-4dcc-a314-4f54810e9567

Iltalehti kertoo että nuo heterot jotka harrastavat seksiä oman sukupuolensa kanssa ovat Joustoheteroita, heteroflekcible- oletko Joustohetero?

Vastaa Vauva- palstan suureen Seksikyselyyn (2024!)

Vaihtoehdot

Kommentit (259)

Vierailija
101/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei, olet ihan bi vaan jos harrastelet tällaista. 

Vierailija
102/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö tälle ollut joskus ihan vakiintunut toimiva termi, eli biseksuaali?

Miksi kaikki halutaan nykyään nimetä "trendikkäästi" uudelleen?

Epänormaalia yritetään normalisoida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että ihastumisista ja kiinnostumisista on vielä matkaa kokeiluihin. Teoreettisesti voi pyöritellä vaikka mitä, mutta saman sukupuolen edustajien kauniina pitäminen tai baaripussailu ei vielä tee aakkosjengin jäseneksi.

Vierailija
104/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että ihastumisista ja kiinnostumisista on vielä matkaa kokeiluihin. Teoreettisesti voi pyöritellä vaikka mitä, mutta saman sukupuolen edustajien kauniina pitäminen tai baaripussailu ei vielä tee aakkosjengin jäseneksi.

Eikä yksi kokeilukaan vielä merkkaa mitään, eihän?

Vierailija
105/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heterompi kuin moni heteromies, kun olen oikeasti käytännössä todennut, että homohommat ei olleet minun juttuni. 😉Etpä osaisi päällepäin sanoa minusta että historiassa on yksi mieskokeilu. Eikä kukaan tuosta tiedä. 

Vierailija
106/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuo voi toimia mutta miksi heteromies haluaisi työntää peniksensä toisen miehen persreikään? 

Miksi mies haluaisi työntää peniksensä ylipäätään kenenkään persreikään? En pysty ymmärtämään, ehkä joku heteromies pystyy asian selittämään.

Miksi kysyt heteromiehiltä? Tuo nimittäin on homoa touhua!

Vierailija
107/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö tälle ollut joskus ihan vakiintunut toimiva termi, eli biseksuaali?

Miksi kaikki halutaan nykyään nimetä "trendikkäästi" uudelleen?

Meinasin just kirjoittaa, että ennen näitä kutsuttiin nimellä bi. Siitähän se lgbt:n b-kirjain tulee.

Eli se on nykyään LGHfT, onhan se hienompikin kun on pitempi koodi arvailtavana :D

Vierailija
108/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies. Olen kerran harrastanut seksiä saman sukupuolen kanssa nuorempana. En saanut siitä mitä odotin, ja sen jälkeen on ollut pelkkiä naisia, joten olen edelleen hetero. 

Ei muutama kerta kenenkään seksuaalisuutta muuta. Kokeilu oli se pointti ja nyt tiedät että olet hetero. Uskon että jotkut voivat kääntyä pois myös homoudesta, ikä muuttaa ihmistä, myös "haluja"

Vierailija
109/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän homokin voi harrastaa seksiä naisen kanssa. Tai lesbo miehen kanssa. 

Vierailija
110/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heterompi kuin moni heteromies, kun olen oikeasti käytännössä todennut, että homohommat ei olleet minun juttuni. 😉Etpä osaisi päällepäin sanoa minusta että historiassa on yksi mieskokeilu. Eikä kukaan tuosta tiedä. 

Selitys se on tuokin sille, ettet ole hetero.

Vierailija
111/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut homot on ihan naimisissa naisten kanssa.

Vierailija
112/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pilaa hyviä valheita johdonmukaisuudella.

Vierailija
113/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokeilun lopputulema on, että tämä riitti tätä lajia, niin ei.

Vierailija
114/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se enää olekaan bi..?

Vierailija
115/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki itseään heterona mainostavat/itseään pitävät miehet, jotka haluaa peräsuoleen naisia panna, on "joustoheteroita". Tunnustakaa totuus edes itsellenne. Lgtb...ö-agendaa ajatte toiminnallanne. Niin kuin mediakin ajaa samaa agendaa julkaistessaan uutisvirrassaan heteroiden persepano-artikkeleitaan. Kuinka tyhmiä ihmiset on????

Älä oo noin rajottunu. Itekki tykkäisit kun nainen ahtaa strap-onin sun suoleen ja kunnolla sua rassaa

Hyi helvetti teitä homppeleita ja bi-miehiä! Oksettavaa tuo "heteroutenne".

Saatte toki keskenänne touhuta makuuhuoneissa ne mitä tahdotte. Se ei meille muille kuulu.

Voi kun pitäisivätkin asiansa sisäpiirijuttuina. Korviani myöten täynnä tuota sekoilua ja länkytystä. 

Vierailija
116/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heteromies. Olen kerran harrastanut seksiä saman sukupuolen kanssa nuorempana. En saanut siitä mitä odotin, ja sen jälkeen on ollut pelkkiä naisia, joten olen edelleen hetero. 

Ei muutama kerta kenenkään seksuaalisuutta muuta. Kokeilu oli se pointti ja nyt tiedät että olet hetero. Uskon että jotkut voivat kääntyä pois myös homoudesta, ikä muuttaa ihmistä, myös "haluja"

Juu! Uskokaa omassa päässänne mitä tahdotte, mutta älkää vaatiko muuttamaan biologisia tosiasioita. 

Vierailija
117/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella voi olla penis ja mies voi synnyttää, niin suuntautumisia ei ole enää, vaan kaikki ovat bissejä. Ilman sukupuolibinääriä homoseksuaalisuutta ja heteroseksuaalisuutta ei ole olemassa käsitteellisellä eikä konkretian tasolla.

Vierailija
118/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä panen sekä heteroja että lesboja vaikka ihan 100% lesbo olen

M41

Vierailija
119/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yhdenillanjuttujakaan lasketa seksiksi vaan sitä elää selibaatissa joka ei moisiin katkea.

Vierailija
120/259 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yhdenillanjuttujakaan lasketa seksiksi vaan sitä elää selibaatissa joka ei moisiin katkea.

Sun logiikalla kerran naista kokeillut homo onkin hetero :D