Iltalehti: Oletko "joustohetero"- "Henkilö voi vallan hyvin olla vaikka heteromies ja harrastaa seksiä myös miesten kanssa"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9f6621da-3d52-4dcc-a314-4f54810e9567
Iltalehti kertoo että nuo heterot jotka harrastavat seksiä oman sukupuolensa kanssa ovat Joustoheteroita, heteroflekcible- oletko Joustohetero?
Kommentit (259)
Homo tai heteroseksuaalisuus on vain preferenssi eli heterot preferoi vastakkaista sukupuolta seksikumppanina. Ei se tarkoita ettei pystyisi tehdä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää nyt tyhmällekin miten hetero voi olla homo? Eikö homoja ole Iltalehden mielestä olemassa?
Niinpä. Heteromies ei voi olla homo.
Norm MacDonald: deeply closeted gay man.
Tietenkin biseksuaalit ovat kiinnostuneita myös omasta sukupuolestaan vastakkaisen sukupuolen lisäksi.
Lukekaa palstamiesten kirjoituksia, joissa ihaillaan muita miehiä ja halveksitaan naisia. Heteroiksi en heitä nimittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Homo tai heteroseksuaalisuus on vain preferenssi eli heterot preferoi vastakkaista sukupuolta seksikumppanina. Ei se tarkoita ettei pystyisi tehdä vaikka mitä.
Kyllä tarkoittaa. Heteromies ei voi olla millään lailla seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen miehen kanssa, ellei häntä ole räiskätty.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies alkaa miestä tuuppaamaan=sen markkina-arvo tämän jälkeen on naiselle pyöreä 0.
Höpsis, mulle kelpaisi vallan hyvin bi-mieskin.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Pekka olisi voinut voittaa presidentinvaalit jos olisi kertonut olevansa joustohetero- moni munma lykkäsi aamukahvin tvn näytölle kun Ylen toimittaja paljasti suorassa lähetyksessä että Pekka on homo, moni vanhentunut ihminen oli pitänyt Antoniota ja Pekkaa vain ystävinä ja termi joustohetero ei tätä mielikuvaa olisi muuttanut.
Vanhemmat ihmiset ei seuranneet lainkaan kaksia edellisiä pressanvaaleja? Silloin viimeistään tavallinen kansa tiennyt Haavistosta ja miehestään.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuo voi toimia mutta miksi heteromies haluaisi työntää peniksensä toisen miehen persreikään?
Seksuaalisuus on joustavaa.
Onpas kummallisia vaihtoehtoja. Joko olet hetero tai homoseksual tai sitten niitten välimuoto jota myös biseksuallisuudeksi sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain vaginallisen ja peniksellisen välinen seksi on heteroseksiä. Kyllä säkin voi tulla rohkeasti kaapista bissenä. Se on ihan okei.
Eli biseksuaalit on nyt joustoheteroita, jos haluatte muuttaa vallitsevat termit siihen vaaditaan muutakin kuin pari iltapäivälehtien juttua. Vallitseva käsitys ja termistö sanoo, nuo miehet ovat biseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Olen 99,999% heteromies. Sen 0,001% kohdalla voisin ehkä tehdä poikkeuksen.
Millainen ois tyyppi jonka kohdalla voisit tehdä poikkeuksen? 😂
toi nimitys on jo niin eilispäivää, tämän päivän termi on flexihetsku.
Seksuaalisuuteen liittyvän häpeän kautta yritetään aina ohjailla ihmisiä, miehiä ja naisia. Ei kannata alistua siihen. Et tule saamaan mitään palkintoa tottelevaisuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnostaa tussu, joten olen henkisesti lesbonainen miehen kehossa, tajuuks sä v i t t u?
Heitit hauskasti läskiksi, mutta taatusti johdonmukaisemmin kuin nämä, jotka selittävät jo heteromiehetkin homoiksi tai biseksuaaleiksi.
Kaiken lisäksi väitteesi olisi järjettömyydessään vielä uskottavampikin.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuo voi toimia mutta miksi heteromies haluaisi työntää peniksensä toisen miehen persreikään?
Miksi mies haluaisi työntää peniksensä ylipäätään kenenkään persreikään? En pysty ymmärtämään, ehkä joku heteromies pystyy asian selittämään.
Vierailija kirjoitti:
Eli biseksuaalit on nyt joustoheteroita, jos haluatte muuttaa vallitsevat termit siihen vaaditaan muutakin kuin pari iltapäivälehtien juttua. Vallitseva käsitys ja termistö sanoo, nuo miehet ovat biseksuaaleja.
Sellainen mies sitten lienee joustohomo, joka enemmän miehiin päin mutta pystyy olemaan naistenkin kanssa.
Mä lasken itseni suurimmaksi osaksi heteroksi enkä edes ajattele itseäni suurimmaksi osaksi binä. Ei kiinnosta naisten tietyt osat silleen erityisesti ja tykkään miehistä enemmän. Kiihotun miehistä enemmän. Silti, olen joskus ihastunut naisiin yhtälailla niin kuin miehiinkin kun on ollut joku jossa on sitä jotain, mutta en tiedä olisinko seksin tasolla heistä kiinnostunut kun en ole sinne asti asiaa vienyt. Olen kai bi curious tai joustohetero
Kyseessä on bi. Heteromies harrastaa seksiä biologisen naisen kanssa.
Ei ole kyllä heteroa touhua tuuppia kenenkään paskaa ylämäkeen.